Показати схожі тендери

Закупівля відходи деревини (кускові відходи дуба) від Млинівський технолого-економічний фаховий коледж.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-10-08-001622-a
Id Tender 32fe455e054c4d26833e226ce898d7bb
План UA-P-2025-10-03-003100-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.10.2025 09:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
260 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
відходи деревини (кускові відходи дуба)
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
: UA-2025-09-25-003586-a Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: • найменування замовника:Млинівський технолого-економічний фаховий коледж місцезнаходження замовника: 35100.Рівненська область Дубенський район селище Млинів вул..Івана Франка -1 • ідентифікаційний код замовника: 00728693 • категорія: Державна установа (навчальний заклад) Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником () разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лоза) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі ДК 021:2015 код 03410000-7 Деревина (деталізований ДК 021:2015: 03416000-9 Відходи деревини(кускові відходи дуба) Розмір бюджетного призначення: 260 000 ,00 грн. з Г1ДВ згідно з планом закупівлі. Застосування виключення: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, г тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб ’єкта, з якимукладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі нею очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цих Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону. Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Міро публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн. може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом.Уповноваженою особою було оголошено відкриті торги з ідентифікатором закупівлі закупівель Закупівля: ІІА-2025-09-25-003586-а ., що свідчить наявність звіту про результати проведення процедури в електронній системі закупівель. 03 жовтня 2025 року цей тендер був автоматично відмінений електронною системою закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником. Електронною системою закупівель автоматично оприлюднено інформацію про відміну тендеру та сформовано відповідний звіт про результати проведення процедури закупівлі ІЇА-2025-09-25-003586-а (звіт додається) Отже, є підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів 1.1 або електронного каталогу для закупівлі» (за кодом згідно з ДК 021:2015 ДК 021:2015 код 03410000-7 Деревина (деталізований ДК 021:2015: 03416000-9 Відходи деревини(кускові відходи дуба) Розмір бюджетного призначення: 260 000 ,00 грн. з ПДВ згідно з планом закупівлі, відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у сірок, установлений замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом. Враховуючи актуальність потреби у здійсненні закупівлі і те що відкриті торги будо відмінено керівництвом коледжу прийнято рішення про закупівлю товару шляхом укладання прямого договору з фермерське господарство «ВЛАДА» без використання електронної системи закупівель. В одно час. як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення Наказ від 06.10.2025 року №31 «Про укладання прямого договору за підпункту 6 пункту 13 Особливостей», щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 гис. грн. послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 1.5 млн грн, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк установлений замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проекі договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі.зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі без використання електронної системи закупівель на думку Замовника відповідає чинному законодавству. При цьому замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до п. 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення" Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладання такого договору. Разом із звітом про .договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування» Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосуван
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відходи деревини(кускові відходи дуба)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
200
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
35100, Україна, Рівненська область, Млинів, Вулиця Івана Франка, будинок 1
Дата постачання з
08.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
08.10.2025 09:59
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Щирба Іван Іванович
Електронна пошта
Телефон
380992133673
Замовник
ЄДРПОУ
00728693
Назва (англійською мовою)
Mlinivskii tehnologo-ekonomichnii fahovii koledzh
Повна назва
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Повна назва (англійською мовою)
Mlinivskii tehnologo-ekonomichnii fahovii koledzh
Поштовий індекс
35100
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Млинів
Адреса
Вулиця Івана Франка, будинок 1
Кваліфікація
Договір
UA-2025-10-08-001622-a-c1
Підписаний і діє
Номер
18
260 000 грн.
216 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
07.10.2025
Строк дії договору з
07.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
200 (метри кубічні)
Відходи деревини(кускові відходи дуба)
Номенклатура
Відходи деревини(кускові відходи дуба)
Кількість
200
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
1 300
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Повна назва
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00728693

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТзОВ "Дубава"
Повна назва
ТзОВ "Дубава"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33649672

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
260 000 грн.
Замовник:
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
380992133673
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
260 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
380992133673
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності