Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) (АПК на базі ПК, АПК на базі моноблоку) від Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-004229-a
Id Tender 11a5214fe0064e0ba790f7dd7b1033dd
План UA-P-2025-10-08-003829-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 08.10.2025 11:22
Остання зміна 01.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
640 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 11:21 до 16.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 11:21
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 11:21
до 13.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:38
-
Період уточнень
з 08.10.2025 11:21 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 11:21 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:38
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) (АПК на базі ПК, АПК на базі моноблоку)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
640 000 грн.
Машини для обробки даних (апаратна частина) (АПК на базі ПК, АПК на базі моноблоку)
Назва предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (АПК на базі ПК, АПК на базі моноблоку)
Очікувана вартість
640 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 12:15
Закінчення аукціону
16.10.2025 12:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (АПК на базі ПК, АПК на базі моноблоку)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик 32-А
Дата постачання по
14.11.2025 11:22
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БЕЙКЕР ТЕЙЛ"
Пропозиція:
638 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
629 904 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 12:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 11:21
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
01.11.2025 00:00
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з тим абзацом дев’ятим пункту 28 Особливостей перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. Тендерна документація до Закупівлі затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 31 від 08.10.2025 не відповідає вимогам абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей у зв’язку з тим, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлені не двома окремими додатками до тендерної документації. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
21.10.2025 12:06
Повідомлення про рішення
21.10.2025 12:03
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипенко Ганна Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380442027760
Замовник
ЄДРПОУ
40224921
Повна назва
Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 32-А
Кваліфікація
Лот № 1 Машини для обробки даних (апаратна частина) (АПК на базі ПК, АПК на базі моноблоку)
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 12:38 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 12:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 11:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 11:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимоги про усунення невідповідностей: Відповідно до розділу 3 додатку 1 тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1) Копії документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю: 1.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується наступними документами: Для Учасника – юридичної особи - виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або наказ про призначення керівника учасника або інший розпорядчий документ – відповідно до положень статуту учасника, або довіреність, або доручення щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника. Для учасника фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця – відповідно до пункту 1.2.2. 1.2. Правомочність на укладення договору про закупівлю підтверджується наступними документами: 1.2.1. Для Учасника – юридичної особи 1.2.1.1. виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або наказ про призначення керівника учасника або інший розпорядчий документ про призначення керівника – відповідно до положень статуту учасника, або довіреність, або доручення на підписанта договору (оформлене з урахуванням статутних документів, у разі, якщо підписант договору довірена особа); Примітка: У разі якщо, на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю надається один і той же документ та щодо однієї і тієї ж особи, учасник надає один примірник документу У разі наявності в статуті, установчому договорі застережень, які обмежують право керівника самостійно приймати рішення про укладення договору – надається копія відповідного рішення компетентного органу юридичної особи, яким надається така можливість. 1.2.2. для Учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця: 1.2.2.1. копія довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою). 2) проект договору про закупівлю підписаний уповноваженою особою учасника (ДОДАТОК 5); 3) Форма тендерної пропозиції (ДОДАТОК 3). 4) Копія сканована з оригіналу Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи (тільки для Учасників – юридичних осіб). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи. На виконання вищезазначеної вимоги учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано документи які передбачені розділом 3 додатку 1 не в повному обсязі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями документи передбачені розділом 3 додатку 1, а саме: 1) Копії документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю: 1.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується наступними документами: Для Учасника – юридичної особи - виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або наказ про призначення керівника учасника або інший розпорядчий документ – відповідно до положень статуту учасника, або довіреність, або доручення щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника. Для учасника фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця – відповідно до пункту 1.2.2. 1.2. Правомочність на укладення договору про закупівлю підтверджується наступними документами: 1.2.1. Для Учасника – юридичної особи 1.2.1.1. виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або наказ про призначення керівника учасника або інший розпорядчий документ про призначення керівника – відповідно до положень статуту учасника, або довіреність, або доручення на підписанта договору (оформлене з урахуванням статутних документів, у разі, якщо підписант договору довірена особа); Примітка: У разі якщо, на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю надається один і той же документ та щодо однієї і тієї ж особи, учасник надає один примірник документу У разі наявності в статуті, установчому договорі застережень, які обмежують право керівника самостійно приймати рішення про укладення договору – надається копія відповідного рішення компетентного органу юридичної особи, яким надається така можливість. 1.2.2. для Учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця: 1.2.2.1. копія довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою). 2) проект договору про закупівлю підписаний уповноваженою особою учасника (ДОДАТОК 5); 3) Форма тендерної пропозиції (ДОДАТОК 3). 4) Копія сканована з оригіналу Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи (тільки для Учасників – юридичних осіб). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи.
Створено
18.10.2025 17:15
Надати до
19.10.2025 17:15
Торги відмінено
Очікувана вартість
640 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації)
Контактний телефон:
+380442027760
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
640 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації)
Контактний телефон:
+380442027760
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності