Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників загиблим Героям Трускавецької громади. Код ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги від Відділ культури Трускавецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-012878-a
Id Tender 083c5d198262441da70288947ad38e2c
План UA-P-2025-10-07-015399-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.10.2025 16:20
Остання зміна 27.10.2025 15:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
225 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 16:20 до 15.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 16:20
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 16:20
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 12:00
до 21.10.2025 11:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 11:48
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.10.2025 11:48
до 27.10.2025 15:42
Період уточнень
з 07.10.2025 16:20 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 16:20 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 12:00 до 21.10.2025 11:48
Період кваліфікації
з 15.10.2025 12:00 до 21.10.2025 11:48
Основні параметри
Послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників загиблим Героям Трускавецької громади. Код ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
225 000 грн.
Послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників загиблим Героям Трускавецької громади. Код ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Назва предмета закупівлі
Послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників загиблим Героям Трускавецької громади. Код ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Очікувана вартість
225 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників загиблим Героям Трускавецької громади
Код ДК 021:2015
92111250-9 - Виробництво інформаційних фільмів
Кількість
27
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Бориславська, 1
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту надання Послуг та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуги виконуються поетапно протягом одного календарного місяця з дати поданих Замовником заявок.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЛОБАЛ БЕНК ОФ МЕМОРІЕЗ ІН ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
224 100 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 16:20
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костецька Людмила Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380324754436
Сайт:
http://tmr.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02229209
Повна назва
Відділ культури Трускавецької міської ради
Поштовий індекс
82200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Трускавець
Адреса
Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників загиблим Героям Трускавецької громади. Код ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Період вимог/скарг з 21.10.2025 11:48 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 12:00 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Також за результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
21.10.2025 11:48
Довідка НАЗК
21.10.2025 11:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.10.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник підписав тендерну пропозицію УЕП (удосконаленим електронним підписом). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації пп. 2 п.3.7. розділу 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників», тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен підписати свою тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 2: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник в документі під назвою «Довідка про наявність аналогічних договорів.pdf», надано скановану копію договору Учасника з Комунальним підприємством «Бар-благоустрій» Барської міської ради №15/1 від 15 березня 2024 року на надання Інформаційних послуг зі створення цифрових образів з історії життя Героїв України які віддали життя у визвольній війні Українського народу проти російських загарбників (класифікація за ДК 021: 2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) (а не на послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників) та підтвердних документів до нього (акт наданих послуг та лист-відгук), а також копію договору з Департаментом культури та туризму Київської обласної державної адміністрації на надання Послуг з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників, Код ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги, в якому частина сторінок договору зісканована із незасвідченої Учасником ксерокопії документу, а також відсутня сканкопія додаткової угоди №1 до договору і в листі-відгуку не вказано контактні дані особи Замовника, відповідальної за виконання договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації п.1. розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасника закупівлі», на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати: 1) Довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору . 2) Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати учасник в складі пропозиції надає скан-файли: Аналогічного договору/ аналогічних договір з усіма невід’ємними частинами; … Листа-відгуку/ Листів-відгуків від Замовника/Замовників за вказаними договорами, які повинні містити: - … - контактні дані особи Замовника, відповідальної за виконання договору (Ім’я, Прізвище, номер телефону. * Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний аналогічний договір (не менше одного) на послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен має надати: 1) Довідку за формою визначеною додатком 5 до тендерної документації, із зазначенням в ній не менше одного повністю виконаного аналогічного договору на послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників. 2) Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати учасник в складі пропозиції надає скан-файли: Аналогічного договору/ аналогічних договір з усіма невід’ємними частинами; Актів наданих послуг по зазначеним у довідці договорам, що підтверджують повне виконання аналогічного договору; Листа-відгуку/ Листів-відгуків від Замовника/Замовників за вказаними договорами, які повинні містити: - дату договору; - номер договору; - предмет договору; - найменування учасника; - суму договору; - інформації про повне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків; - контактні дані особи Замовника, відповідальної за виконання договору (Ім’я, Прізвище, номер телефону). Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 3: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник в поданій електронній тендерній пропозиції визначив Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в розмірі 20 % від вартості договору про закупівлю і не надав інформації щодо найменування та місцезнаходження залученого суб’єкта господарювання 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації п.3.10. розділу 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників», У випадку залучення учасником субпідрядників/співвиконавців, такий учасник повинен у тендерній пропозиції надати в довільній формі інформацію щодо повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У випадку залучення учасником субпідрядників/співвиконавців, такий учасник повинен у тендерній пропозиції надати в довільній формі інформацію щодо повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; У випадку незалучення учасником субпідрядників/співвиконавців, в електронній тендерній пропозиції підтвердити, що Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 4: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник не надав інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” . 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації п.3.11. розділу 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників», Учасник має надати інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Створено
20.10.2025 10:18
Надати до
21.10.2025 10:18
Договір
UA-2025-10-07-012878-a-a1
Підписаний і діє
Номер
168
224 100 грн.
224 100 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
27 (послуга)
Послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників загиблим Героям Трускавецької громади
Номенклатура
Послуги з виробництва інформаційних відеоматеріалів для створення цифрових пам’ятників загиблим Героям Трускавецької громади
Кількість
27
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
8 300
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ культури Трускавецької міської ради
Повна назва
Відділ культури Трускавецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02229209

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГЛОБАЛ БЕНК ОФ МЕМОРІЕЗ ІН ЮКРЕЙН"
Повна назва
ТОВ "ГЛОБАЛ БЕНК ОФ МЕМОРІЕЗ ІН ЮКРЕЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43091613

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.10.2025 15:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
225 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 12:00
Замовник:
Відділ культури Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
380324754436
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
225 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 12:00
Замовник:
Відділ культури Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
380324754436
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності