Закупівля «Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) - КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №30 "МАЛЬВА" КАМ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
«Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 655 689.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8278,45
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.10.2025 14:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)».
Код ДК 021:2015
45310000-3 -
Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
51928, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам?янське, бульвар Незалежності, буд. 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
180
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються з відповідного рахунку, шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, визначений у даному Договорі, протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:25
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності наступне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, мінімально це:
- прилад для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) – не менше 1 од.;
- пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) – не менше 1 од.;
- офісне та/або складське приміщення у м. Кам’янське (Дана вимога зумовлена тим, що Замовник в ході виконання робіт не надає виконавцю робіт місце (приміщення) для зберігання обладнання та матеріалів та не несе відповідальність за їх збереження у позаробочий час).
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку у довільній формі, у якій необхідно зазначити найменування (марку, модель тощо), місцезнаходження, приналежність (власне, орендоване, інше та вказати реквізити документу на підставі якого використовується МТБ).
Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник також має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (накладні, оборотно-сальдові відомості, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо).
Документи, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути складені у відповідності до вимог чинного законодавства України.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:25
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) - КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №30 "МАЛЬВА" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
51928
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кам'янське
Адреса
бульвар НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 11
«Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)
Тендер:
UA-2025-10-07-014372-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-07-014372-a.b1
Дата:
18.10.2025 18:51
Стан:
Задоволено
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Тендерна документація містить умови, що обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації Учасників, що в свою чергу обмежує право Скаржнику прийняти участь в цій закупівлі
Відповідно до п. 2 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку № 3 до тендерної документації та п. 12 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог до таких документів та інформації, що встановлені у тендерній документації Додатку № 5 до тендерної документації вимагається: «Лист гарантія від виробника обладнання, адресований Замовнику про обов’язок постачання Учаснику обладнання, що передбачено умовами технічної специфікації (з вказанням ідентифікатора і предмета закупівлі), а саме щодо поставки: приладів приймально-контрольних пожежних і управління, додаткового обладнання до них; сповіщувачів пожежних; обладнання системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей».
ТОВ «ДСПП» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію.
Відповідно до чинного законодавства України, підприємства здійснюють свою господарську діяльність відповідно до отриманої ліцензії, яка поширюється на всю територію України.
ТОВ «ДСПП» є активним учасником ринку надання послуг з монтажу пожежної сигналізації та технічного обслуговування. Тому, в умовах теперішнього часу (воєнний стан) має власний склад основного обладнання та матеріалів, що необхідні для надання послуг за діючими договорами та обладнання і матеріали, що можуть бути використаними у майбутньому за новими укладеними договорами з Замовниками послуг чи виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу. Основна частина необхідного протипожежного обладнання в достатньої кількості є на складі ТОВ «ДСПП».
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки виробники протипожежного обладнання не всім та не завжди надають гарантійні листи щодо поставки учасникам обладнання в строк та в обсягах, вказаних в тендерній закупівлі.
Часто вказують що вони уже надали лист одному учаснику закупівлі, а решті не надають.
Виробники - це монополісти, які самі вирішують надавати їм цей лист чи ні, за яких умов їм надавати цей лист, та ніяким законодавством примусити виробника не можливо, навіть надати офіційну відмову, тому це значно звужує коло потенційних учасників у цієї закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення цієї необґрунтованої вимоги до Учасників в умовах воєнного стану.
Те що дана вимога дискримінаційна підтверджено в рішенні АМКУ
- Рішення№11459-р/пк-пз від 26.07.2023
- Рішення № 12541-р/пк-пз від 10.08.2023
Замовник не погоджується з викладеними в скарзі доводами
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Законом передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1) Замовником вимагається «Лист гарантія від виробника обладнання, адресований Замовнику про обов’язок постачання Учаснику обладнання, що передбачено умовами технічної специфікації (з вказанням ідентифікатора і предмета закупівлі), а саме щодо поставки: приладів приймально-контрольних пожежних і управління, додаткового обладнання до них; сповіщувачів пожежних; обладнання системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей». Встановлення зазначеної вимоги обумовлено тим, що відповідно до умов тендерної документації та проєкту договору - строк виконання робіт 30 листопада 2025 року. Тобто, з урахуванням термінів проведення закупівлі – у кращому випадку на виконання робіт, після укладення договору з переможцем закупівлі, залишається близько 1 календарного місяця. За певних умов, термін виробництва необхідного обладнання може перевищувати вказаний період, що призведе до невиконання/несвоєчасного виконання договору. З метою недопущення таких ризиків, Замовником було прийнято рішення про надання гарантійного листа від виробника, як єдиного документа, який може гарантувати вчасну та повну поставку необхідного обладнання. У відповідності до норм чинного законодавства, замовники не повинні встановлювати в тендерній документації дискримінаційних умов. Однак, закупівельне законодавство не містить переліку дискримінаційних умов, тому замовники в кожному конкретному випадку повинні визначати (не)належність умов тендерної документації до дискримінаційних. Замовник, під час підготовки тендерної документації по оскаржуваній процедурі закупівлі жодну з її умов і вимог не визначив як дискримінаційну, тим більше замовник зацікавлений в тому, щоб закупівля відбулася у відповідності з чинним законодавством України і ні в якому разі не намагався обмежити конкуренцію серед потенційних учасників. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Постанови Верховного суду від 29.01.2021 року по справі № 640/1042/19 (далі – Постанова), «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших…». У даному ж випадку вказана вимога тендерної документації Замовника поширюються не лише на конкретного суб`єкта господарювання (конкретну групу суб`єктів господарювання), а на всіх потенційних учасників даної процедури закупівлі і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Скаржник у Скарзі зазначив, що основна частина необхідного протипожежного обладнання в достатньої кількості є на складі ТОВ «ДСПП». Проте, підтверджуючих документів наявності у нього такого обладнання (а саме, накладних на придбання) – у якості доказів не надано. Одночасно, Скаржник зазначає, що дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки виробники протипожежного обладнання не всім та не завжди надають гарантійні листи щодо поставки учасникам обладнання в строк та в обсягах, вказаних в тендерній закупівлі. Проте, жодних доказів того, що ТОВ «ДСПП» зверталося до виробників за вказаним гарантійним листом та отримало відмову – у якості доказів не надано. Уся викладена у Скарзі інформація щодо ніби дискримінаційності умов є нічим іншим, як припущенням Скаржника, яке не має жодного документального підтвердження. Орган оскарження при прийнятті рішень має базуватися на фактах і доказах, а не на непідтверджених припущеннях і домислах скаржників. Окремо варто зазначити, що Судова колегія Верховного Суду у Постанові зазначає, що «…незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними». Враховуючи зазначене, скарга не підлягає задоволення в цій частині.
2) Замовником вимагається «Сертифікат від виробника обладнання про проходження працівниками Учасника повного курсу підготовки щодо основ проектування, монтажних та пусконалагоджувальних робіт, програмування, введення й подальшої експлуатації та сервісного обслуговування систем пожежної сигналізації, автоматики на базі приладів пожежного обладнання "ВАРТА"».
Вимога щодо надання Сертифікату від виробника обладнання про проходження працівниками Учасника повного курсу підготовки щодо основ проектування, монтажних та пусконалагоджувальних робіт, програмування, введення й подальшої експлуатації та сервісного обслуговування систем пожежної сигналізації, автоматики на базі приладів пожежного обладнання "ВАРТА" обумовлена специфікою вказаного обладнання та потребою замовника у отриманні робіт високої якості. Саме для цього, Замовник хоче пересвідчитися в тому, що працівники учасника мають належний рівень підготовки саме на базі приладів пожежного обладнання "ВАРТА". У відповідності до норм чинного законодавства, замовники не повинні встановлювати в тендерній документації дискримінаційних умов. Однак, закупівельне законодавство не містить переліку дискримінаційних умов, тому замовники в кожному конкретному випадку повинні визначати (не)належність умов тендерної документації до дискримінаційних. Замовник, під час підготовки тендерної документації по оскаржуваній процедурі закупівлі жодну з її умов і вимог не визначив як дискримінаційну, тим більше замовник зацікавлений в тому, щоб закупівля відбулася у відповідності з чинним законодавством України і ні в якому разі не намагався обмежити конкуренцію серед потенційних учасників. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Постанови Верховного суду від 29.01.2021 року по справі № 640/1042/19 (далі – Постанова), «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших…». У даному ж випадку вказана вимога тендерної документації Замовника поширюються не лише на конкретного суб`єкта господарювання (конкретну групу суб`єктів господарювання), а на всіх потенційних учасників даної процедури закупівлі і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Скаржник у Скарзі зазначив, що: «Предметом даної закупівлі є: «Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)». Дані послуги виконуються на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення на такий вид робіт, отриманої відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови). Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення – Сертифікату від виробника обладнання про проходження працівниками Учасника повного курсу підготовки щодо основ проектування, монтажних та пусконалагоджувальних робіт, програмування, введення й подальшої експлуатації та сервісного обслуговування систем пожежної сигналізації, автоматики на базі приладів пожежного обладнання "ВАРТА"». На підтвердження Скаржником надано копію ліцензійних умов, проте не надано самої Ліцензії, яка б підтверджувала його відповідність цим ліцензійним умовам. Окрім цього, Скаржник у якості доказів взагалі не надав інформацію про наявність у нього працівників, зокрема таких, які відповідають вимогам Ліцензійних умов та таких, що можуть працювати з приладами «ВАРТА», чим документально не підтвердив спроможність виконання робіт, що є предметом оскаржуваної закупівлі.
Одночасно, Скаржник зазначає, що дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Проте, жодних доказів того, що ТОВ «ДСПП» зверталося до виробника приладів пожежного обладнання "ВАРТА" для проходження навчання працівників та отримало відмову – у якості доказів не надано. Викладена у Скарзі інформація щодо ніби дискримінаційності умов є нічим іншим, як припущенням Скаржника, яке не має жодного документального підтвердження. Орган оскарження при прийнятті рішень має базуватися на фактах і доказах, а не на непідтверджених припущеннях і домислах скаржників. Окремо варто зазначити, що Судова колегія Верховного Суду у Постанові зазначає, що «…незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними». Враховуючи зазначене, скарга не підлягає задоволення в цій частині.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОСИМО:
1) Залишити Скаргу без розгляду; 2) Відмовити Скаржнику у задоволенні Скарги у повному обсязі.
Відповідно до п. 3 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку № 3 до тендерної документації та п. 13 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог до таких документів та інформації, що встановлені у тендерній документації Додатку № 5 до тендерної документації вимагається: «Сертифікат від виробника обладнання про проходження працівниками Учасника повного курсу підготовки щодо основ проектування, монтажних та пусконалагоджувальних робіт, програмування, введення й подальшої експлуатації та сервісного обслуговування систем пожежної сигналізації, автоматики на базі приладів пожежного обладнання "ВАРТА"».
Вимога щодо надання Сертифікату від виробника обладнання про проходження працівниками Учасника повного курсу підготовки щодо основ проектування, монтажних та пусконалагоджувальних робіт, програмування, введення й подальшої експлуатації та сервісного обслуговування систем пожежної сигналізації, автоматики на базі приладів пожежного обладнання "ВАРТА" є для нас дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Предметом даної закупівлі є: «Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)».
Дані послуги виконуються на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення на такий вид робіт, отриманої відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення – Сертифікату від виробника обладнання про проходження працівниками Учасника повного курсу підготовки щодо основ проектування, монтажних та пусконалагоджувальних робіт, програмування, введення й подальшої експлуатації та сервісного обслуговування систем пожежної сигналізації, автоматики на базі приладів пожежного обладнання "ВАРТА".
На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства та не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов.
3. Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852
«Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)
Тема:
Дискримінація
Зміст:
Вимога в тендерній документації:
2.Лист гарантія від виробника обладнання, адресований Замовнику про обов’язок постачання Учаснику обладнання, що передбачено умовами технічної специфікації (з вказанням ідентифікатора і предмета закупівлі), а саме щодо поставки: приладів приймально-контрольних пожежних і управління, додаткового обладнання до них; сповіщувачів пожежних; обладнання системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей.
3.Сертифікат від виробника обладнання про проходження працівниками Учасника повного курсу підготовки щодо основ проектування, монтажних та пусконалагоджувальних робіт, програмування, введення й подальшої експлуатації та сервісного обслуговування систем пожежної сигналізації, автоматики на базі приладів пожежного обладнання "ВАРТА";
Дані вимоги є дискримінаційним, учасник не повинен мати ніяких договірних відносин з виробником, також стосовно навчання для працівників, кваліфікацію працівників можна підтвердити відповідними посвідченнями. Тому просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та прибрати дані вимоги.
Дата оприлюднення звернення:
09.10.2025 09:58
Шановний учаснику! Відповідно до п.54 Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Таким чином Особливості чітко розмежовують випадки, у яких направляється звернення за роз’ясненням, а у якому – вимога щодо усунення порушення.
Звернення за роз'ясненнями спрямоване на уточнення умов тендерної документації, тоді як вимога про усунення порушення вимагає від замовника виправлення виявлених недоліків у його діях чи документації, які можуть бути незаконними або дискримінаційними. Звернення за роз'ясненнями стосується неясностей, а вимога — конкретних помилок або невідповідностей, що перешкоджають добросовісній конкуренції.
9 жовтня 2025 року ви через електронну систему «Прозоро» направили замовнику КЗ "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 30 "Мальва" Кам`янської міської ради запитання (звернення за роз’ясненнями), у якому, серед іншого, вказано наступне: «…Дані вимоги є дискримінаційним, учасник не повинен мати ніяких договірних відносин з виробником, також стосовно навчання для працівників, кваліфікацію працівників можна підтвердити відповідними посвідченнями. Тому просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та прибрати дані вимоги».
Уважно ознайомившись з поставленим запитанням (зверненням за роз’ясненнями) встановлено, що воно не містить безпосередньо запиту про надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а по-факту, є вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оскільки ви вимагаєте від замовника виправлення виявлених (на вашу думку) недоліків, які можуть бути незаконними або дискримінаційними
Таким чином, ви звернулися до замовника не у спосіб, який передбачено п.54 Особливостей.
Дата оприлюднення відповіді:
12.10.2025 09:41
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)
Тема:
А як так вийшло - уповноважені особи в цій закупівлі і UA-2025-10-06-013331-a різні, а про те, що функціонал майданчика змінився ще у березні 2024 року не знає ні одна, ні друга?
Зміст:
не позортесь, даючи відповідь, а хоча б прочитайте п.54 Особливостей, на які посилаєтесь. І взагалі, як так вийшло - уповноважені особи в цій закупівлі і UA-2025-10-06-013331-a різні, а в летаргічний сон у березні 2024 року впали разом? Дублюємо тут для вас. Пунктом 54 Особливостей передбачено, що усі звернення публікуються без ідентифікації особи, що звернулась, і не прописано, в якому саме розділі майданчика подається вимога. Тому порекомендуємо УО слідкувати за нововведеннями на майданчиках і прокинутись від летаргічного сну, в який вона, судячи з усього, впала ще в березні 2024 року. Інакше б уповноважена особа знала, що саме з березня 2024 року усі майданчики перейшли на єдину сторінку направлення скарг/вимог і про це повідомлялось на офіційній сторінці Прозоро за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/onovlennya-funkcionalu-zvernennya-v-prozorro . Зокрема, Прозоро пише: "Раніше під час періоду уточнень через систему можна було поставити Замовнику питання чи вимогу. Хоча в Законі по суті передбачена просто можливість звернутись до Замовника, і поділу на питання та вимоги немає. В системі ж з самого початку була реалізація двох функціоналів, які працювали по суті однаково, що часто плутало учасників." Тому, в березні 2024 року і було об'єднано сторінки "звернення" і "вимоги". Але ж УО замовника не хватило півтора року, щоб дізнатись про це, і вона клепає відповіді на питання, навіть не вникаючи - а чому саме потенційний учасник написав вимогу у розділі "звернення".
Дата оприлюднення звернення:
17.10.2025 12:24
Шановний учаснику! Рекомендую дотримуватися толерантності та ділової етики спілкування. Уважно ознайомившись з вашим питанням та наданими зауваженнями, надаємо відповідь на поставлені раніше звернення. Відповідно до Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім цього, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ваші попередні звернення не містять відомостей, у чому саме полягає дискримінація по відношенню до вас. Незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Таким чином, наразі у Замовника нема підстав вносити зміни до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
20.10.2025 09:42
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №30 "Мальва" Кам`янської міської ради за адресою: 51928, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, б-р Незалежності 11» (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)», (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи)
Тема:
Згідно з вимогами Особливостей, зміни до ТД повинні бути опубліковані у вигляді нової редакції, а не закреслення невірних данних. Просимо привести у відповідність до чинного законодавства тендерну документацію та додатки до неї
Зміст:
Добрий день. 20 жовтня 2025 року Замовником було внесено зміни до Додатку 3 тендерної документації: зазначено уточнення щодо найменування та кількості. Але таблиця «Об?єми робіт та матеріалів» містить нові дані і закреслені старі дані, що суперечить чинному законодавству. Відповідно до п. 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова) затверджено: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення». Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Постановою не передбачено можливості внесення змін до тендерної документації у вигляді, зокрема, «закреслених даних». Таку ж позицію має Комісія АМКУ, для прикладу Рішення № 22420-р/пк від 01.10.2021. Виходячи із вищесказаного, просимо привести у відповідність до чинного законодавства тендерну документацію та додатки до неї.
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 16:22
Шановний Учасник! Ваше зауваження прийнято до уваги
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 18:03
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 655 689.4
грн.
Період подання пропозицій
до
25.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) - КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №30 "МАЛЬВА" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ