39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Горизонтальні жалюзі)
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Горизонтальні жалюзі), предмет закупівлі визначено із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійсненне відповідно до проведеного моніторингу цін шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро».
Планується закупівля горизонтальних жалюзі у кількості 6 штук, прогнозованою вартістю без врахування послуг монтажу 5794,67 грн (п’ять тисяч сімсот девёяносто чотири гривні, 67 копійок), разом з ПДВ.
Вартість послуг монтажу (без перфоратора) становлять 10% від вартості самих горизонтальних жалюзі - 579,47 грн з ПДВ. Загальна вартість закупівлі: 6374,14 грн (шість тисяч триста сімдесят чотири гривні, 14 коп.).
Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Горизонтальні жалюзі), предмет закупівлі визначено із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи з фактичної потреби в оснащенні вікон в приміщені, що знаходиться за адресою вул. Січових Стрільців, 73, м. Київ, кількості віконних прорізів та їх розмірів. Кількість горизонтальних жалюзі визначена у межах необхідного забезпечення функціональних потреб Координаційного центру з надання правничої допомоги.
Якісні характеристики горизонтальних жалюзі обумовлені такими вимогами:
виготовлення з матеріалів, стійких до вигорання та зручних у догляді (алюміній, пластик);
можливість регулювання освітлення та рівня затінення у приміщеннях;
довговічність та надійність конструкції, зручність в експлуатації;
відповідність розмірам віконних прорізів;
дотримання вимог безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Таким чином, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі реальної потреби установи, технічних особливостей приміщень та з урахуванням забезпечення раціонального використання бюджетних коштів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Горизонтальні жалюзі (Приблизний розмір заміру вікна (ширина/довжина) 118см/100 см**)
Код ДК 021:2015
39515430-8 -
Горизонтальні жалюзі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
відповідно до умов Договору (Оплата за Товар буде здійснюватися з урахуванням плану асигнувань протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання документів наданих за умовами договору, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:18
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням:
? найменування контрагента,
? предмету договору,
? номеру та дати укладення договору;
? контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);
? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір).
1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. (У випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів).
Якщо учасник в довідці зазначає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору укладеного із замовником то йому подавати Позитивний лист-відгук від контрагента зазначений вище в пункті 1.2. не потрібно
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснена поставка та/або встановлення горизонтальних жалюзі.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:18
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі