Зміст
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС»
КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС»
ПРОТОКОЛ
23.10.2025р. м. Миколаїв №23/10-2
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей
протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-10-08-002736-a
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ", код ЄДРПОУ/ІПН:
24942675 було виявлено наступні невідповідності:
Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей:
- згідно Додатку №1 (кваліфікаційні критерії) та Додатку №5 тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1;
- згідно Додатку №1 (кваліфікаційні критерії) та Додатку №5 тендерної документації учасник надає копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладні, акти виконаних робіт);
- згідно Додатку №5 тендерної документації учасник повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру; статут або інший установчий документ (всі сторінки) (оригінал (скан-копія) або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника), погодження з умовами проекту договору викладеними у Додатку №4 до тендерної документації, підписане уповноваженим представником учасника та печаткою (за наявності);
- згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
- тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Перелік невідповідностей:
- в довідці на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником зазначений договір, що виконаний не в повному обсязі; зазначені документи, що підтверджують виконання договору не на всю суму укладеного договору;
- учасник надав копію аналогічного договору, що виконаний не в повному обсязі, надав копію документу(ів), що підтверджують його виконання не в повному обсязі;
- за результатами перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО наявна інформація, що документи тендерної пропозиції учасника мають тип підпису “удосконалений”. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису “удосконалений”, то такий підпис не може вважатись кваліфікованим”.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати оновлену довідку за формою 1;
- копію аналогічного договору (аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладні, акти виконаних робіт);
- витяг з Єдиного державного реєстру;
- статут або інший установчий документ (всі сторінки) (оригінал (скан-копія) або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника);
- погодження з умовами проекту договору викладеними у Додатку №4 до тендерної документації, підписане уповноваженим представником учасника та печаткою (за наявності);
- тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила:
1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Уповноважена особа, Світлана КОВАЛЕНКО
фахівець з публічних закупівель