Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові від Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-015394-a
Id Tender e82513d8778449bcb0792ab550351c77
План UA-P-2025-10-02-016127-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.10.2025 21:48
Остання зміна 20.11.2025 16:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
57 203 283.51 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 21:46 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 21:46
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 21:46
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:38
до 10.11.2025 15:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 12:21
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.11.2025 15:49
до 20.11.2025 16:29
Період уточнень
з 07.10.2025 21:46 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 21:46 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:38 до 10.11.2025 15:49
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:38 до 10.11.2025 15:49
Основні параметри
Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету та кошти резервного фонду державного бюджету. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції; обсяг виконання робіт чи надання послуг - вказано у тендерній документації
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
57 203 283.51 грн.
Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові
Назва предмета закупівлі
Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові
Очікувана вартість
57 203 283.51 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
286016,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.10.2025 14:15
Закінчення аукціону
22.10.2025 14:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, від вул. Віри, Надії, Любові до вул. І. Миколайчука
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично виконані Роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
Пропозиція:
54 521 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
54 807 270 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.10.2025 14:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Возняк Андрій Степанович
Електронна пошта
Телефон
380322975705
Замовник
ЄДРПОУ
34814670
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Infrastructure Lviv City Council
Повна назва
Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Infrastructure Lviv City Council
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ПЛ.РИНОК, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові
Період вимог/скарг з 04.11.2025 12:21 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 14:38 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
зазначено у протоколі, що додається
Документи кваліфікації
04.11.2025 12:18
Повідомлення про рішення
04.11.2025 12:15
Скарги та рішення
27.10.2025 15:56
Електроний протокол про продовження строку
27.10.2025 15:53
Скарги та рішення
22.10.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 21:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 21:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
відповідно до п.41 Особливостей та част.10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції необхідно продовжити до 20 робочих днів (у зв’язку із специфікою закупівлі, значним обсягом документів пропозиції учасника тендеру)
Дата продовження строку розгляду
27.10.2025 15:56
Дата кінця розгляду
20.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Невідповідність у поданні учасником підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно п. 2.3. та пп.2.3.1. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації. Учасником, відповідно до вказаної вимоги, подано документ: «Інформаційна довідка щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічних за предметом закупівлі договорів» від 20.10.2025 №2010/05 у якому зазначено інформацію щодо трьох виконаних договорів, а також подано копії документів до цих договорів, згідно вимоги пп.2.3.1. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації, однак, всупереч вимозі п. 2.3. та пп.2.3.1. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації у поданих учасником документах відсутнє підтвердження виконання наступних видів робіт: розроблення ґрунту спецтехнікою (механізованим способом) в обсязі не менше 5 000 м3 (що не перевищує обсягу визначеного цією закупівлею) та влаштування/укладання трубопроводу/труб водопроводу із поліетиленових труб. Учасник повинен подати підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідності до вимог п. 2.3. та пп.2.3.1. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації додавши необхідні документи. 2. Невідповідність у поданні учасником підтвердження ступеню локалізації виробництва товару згідно п. 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації. Учасником згідно вказаної вимоги подано документ: «Інформація щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товару» від 20.10.2025 №2010821, однак у ньому, всупереч вказаній вимозі, згідно перевірки інформації вказаної учасником у стовпці «ID позиції в Переліку» у Переліку товарів за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products виявлено наступне: ? Згідно технічних вимог замовника - Свiтильник грунтовий з кріпленням, типу Rabalux 1xGU10, 4W, 230V, IP65, 3000К, а учасником запропоновано - Світильник грунтовий типу “ MF-GM-GU10-4W ”. У паспорті світильника наявному в Переліку вказано значення колірної температури К 4000-6000, а згідно вимог замовника - 3000К; ? Згідно технічних вимог замовника - Світильник LED ~220-240В, 56 Вт, 4000К, IP66, а учасником запропоновано - Світлодіодна опора типу “Glid H2 LED 220-240 50W-G100 ”. Тобто учасником запропоновано світлодіодну опору замість вказаного світильника; ? Згідно технічних вимог замовника - Кабелi з алюмiнiєвими жилами, з полiвiнiлхлоридною iзоляцiєю та оболонкою, марка АВВГ, число жил та перерiз 3х6 мм2, а учасником запропоновано - ВВГ нг 3х6 кабель. Тобто учасником запропоновано кабель іншого маркування; ? Згідно технічних вимог замовника – Кабель АВБбшв, 1х185, 1 кВ, а учасником запропоновано - Кабель АВБбШв 3х185. Тобто учасником запропоновано кабель трижильний замість одножильного; ? Згідно технічних вимог замовника – Кабель АПвЕгаПУ, 1х400/50, 10 кВ, а учасником запропоновано - Кабель АПвПгау, 1?400/50. Тобто учасником запропоновано кабель іншого маркування; ? Згідно технічних вимог замовника – Кабель мережевий, оптоволоконний, типу ОК-Net КПВ-ВП(100) U/UTP 4х2х0х51, а учасником запропоновано - Кабель КПП (100) (U-UTP-cat.5е) 4x2х0,51. Тобто учасником запропоновано кабель іншого маркування. Учасник повинен подати документи згідно вимог п. 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації виправивши зазначені помилки.
Створено
29.10.2025 11:24
Надати до
30.10.2025 11:24
Період вимог/скарг з 10.11.2025 15:49 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 12:21 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.11.2025 15:49
Довідка НАЗК
10.11.2025 15:48
Повідомлення про рішення
10.11.2025 11:04
Скарги та рішення
07.11.2025 14:15
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.11.2025 12:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 21:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 21:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Невідповідність у поданні учасником документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно п. 2.3. та пп.2.3.1. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації. Учасником, відповідно до вказаної вимоги, подано документ: «Інформаційна про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 20.10.2025 №39/2-3/т у якому зазначено інформацію щодо двох виконаних договорів, а також подано копії документів щодо цих договорів, однак, всупереч зазначеній вимозі, учасником подано скан-копію останньої (кінцевої) довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) від вересня 2021р. по договору підряду від 09.12.2020 №165-12/20 на загальну суму: 30 465 841,94 грн, а у стовпці «Сума виконання договору» таблиці заповненій учасником згідно із формою, що наведено в п.2.3. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації зазначено суму: 30 494 564,10 грн, що не відповідає сумі вказаної довідки форми КБ-3. Також учасником подано скан-копію договору підряду від 04.02.2020 №8 к/І, всупереч вимозі тендерної документації, не у повному обсязі – без додатків 1 та 3. Учасник повинен подати документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідності до вимог п. 2.3. та пп.2.3.1. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації виправивши вказані помилки. 2. Невідповідність у поданні учасником підтвердження ступеню локалізації виробництва товару згідно п. 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації. Учасником згідно вказаної вимоги подано документ: «Інформація щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товару» від 20.10.2025 №39/15/т, однак, згідно перевірки інформації вказаної учасником у стовпці «ID позиції в Переліку» у Переліку товарів за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products виявлено невідповідність підтвердження ступеню локалізації виробництва товару вказаного замовником. Учасник повинен подати підтвердження ступеню локалізації виробництва товару згідно вимог п. 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації виправивши зазначену невідповідність.
Створено
07.11.2025 14:15
Надати до
08.11.2025 14:15
Договір
UA-2025-10-07-015394-a-c1
Підписаний і діє
Номер
31 р/І
54 807 270 грн.
45 672 725 грн.
З ПДВ
Підписано
17.11.2025
Строк дії договору з
17.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові
Номенклатура
Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Повна назва
Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34814670

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Повна назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32851616

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2025 16:29
-
20.11.2025 16:29
Підписаний договір
20.11.2025 16:29
Підписаний договір
20.11.2025 16:29
Підписаний договір
20.11.2025 16:29
Підписаний договір
20.11.2025 16:29
Підписаний договір
20.11.2025 16:29
Підписаний договір
Підписаний договір
20.11.2025 16:29
Підписаний договір
20.11.2025 16:29
Підписаний договір
20.11.2025 16:29
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-19-000033
Дата створення проекту
19.11.2025 16:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.11.2025 21:23
Дата публікації висновку про результати
10.12.2025 15:49
Дата завершення усунення порушень
25.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 801-59-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.11.2025 № 121-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.11.2025 № 121-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-10-07-015394-a, 07.10.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.11.2025 00:00
Документи рішення
19.11.2025 21:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради (далі ? Замовник) UA-P-2025-10-02-016127-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-10-07-015394-a; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-10-07-015394-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07 жовтня 2025 року; перелік змін до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи від 09 жовтня 2025 року; тендерну документацію змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09 жовтня 2025 року; Додатки 1 та 4 (зі змінами), оприлюднені 09 жовтня 2025 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій UA-2025-10-07-015394-a; протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2025-10-07-015394-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»» вимога про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»» до 30 жовтня 2025 року; електронний протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 27 жовтня 2025 року; протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»» від 04.11.2025 року; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»; вимога про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» до 08 листопада 2025 року; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-10-07-015394-a від 10 листопада 2025 року; електронний протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-10-07-015394-a від 10 листопада 2025 року; договір від 17 листопада 2025 року № 31р/І на суму 54 807 270,00 гривень (без ПДВ); запити замовнику про надання пояснень від 21 листопада 2025 року, 01 грудня 2025 року, 03 грудня 2025 року, та відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 26 листопада 2025 року, 03 грудня 2025 року, 08 грудня 2025 року, оприлюднені в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: - абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так, Замовником у пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу: «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам Замовника (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) до предмета закупівлі, що встановлені замовником у Додатку 4 цієї тендерної документації, у спосіб вказаний у Додатку 1 до тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі (усі технічні, якісні та кількісні характеристики) повинна відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені у Додатку 4 цієї тендерної документації». В підпункті 4.8. пункту 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: «Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додатку 4 до тендерної документації), а саме учасник повинен надати технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої учасником особи». Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» в складі тендерної пропозиції надано технічні вимоги на об’єкт: «Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І.Миколайчука) у м. Львові» № 39/8-1/т від 20 жовтня 2025 року (файл «39_4.8 відповідн т я к х_Дод 4_Тех вимоги.pdf»). При цьому, надані учасником технічні вимоги не відповідають Додатку 4 викладеними Замовником в тендерній документації, оскільки відсутня частина робіт та витрат із зазначенням одиниці виміру та кількості (з позиції 230 по 256). З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель надано 01 грудня 2025 року відповідний запит замовнику. Замовником 04 грудня 2025 року надано відповідь, яка не спростовує виявленого: «…На вказану вимогу учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» подано документ у файлі «39_4.8 відповідн т я к х_Дод 4_Тех вимоги.pdf». Даний документ містить технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої учасником особи. Також учасником у тендерній пропозиції подано документ у файлі «39_гар лист спец», який також містить технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої учасником особи. Жодних додаткових вимог щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додатку 4 до тендерної документації) тендерна документація не містить. Таким чином учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додатку 4 до тендерної документації) у відповідності до вимоги пункту 4.8. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації.». З урахуванням викладеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині підтвердження технічних вимог і підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено замовником. Також, моніторингом даного питання встановлено наступне. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» щодо невідповідності у поданні учасником підтвердження ступеню локалізації виробництва товару згідно пункту 4.12. розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Так, учасником на усунення невідповідностей щодо ступеню локалізації виробництва товару, завантажено лист від 07.11.2025 № 36/21/т (файл: «39_локалізація .pdf»), в якому окремі найменування товару відрізняються від найменування товару в переліку з підтвердженням ступеня локалізації за посиланнями ID позицій, зокрема, учасником запропоновано: - Кабель АПвЕгаПУ, 3х150, 20 кВ., однак при перевірці вищевказаного товару за посиланням (f5db429bec224752a2c284de7662f91e) зазначеним учасником встановлено, що напруга даного кабеля становить 15 кВ; - Кабель мережевий, оптоволоконний, типу ОК-Net КПВ-ВП(100) U/UTP 4х2х0х51, при перевірці вищевказаного товару за посиланням (76304eb61209473dafe620344b1343f3), зазначеним учасником встановлено, що це Кабель U/UTP 4x2x0,51 cat. 5Е PE+R. З урахуванням викладеного, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель надано 01 грудня 2025 року відповідний запит замовнику. Замовником 04 грудня 2025 року надано відповідь, яка не спростовує виявленого: «…У пункті 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі підтвердження вимог законодавства щодо ступеня локалізації виробництва товару згідно запропонованої форми. На вказану вимогу учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано документ: «Інформація щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товару» №39/21/т від 07.11.2025. У вказаному документі учасником зазначено ID позицій товарів стосовно яких застосовуються вимоги щодо локалізації виробництва в переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва. Вказані учасником товари з переліку в повній мірі відповідають товарам зазначеним у вимогах тендерної документації замовника. Додаток 4 до тендерної документації містить примітку: «Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело/місце походження чи виробників, або міститься посилання на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання чи спосіб виробництва слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням, технологіями вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, технологій, що передбачені технічними вимогами (або краще). Кабель АПвЕгаПУ 3х150, вказаний учасником, це силовий кабель з трьома алюмінієвими жилами площею перерізу кожної 150мм2, що відповідає вимогам замовника. Замовником встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції надано підтвердження ступеня локалізації продукції типу АПвЕгаПУ. Подані документи підтверджують локалізацію виробництва кабельної продукції відповідного типоряду та конструкції, що виробляється на одній виробничій лінії з однаковими технологічними операціями.». Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, що не забезпечено замовником. Натомість, замовник визначив учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір підряду від 17 листопада 2025 року № 31 р/І.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44, абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 17 листопада 2025 року № 31 р/І та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
10.12.2025 00:00
Дата публікації
10.12.2025 15:49
Документи висновку
10.12.2025 15:49
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 57 203 283,51 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-07-015394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.11.2025 10:35
Орган перевірки
27.11.2025 00:00
Документи повідомлення
21.11.2025 10:35
-
Відповідь
Пояснення, інформація та документи
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувану вартість визначено відповідно до розробленої проектної документації. Надаємо Том 13 «Кошторисна документація» проектної документації. Проектна документація пройшла експертизу: експертний звіт (Позитивний) № 04-04/404 від 07.10.2025 (копію надаємо). Одночасно надаємо розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначено виходячи із пропозицій до бюджету на 2025 рік та відповідно до прийнятої ухвали Львівської міської ради від 19.12.2024 № 5743 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2025 рік» зі змінами та доповненнями, зокрема згідно з ухвалою від 24.07.2025 № 6798 «Про внесення змін до переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за кошти бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади», ухвалою від 24.07.2025 № 6800 «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2025 рік», ухвалою від 16.09.2025 № 6830 «Про внесення змін до переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за кошти бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади», ухвалою від 16.09.2025 № 6836 «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2025 рік» та Розпорядження Львівського міського голови від 30.09.2025 № 508 «Про використання коштів резервного фонду Державного бюджету України» (вказані документи наявні у вільному доступі на веб-сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/ у розділі «Документи ЛМР»). Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Львівської міської ради. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування, яка доступна для перегляду: https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/attachment/35549.
Рішеня
26.11.2025 10:02
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 57 203 283,51 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-07-015394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Відповідно до пункту 4.8. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації замовника інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додатку 4 до тендерної документації), а саме учасник повинен надати технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої учасником особи. При цьому, завантажений у складі тендерної пропозиції учасника файл: «39_4.8 відповідн т я к х_Дод 4_Тех вимоги.pdf» наданий не у повному обсязі. Зокрема, відсутня інформація щодо позицій з 230 по 256 «Обсягів робіт». Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на відповідність вимогам пункту 4.8. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації? - Відповідно до пункту 4.12. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації замовника до кожного товару до якого застосовуються вимоги щодо локалізації виробництва (зазначеного у стовпцях 3 і 4 табличної форми) надається копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861). Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано: сертифікат від 03.10.2025 SIC.MS.070.ISO9001.5158, виданий ТОВ «Наукова виробнича фірма Марка» органом з сертифікації «УкрЄвроСерт»; сертифікат від 05.05.2023 UA230910, виданий ТОВ «Європан» органом з сертифікації «Bureau Veritas Certification Holding SAS-UK Branch»; сертифікат від 16.01.2023 TMS 10024077, виданий ПАТ «Одеський кабельний завод «Одескабель» органом з сертифікації ТОВ «Технічні та Управлінські послуги»; сертифікат від 05.05.2023 SIC.MS.024.ISO9001.1198, виданий ПП «Пауерлюкс» органом з сертифікації «Сертсистемс»; сертифікат від 23.09.2025 25.08.510-QM, виданий ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». При цьому, вищезазначені сертифікати видані не акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, як це вимагалось в тендерній документації. Поясніть вказане. - Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» щодо невідповідності у поданні учасником підтвердження ступеню локалізації виробництва товару згідно п. 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації. Так, учасником завантажено файл: «39_локалізація .pdf». Однак, встановлено, що найменування товару зазначене учасником в листі від 07.11.2025 № 36/21/т відрізняється від найменування товару в переліку з підтвердженням ступеня локалізації за посиланнями ID позицій. Окрім цього, учасником запропоновано Кабель АПвЕгаПУ, 3х150, 20 кв. При цьому, при перевірці вищевказаного товару за посиланням зазначеним учасником в таблиці встановлено, що напруга 15 кВ. Яким чином замовником перевірено учасника на усунення невідповідності щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товару згідно п. 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.12.2025 11:22
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 11:23
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 57 203 283,51 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-07-015394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання. - На якому етапі знаходиться виконання договору про закупівлю від 17 листопада 2025 року № 31 р/І? (У разі оплати надати підтверджуючі документи). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.12.2025 18:56
Орган перевірки
09.12.2025 00:00
Документи повідомлення
03.12.2025 18:57
-
Відповідь
Пояснення, інформація
Відповідно до вимоги пункту 4.8. розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник в тендерній пропозиції повинен надати інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додатку 4 до тендерної документації), а саме учасник повинен надати технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої учасником особи. На вказану вимогу учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» подано документ у файлі «39_4.8 відповідн т я к х_Дод 4_Тех вимоги.pdf». Даний документ містить технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої учасником особи. Також учасником у тендерній пропозиції подано документ у файлі «39_гар лист спец», який також містить технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої учасником особи. Жодних додаткових вимог щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додатку 4 до тендерної документації) тендерна документація не містить. Таким чином учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додатку 4 до тендерної документації) у відповідності до вимоги пункту 4.8. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (надалі - Порядок) замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Відповідно до пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про здійснення публічних закупівель» (надалі - Закон) Мінекономіки формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Мінекономіки здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. У разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Відповідно до пункту 4 Порядку ступінь локалізації виробництва товарів підтверджується Мінекономіки під час формування переліку товарів на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку і документів, зокрема сертифіката відповідності системи управління якістю виробництва товару, що включається до переліку, вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Відповідно до пункту 5 Порядку до переліку включаються товари, в разі коли виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю виробництва товару, що включається до переліку, вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим органом з оцінки відповідності. На підставі вищенаведеного замовником у відповідності до пункту 13-1 Порядку визначено у пункті 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі відповідного сертифіката відповідності. На дану вимогу замовника учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» подано в тендерній пропозиції відповідні сертифікати виробників, продукція (товари) яких пропонується учасником. В переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Мінекономіки оприлюднено ці ж самі сертифікати подані виробниками товарів, що подані учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» в тендерній пропозиції. Оскільки до переліку включаються товари, в разі коли виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю виробництва товару, що включається до переліку, вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим органом з оцінки відповідності, а зазначені учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» в тендерній пропозиції товари включені до цього переліку із оприлюдненими відповідними сертифікатами, а також оскільки Мінекономіки здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва внесених до переліку товарів, то у замовника не має підстав ставити під сумнів оприлюднену Мінекономіки інформацію і його компетенцію та, очевидно, що додані сертифікати видані акредитованим органом з оцінки відповідності. Таким чином учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» подано підтверджуючі сертифікати у відповідності до вимоги пункту 4.12. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. У пункті 4.12. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі підтвердження вимог законодавства щодо ступеня локалізації виробництва товару згідно запропонованої форми. На вказану вимогу учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано документ: «Інформація щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товару» №39/21/т від 07.11.2025. У вказаному документі учасником зазначено ID позицій товарів стосовно яких застосовуються вимоги щодо локалізації виробництва в переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва. Вказані учасником товари з переліку в повній мірі відповідають товарам зазначеним у вимогах тендерної документації замовника. Додаток 4 до тендерної документації містить примітку: «Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело/місце походження чи виробників, або міститься посилання на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання чи спосіб виробництва слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням, технологіями вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, технологій, що передбачені технічними вимогами (або краще).» Кабель АПвЕгаПУ 3х150, вказаний учасником, це силовий кабель з трьома алюмінієвими жилами площею перерізу кожної 150мм2, що відповідає вимогам замовника. Замовником встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції надано підтвердження ступеня локалізації продукції типу АПвЕгаПУ. Подані документи підтверджують локалізацію виробництва кабельної продукції відповідного типоряду та конструкції, що виробляється на одній виробничій лінії з однаковими технологічними операціями. Додатково повідомляємо, що Львів?—?одне з 15 міст України, де у співпраці з Міністерством розвитку громад та територій реалізовується масштабний проєкт облаштування безбар’єрних маршрутів «Рух без бар’єрів» Міністерства розвитку громад та територій України. Його мета?—?створити простір, у якому кожна людина, незалежно від фізичних можливостей, почуватиметься впевнено, гідно та зручно. Маршрут протяжністю майже 15 км з’єднає Шевченківський та Личаківський райони, а всі будівлі, зупинки, парки та громадські простори вздовж цього шляху будуть повністю інклюзивними. Що важливо, при проєктуванні доступних локацій на маршруті, особливу увагу приділяють не лише якісним технічним рішенням, але й закладають глибокі сенси у концепцію просторів – щоб вони стали осередками для відновлення та терапії. Проект: «Реконструкція благоустрою території з облаштуванням велосипедно-пішохідної доріжки, як складової міської системи реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN (від вул. Віри, Надії, Любові до мобільної протезної майстерні Національного реабілітаційного центру НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) на вул. І. Миколайчука) у м. Львові» є складовою частиною вказаного проекту «Рух без бар’єрів». Його реалізація спрямована на створення у місті Львові важливого інфраструктурного елементу інклюзивного реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN. Для маломобільних груп населення, зокрема для військовослужбовців після поранень та пацієнтів, які проходять протезування, умови безбар’єрного, доступу є критично необхідними. Люди, які відновлюються після складних операцій чи пройшли протезування, мають особливі потреби щодо пересування. Кожен їхній шлях до лікаря, процедури чи консультації має бути зручним та безбар’єрним. Йдеться не лише про комфорт, а про доступність медичних послуг, реабілітації та підтримки. Протезування потребує регулярних оглядів, корекцій, консультацій, Завдяки створенню інклюзивного реабілітаційного доступу до об’єктів UNBROKEN пацієнти зможуть самостійно, без сторонньої допомоги або мінімізувавши її, дістатися потрібного місця. Також важливо пам’ятати, що супровідники — рідні, волонтери, персонал — щодня допомагають десяткам людей. Зручна інфраструктура полегшує їхню роботу та зменшує навантаження, дозволяючи більше уваги зосередити на головному — підтримці та реабілітації. Реалізація даного проекту – це крок до створення міста, де умови для лікування та відновлення є доступними для кожного. Це приклад того, як уважне ставлення до деталей може суттєво покращити якість життя людей, які переживають складний етап відновлення.
Рішеня
04.12.2025 11:18
Замовник
Документи повідомлення
04.12.2025 11:18
-
Відповідь
Пояснення, інформація та документи
Підрядник ТзОВ “Онур Конструкціон Інтернешнл” приступив до виконання робіт (видалення чагарників, земляні роботи, влаштування бортових каменів, влаштування покриття ФЕМ, та ін.). Станом на дату запиту замовником оплачено за виконані роботи згідно акту №1 суму 311 991,77 грн, згідно акту №2 суму 318 891,46 грн та згідно акту №3 суму 947 079,44 грн. Додаємо копії платіжних інструкцій від 02.12.2025 №780, від 02.12.2025 №781, від 02.12.2025 №782.
Рішеня
08.12.2025 17:07
Замовник
Документи повідомлення
08.12.2025 17:07
-
08.12.2025 17:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
57 203 283.51 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322975705
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
57 203 283.51 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322975705
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності