Зміст
Вимоги про усунення невідповідностей: Відповідно до розділу 3 додатку 1 тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
1) Копії документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю:
1.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується наступними документами:
Для Учасника – юридичної особи
- виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або наказ про призначення керівника учасника або інший розпорядчий документ – відповідно до положень статуту учасника, або довіреність, або доручення щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника.
Для учасника фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця – відповідно до пункту 1.2.2.
1.2. Правомочність на укладення договору про закупівлю підтверджується наступними документами:
1.2.1. Для Учасника – юридичної особи
1.2.1.1. виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або наказ про призначення керівника учасника або інший розпорядчий документ про призначення керівника – відповідно до положень статуту учасника, або довіреність, або доручення на підписанта договору (оформлене з урахуванням статутних документів, у разі, якщо підписант договору довірена особа);
Примітка:
У разі якщо, на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю надається один і той же документ та щодо однієї і тієї ж особи, учасник надає один примірник документу
У разі наявності в статуті, установчому договорі застережень, які обмежують право керівника самостійно приймати рішення про укладення договору – надається копія відповідного рішення компетентного органу юридичної особи, яким надається така можливість.
1.2.2. для Учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця:
1.2.2.1. копія довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою).
2) проект договору про закупівлю підписаний уповноваженою особою учасника (ДОДАТОК 5);
3) Форма тендерної пропозиції (ДОДАТОК 3).
4) Копія сканована з оригіналу Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи (тільки для Учасників – юридичних осіб). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано документи які передбачені розділом 3 додатку 1 не в повному обсязі.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями документи передбачені розділом 3 додатку 1, а саме:
1) Копії документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю:
1.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується наступними документами:
Для Учасника – юридичної особи
- виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або наказ про призначення керівника учасника або інший розпорядчий документ – відповідно до положень статуту учасника, або довіреність, або доручення щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника.
Для учасника фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця – відповідно до пункту 1.2.2.
1.2. Правомочність на укладення договору про закупівлю підтверджується наступними документами:
1.2.1. Для Учасника – юридичної особи
1.2.1.1. виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або наказ про призначення керівника учасника або інший розпорядчий документ про призначення керівника – відповідно до положень статуту учасника, або довіреність, або доручення на підписанта договору (оформлене з урахуванням статутних документів, у разі, якщо підписант договору довірена особа);
Примітка:
У разі якщо, на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю надається один і той же документ та щодо однієї і тієї ж особи, учасник надає один примірник документу
У разі наявності в статуті, установчому договорі застережень, які обмежують право керівника самостійно приймати рішення про укладення договору – надається копія відповідного рішення компетентного органу юридичної особи, яким надається така можливість.
1.2.2. для Учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця:
1.2.2.1. копія довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою).
2) проект договору про закупівлю підписаний уповноваженою особою учасника (ДОДАТОК 5);
3) Форма тендерної пропозиції (ДОДАТОК 3).
4) Копія сканована з оригіналу Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи (тільки для Учасників – юридичних осіб). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи.