Показати схожі тендери

Закупівля фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-013933-a
Id Tender 8985aa46d2064b03975b7be08011c7fc
План UA-P-2025-10-06-012386-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.10.2025 16:59
Остання зміна 20.10.2025 16:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
710 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 16:58 до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 16:58
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 16:58
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 15:26
до 20.10.2025 10:23
Залишилось 2 год. 47 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 12:12
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.10.2025 10:23
-
Період уточнень
з 07.10.2025 16:58 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 16:58 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 15:26 до 20.10.2025 10:23
Період кваліфікації
з 15.10.2025 15:26 до 20.10.2025 10:23
Основні параметри
фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
710 000 грн.
фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
710 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3550,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.10.2025 15:03
Закінчення аукціону
15.10.2025 15:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Код ДК 021:2015
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
03.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Чигрин Ігор Олександрович"
Пропозиція:
709 872 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
534 075.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.10.2025 15:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 16:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панчук Володимир
Електронна пошта
Телефон
380443746347
Замовник
ЄДРПОУ
43611844
Назва (англійською мовою)
REGIONALNII SERVISNII TsENTR GSTs MVS V M. KIYeVI (FILIYa GSTs MVS)
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Повна назва (англійською мовою)
REGIONALNII SERVISNII TsENTR GSTs MVS V M. KIYeVI (FILIYa GSTs MVS)
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул. Арсенальна будинок 9/11
Кваліфікація
Лот № 1 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 17.10.2025 12:12 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 15:26 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М., (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-07-013933-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
17.10.2025 12:10
Повідомлення про рішення
15.10.2025 15:26
Витяг з ЄДР
15.10.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М. (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-07-013933-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: «У разі, якщо пропонуються неоригінальні витратні матеріали, надати оригінал або завірену копію листа від виробника обладнання, або офіційного представництва виробника обладнання в Україні (виробника пристроїв, витратні матеріали до яких пропонуються для використання) для підтвердження сумісності з обладнанням, та відповідності технічно-якісним характеристикам предмета закупівлі» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Лист-авторизацію №1379-14/01-03 від 13.10.2025 в якому сказано про те, що ТОВ «В.М.» є офіційним авторизованим дистриб'ютором продукції OKI, CET, TTI, IMEX, SGT, Kuroki, а також офіційним постачальником витратних матеріалів, запасних частин до офісної техніки (обладнання), комп’ютерного обладнання всіх відомих брендів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оригінал або завірену копію інформаційного листа від виробника обладнання, або офіційного представництва виробника в Україні, або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування. Даний лист є обов’язковим так як частина друкуючих пристроїв, для яких здійснюється закупівля товару перебуває на гарантійному та післягарантійному обслуговуванні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
16.10.2025 12:01
Надати до
17.10.2025 12:01
Період вимог/скарг з 20.10.2025 10:23 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 12:12 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 10:23
Довідка НАЗК
20.10.2025 10:23
Повідомлення про рішення
17.10.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-07-013933-a-b1
Очікує підписання
709 872 грн.
709 872 грн.
З ПДВ
Номенклатура
150 (штуки)
фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Номенклатура
фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Оригінальні картриджі для БФП) 30120000-6 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43611844

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Чигрин Ігор Олександрович"
Повна назва
ФОП "Чигрин Ігор Олександрович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3215411150

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
710 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380443746347
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
710 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380443746347
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності