Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул Карпенка-Карого, буд. 25-А, які використовуються як найпростіше укриття від Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-012767-a
Id Tender d8a7bb724c684127b427e4a365adb4a0
План UA-P-2025-10-03-001785-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.10.2025 16:42
Остання зміна 31.10.2025 18:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 016 449 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 16:42 до 20.10.2025 16:22
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 16:42
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 16:42
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:58
до 31.10.2025 18:42
Залишилось 2 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 17:32
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 18:42
-
Період уточнень
з 07.10.2025 16:42 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 16:42 до 17.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:58 до 31.10.2025 18:42
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:58 до 31.10.2025 18:42
Основні параметри
Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул Карпенка-Карого, буд. 25-А, які використовуються як найпростіше укриття
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 016 449 грн.
Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул Карпенка-Карого, буд. 25-А, які використовуються як найпростіше укриття
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул Карпенка-Карого, буд. 25-А, які використовуються як найпростіше укриття
Очікувана вартість
2 016 449 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20164,49
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2025 13:35
Закінчення аукціону
21.10.2025 13:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул Карпенка-Карого, буд. 25-А, які використовуються як найпростіше укриття
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 16:22
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За результатами виконання всього обсягу робіт або їх окремого етапу.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ШТОРМ
Пропозиція:
1 874 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БУДРОБОТСЕРВІС"
Пропозиція:
1 875 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.10.2025 13:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 14:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кам'янченко Сергій Андрійович
Електронна пошта
Телефон
+380612135282
Факс
+380612246328
Сайт:
https://www.pfu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20490012
Назва (англійською мовою)
Main department of Pension fund of Ukraine in Zaporizhzhia region
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Повна назва (англійською мовою)
Main department of Pension fund of Ukraine in Zaporizhzhia region
Поштовий індекс
69005
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м Запоріжжя
Адреса
проспект Соборний 158 б
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул Карпенка-Карого, буд. 25-А, які використовуються як найпростіше укриття
Період вимог/скарг з 24.10.2025 17:32 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 13:58 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 17:32
Довідка НАЗК
24.10.2025 17:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.10.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Учасником ПП «ШТОРМ» не надано інформації щодо наявності у нього чинної ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. 2) Відповідно до вимог п.6.2. розділу 6 Додатку 1 до Тендерної документації учасник надає достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність у ПП «ШТОРМ» чинної ліцензії або документа дозвільного характеру. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію ПП «ШТОРМ» щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Створено
23.10.2025 17:24
Надати до
24.10.2025 17:24
Період вимог/скарг з 30.10.2025 18:10 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 18:01 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.10.2025 18:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.10.2025 18:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:17
Період вимог/скарг з 31.10.2025 18:42 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 18:10 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 18:42
Довідка НАЗК
31.10.2025 18:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.10.2025 18:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Учасником ПП «БУДРОБОТСЕРВІС» на підтвердження виконання досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано договір № 306 від 27.09.2022 року з Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №8» Запорізької міської ради , дата укладання якого є більшою за 3 роки. Учасником надано гарантійний лист в якому вказано, що підприємство надає гарантійний строк якості робіт тривалістю 3 (три) роки, а у разі встановлення під час виконання робіт обладнання та комплектуючих, строк гарантії якості на це обладнання та комплектуючі, встановлюється тривалістю 12 (дванадцять) календарних місяців. У відповідності до Тендерної пропозиції учасника, а саме відповідно до пп. 3 п 3.1 Розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації 2.Відповідно до вимог п. 1.3 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору у повному обсязі (не менше одного), укладеного за останні три роки, а також документи, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт КБ 2В та Довідки КБ-3). - в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці (в довільній формі) інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є договір предметом якого є поточний або капітальний ремонт приміщень за кодом ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Відповідно до вимог абз.2 пп.2 п. 5.1 Розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надається гарантійний лист з зазначенням, що гарантійний строк якості робіт повинен становити не менше 10 (десяти) років, а у разі встановлення під час виконання робіт обладнання та комплектуючих, строк гарантії якості на це обладнання та комплектуючі, встановлюється тривалістю не менше 12 календарних місяців. Відповідно до пп. 3 п. 3.1 Розділу 3 Форма «Цінова пропозиція» Додатка 1 до тендерної документації Учасником погоджено зобов’язання підписати договір відповідно до додатку до тендерної документації з врахуванням п. 6.2., відповідно до якого гарантійний строк якості Робіт становить 10 (десять) років з дати прийняття Робіт. 3. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати у строк визначений Особливостями: - для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копію аналогічного договору у повному обсязі (не менше одного), укладеного за останні три роки, а також документи, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт КБ 2В та Довідки КБ-3) або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці (в довільній формі) інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є договір предметом якого є поточний або капітальний ремонт приміщень за кодом ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». - оновлений гарантійний лист з зазначенням, що гарантійний строк якості робіт повинен становити не менше 10 (десяти) років, а у разі встановлення під час виконання робіт обладнання та комплектуючих, строк гарантії якості на це обладнання та комплектуючі, встановлюється тривалістю не менше 12 календарних місяців.
Створено
30.10.2025 18:11
Надати до
31.10.2025 18:11
Угоди
UA-2025-10-07-012767-a-b2
Очікує підписання
1 875 000 грн.
1 875 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул Карпенка-Карого, буд. 25-А, які використовуються як найпростіше укриття
Номенклатура
Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул Карпенка-Карого, буд. 25-А, які використовуються як найпростіше укриття
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20490012

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "БУДРОБОТСЕРВІС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРОБОТСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33836494

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000006
Дата створення проекту
27.10.2025 11:29
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 13:47
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 808-55-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 24.10.2025 № 111-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 24.10.2025 № 111-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-10-07-012767-a, яку проводить Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 13:47
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Карпенка-Карого, буд. 25-А, які використовуються як найпростіше укриття (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-07-012767-a), яку проводить Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. Згідно з пунктом 14.10 Додатку № 3 «Проект договору про закупівлю за Особливостями» до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (далі - ТД), Замовником встановлено, перелік додатків до договору, що є його невід’ємними частинами, а саме: - Дефектний акт; - Договірна ціна; - Пояснювальна записка; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країною їх походження; - Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - Календарний графік робіт. Проте, вимогами пункту 83 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 передбачено що, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Отже, прошу надати пояснення з приводу відсутності фінансового плану робіт (будівництва об'єкта) у переліку додатків до договору, що є його невід’ємними частинами? 2. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі? 3. Прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Провідний державний аудитор Олександр ГУК
Рішеня
28.10.2025 14:41
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 14:42
-
Відповідь
Щодо надання інформації.
Інформація на запит надана в листі Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області від 31.10.2025 № 0800-0805-8/142189.
Рішеня
31.10.2025 16:27
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 016 449 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 16:22
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Контактний телефон:
+380612135282
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 016 449 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 16:22
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Контактний телефон:
+380612135282
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності