Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл; Стіл офісний №1; Стіл обідній; Стіл журнальний; Стіл кутовий №1; Журнальний стіл; Стіл приставний) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-013062-a
Id Tender 6a4b8b129e7f4ad4b97b2ffaa1dd1b2e
План UA-P-2025-10-07-015366-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.10.2025 16:26
Остання зміна 23.10.2025 23:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
99 044.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 16:28 до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 16:28
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 16:28
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 00:00
до 22.10.2025 13:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 13:01
до 28.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.10.2025 13:01
-
Період уточнень
з 07.10.2025 16:28 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 16:28 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 00:00 до 22.10.2025 13:01
Період кваліфікації
з 15.10.2025 00:00 до 22.10.2025 13:01
Основні параметри
код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл; Стіл офісний №1; Стіл обідній; Стіл журнальний; Стіл кутовий №1; Журнальний стіл; Стіл приставний)
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
99 044.67 грн.
код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл; Стіл офісний №1; Стіл обідній; Стіл журнальний; Стіл кутовий №1; Журнальний стіл; Стіл приставний)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл; Стіл офісний №1; Стіл обідній; Стіл журнальний; Стіл кутовий №1; Журнальний стіл; Стіл приставний)
Очікувана вартість
99 044.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
990,45
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 945
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 (штуки)
Стіл
Опис предмета закупівлі
Стіл
Код ДК 021:2015
39121200-8 - Столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61064, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Дата постачання по
20.12.2025 23:59
Позиція : №2 2 (штуки)
Стіл офісний №1
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний №1
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61064, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Дата постачання по
20.12.2025 23:59
Позиція : №3 1 (штуки)
Стіл обідній
Опис предмета закупівлі
Стіл обідній
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61064, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Дата постачання по
20.12.2025 23:59
Позиція : №4 1 (штуки)
Стіл журнальний
Опис предмета закупівлі
Стіл журнальний
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61064, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Дата постачання по
20.12.2025 23:59
Позиція : №5 2 (штуки)
Стіл кутовий №1
Опис предмета закупівлі
Стіл кутовий №1
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61064, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Дата постачання по
20.12.2025 23:59
Позиція : №6 10 (штуки)
Журнальний стіл
Опис предмета закупівлі
Журнальний стіл
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61064, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Дата постачання по
20.12.2025 23:59
Позиція : №7 2 (штуки)
Стіл приставний
Опис предмета закупівлі
Стіл приставний
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61064, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Дата постачання по
20.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СЛАВГОРОДСЬКИЙ ПЕТРО СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
98 240 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
07.10.2025 16:26
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
07.10.2025 16:26
Тендерна документація
Проект договору
07.10.2025 16:26
Тендерна документація
07.10.2025 16:26
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Гаврішова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Svitlana Gavryshova
Електронна пошта
Телефон
380577252703
Замовник
ЄДРПОУ
02003474
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-PROFIT ENTERPRISE "CITY POLYCLINIC No. 24" OF KHARKIV CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-PROFIT ENTERPRISE "CITY POLYCLINIC No. 24" OF KHARKIV CITY COUNCIL
Поштовий індекс
61064
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл; Стіл офісний №1; Стіл обідній; Стіл журнальний; Стіл кутовий №1; Журнальний стіл; Стіл приставний)
Період вимог/скарг з 22.10.2025 13:01 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 00:00 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 13:01
Довідка НАЗК
22.10.2025 13:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 13 додатку 5 до тендерної документації Учасник має надати: проєкт договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасником надано ПРОЄКТ ДОГОВОРУ №___ з додатком, заповнений для сторони Замовника, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 13 додатку 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проєкт договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 17 додатку 5 до тендерної документації: 1.2.7. Якщо учасник не є виробником продукції надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а саме: договори, довіреності, гарантійні листи та сертифікати представника/дилера. Учасником надано: ДОГОВІР ДИЛЕРСЬКИЙ № 25 від «27» червня 2025 року, ГАРАНТИЙНИЙ ЛИСТ 09.10.2025 р. № 09/10-1. Учасником не надано: довіреності та сертифікати представника/дилера. що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 17 додатку 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а саме: довіреності та сертифікати представника/дилера. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 23 додатку 5 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), за нижченаведеною формою І. Учасником надано Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), де найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість: ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (39121200-8 – столи); 189970,00 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят гривень 00 копійок), що не відповідає пп.1.1 п.1 договору № 2-10/19 від 04 листопада 2019 р. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 23 додатку 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), за нижченаведеною формою І.
Створено
20.10.2025 21:53
Надати до
21.10.2025 21:53
Договір
UA-2025-10-07-013062-a-b1
Очікує підписання
98 240 грн.
98 240 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл
Номенклатура
Стіл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл офісний №1
Номенклатура
Стіл офісний №1
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл обідній
Номенклатура
Стіл обідній
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл журнальний
Номенклатура
Стіл журнальний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл кутовий №1
Номенклатура
Стіл кутовий №1
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Журнальний стіл
Номенклатура
Журнальний стіл
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл приставний
Номенклатура
Стіл приставний
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02003474

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СЛАВГОРОДСЬКИЙ ПЕТРО СЕРГІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "СЛАВГОРОДСЬКИЙ ПЕТРО СЕРГІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3231007353

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
99 044.67 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577252703
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
99 044.67 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577252703
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності