Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розміщення Реклами в соціальних мережах, таргетована реклама) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-014570-a
Id Tender e256c949f593412d98b4eca22b7f9684
План UA-P-2024-12-17-009940-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.10.2025 17:51
Остання зміна 28.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
322 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 17:51 до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 17:51
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 17:51
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 14:47
до 22.10.2025 17:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 15:12
до 28.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.10.2025 17:58
-
Період уточнень
з 07.10.2025 17:51 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 17:51 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 14:47 до 22.10.2025 17:58
Період кваліфікації
з 15.10.2025 14:47 до 22.10.2025 17:58
Основні параметри
код ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розміщення Реклами в соціальних мережах, таргетована реклама)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
322 800 грн.
Послуги з розміщення Реклами в соціальних мережах, таргетована реклама.
Назва предмета закупівлі
Послуги з розміщення Реклами в соціальних мережах, таргетована реклама.
Очікувана вартість
322 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3228,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.10.2025 14:24
Закінчення аукціону
15.10.2025 14:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розміщення Реклами в соціальних мережах, таргетована реклама)
Код ДК 021:2015
79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська, буд. 42
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧУМАК ЯНА БОРИСІВНА"
Пропозиція:
277 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Соломаха Аліна Іванівна"
Пропозиція:
277 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.10.2025 14:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 17:51
Оголошення про проведення закупівлі
07.10.2025 17:49
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Паянок Олена Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380674082555
Замовник
ЄДРПОУ
32855406
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Володимирська, буд. 42
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розміщення Реклами в соціальних мережах, таргетована реклама.
Період вимог/скарг з 22.10.2025 15:12 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 14:47 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності.
Документи кваліфікації
22.10.2025 15:11
Повідомлення про рішення
22.10.2025 15:09
Скарги та рішення
15.10.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 1.1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації передбачено надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації а саме: маркетолога, таргетолога, та інших, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. В той же час пунктом 4.13. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації передбачено що у разі, надання документів або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). ФОП "Соломаха Аліна Іванівна" у складі тендерної пропозиції надала Довідку згідно пункту 1.1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації де кваліфікація / посада працівників та інформація щодо сертифікатів працівників (субпідрядників\співвиконавців) згідно посилань (Додатки до довідки: 7.) викладені іноземною мовою що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовник повинен надати учаснику 24 години, задля усунення зазначеної невідповідності. 2. Відповідно до пункту 1.2.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації передбачено надати довідку про виконання аналогічного* (аналогічних) договору (договорів) не менше 2-х (двох) договорів щодо предмету закупівлі протягом 2021 - 2024 років, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування наданих послуг (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). ФОП "Соломаха Аліна Іванівна" у складі тендерної пропозиції надала Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - аналогічний договір з ТОВ "ХОЛЬЦ БАУ" не відповідає строкам дії договору (аналогічні договори щодо предмету закупівлі повинні бути протягом 2021 - 2024 років) встановлених умовами тендерної документації; - предмет закупівлі вказаний в Довідці не відповідає умовам встановлених в тендерній документації, а саме: Примітки: * Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання таких же послуг, що є предметом закупівлі, а саме: таргетованої реклами з нерухомості та реклами в соціальних мережах facebook. Враховуючи викладене, Замовник повинен надати учаснику 24 години, задля усунення зазначеної невідповідності. 3. Відповідно до пункту 1.2.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації передбачено надати Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про надання послуг з розміщення реклами, необхідних замовнику та актів наданих послуг, видаткових накладних, актів звірки взаєморозрахунків, актів приймання-передачі або інших документів що засвідчують повне виконання договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Примітки: * Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання таких же послуг, що є предметом закупівлі, а саме: таргетованої реклами з нерухомості та реклами в соціальних мережах facebook. ФОП "Соломаха Аліна Іванівна" у складі тендерної пропозиції надала аналогічні Договори, Додатки до договорів (згідно таблиці) та Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) з ТОВ "ХОЛЬЦ БАУ" та ТОВ ”ТРЕЙДІНГ ЕКСПЕРТ” де відсутні підписи та печатки як «Виконавця» так і «Замовника» а також відсутня інформація що підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання таких же послуг, що є предметом закупівлі, а саме: таргетованої реклами з нерухомості та реклами в соціальних мережах facebook, що не дає змогу Замовнику підтвердити наявність досвіду виконання даних послуг у Учасника. Враховуючи викладене, Замовник повинен надати учаснику 24 години, задля усунення зазначеної невідповідності. 4. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 4.3. розділу 4 додатку 1 до тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). ФОП "Соломаха Аліна Іванівна" було накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) СОЛОМАХА АЛІНА ІВАНІВНА замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовник повинен надати учаснику 24 години, задля усунення зазначеної невідповідності.
Створено
20.10.2025 16:15
Надати до
21.10.2025 16:15
Період вимог/скарг з 22.10.2025 17:58 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 15:12 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи як Технічну специфікацію яка була б складена відповідно до Додатку 2 до тендерної документації як вимагав Замовник
Документи кваліфікації
22.10.2025 17:45
Повідомлення про рішення
22.10.2025 17:44
Скарги та рішення
22.10.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
322 800 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380674082555
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
322 800 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380674082555
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності