39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за фактом поставки впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акта приймання – передачі товару та надання інших документів згідно із пунктом 4.1 Договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:58
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Неправомірна вимога:
1. При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає ціну тендерної пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї ціни учасник буде робити крок пониження ціни під час електронного аукціону.
2. Ціною договору про закупівлю вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ.
Неправомірна вимога:
1. При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає ціну тендерної пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї ціни учасник буде робити крок пониження ціни під час електронного аукціону.
2. Ціною договору про закупівлю вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ.
Питання щодо участі Учасників-резидентів ? платників та неплатників ПДВ ? не врегульовано Законами та нормативними актами України, тому АТ «Укргазвидобування» задля створення недискримінаційних та рівних умов щодо участі у процедурах закупівлі вивчено питання та проаналізовано методику проведення закупівель іншими замовниками. В ході вивчення цього питання встановлено, що єдиного підходу стосовно проведення процедур закупівель і участі в них платників та неплатників ПДВ не існує. Наразі наявна практика, що замовники, які є платниками ПДВ, оголошують закупівлі з очікуваною вартістю без ПДВ. Проте вважаємо, що такий підхід суперечить нормам п. 18 Особливостей, де визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. В вищезазначеній імперативній нормативній вимозі встановлено, що ціна тендерної пропозиції учасника може бути перерахована лише в бік зменшення і законодавством не передбачено укладання договору з ціною, яка є вищою за ціну, визначену за результатами проведеного аукціону. Якщо ж використовувати методику оголошення закупівлі з очікуваною вартістю без ПДВ, то в разі визначення переможцем учасника, який є платником ПДВ, та враховуючи те, що Замовник є платником ПДВ, предмет закупівлі є об’єктом оподаткування ПДВ, ціна договору повинна бути з ПДВ, що перевищуватиме на 20% цінову пропозицію учасника за результатами електронного аукціону. Такі дії можуть з боку контролюючих органів розцінюватися як порушення вимог Закону та Особливостей, і призведуть до визнання договору нікчемним (пункт 21 Особливостей, стаття 43 Закону), а також відповідно до Статті 16414 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення: у разі укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Тому АТ «Укргазвидобування» вважає такий підхід неправомірним та таким, що порушує вимоги Закону та Особливостей. Наступний підхід, яким користуються замовники щодо порядку врахування/неврахування замовником ПДВ при оцінці тендерних пропозицій учасників полягає в тому, що під час здійснення оцінки тендерних пропозицій учасників приймається методика порівняння повних відпускних цін учасників ? незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником. Проте і в такому підході є ряд недоліків, насамперед ? це те, що замовник, який є платником ПДВ, при оприлюдненні в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів зазначає очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням ПДВ. При цьому, якщо Замовник вказав в оголошенні, що очікувана вартість закупівлі з ПДВ, то у подальшому електрона система закупівель самостійно відтворює задані параметри в протоколі розкриття тендерних пропозицій та інших документах, які формуються електронною системою автоматично. Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економіки України від 11.06.2020 №1082, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Закупівля UA-2025-09-01-009453-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-01-009453-a: остаточна пропозиція ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА становить 471 225,00 грн З (!) ПДВ. При цьому Договір № 52/09-25 від 18 вересня 2025 за цією процедурою закупівлі з Фізичною особою-підприємицею ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, укладено на суму 471 225,00 грн БЕЗ (!) ПДВ. На цей час електронна система закупівель (ЕСЗ) не містить диференційованого підходу для подання та участі в електронних аукціонах Учасниками з різними податковими статусами, оскільки ЕСЗ не розрізняє: Учасник ? платник ПДВ чи неплатник ПДВ. Тому в Учасників-неплатників ПДВ навіть немає технічної можливості зазначати в електронних полях суму пропозиції без ПДВ, і ціна пропозиції учасника неплатника ПДВ в електронній системі закупівель буде зазначатися з ПДВ. Будь-якого офіційного роз’яснення стосовно ситуації, якщо учасник неплатник ПДВ зазначив в електронній системі закупівель ціну з ПДВ, але її необхідно вважати ціною без ПДВ ? немає, тому самовільне тлумачення і укладення договору на ту ж суму, що визначена за результатами електронного аукціону, проте без ПДВ, є таким, що порушує норми Закону та Особливостей, оскільки умови договору про закупівлю не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Також такий підхід є дискримінаційним стосовно учасників ? платників ПДВ, оскільки їх цінова пропозиція завідомо буде більша на 20%. І тоді вже платники ПДВ будуть тлумачити такі вимоги як дискримінаційні, тому що, в свою чергу, вони будуть вважати, що застосовується нерівнозначна методика оцінки. Вважаємо, що цінові пропозиції з урахуванням ПДВ та без ПДВ не можуть бути порівнювані без приведення їх до єдиної методології формування. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження усіх визначених тендерною документацією документів відповідно до переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що зазначені в окремих додатках до цієї тендерної документації (далі – Перелік) в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Відповідно до пункту 4.8. розділу I Документації: «Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціна яких є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів». Відповідно до пункту 1 розділу ІV Документації: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Єдиним критерієм оцінки згідно цієї процедури закупівлі є ціна. Питома вага цінового критерію – 100%. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією тендерної документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, та з урахуванням роз’яснень відповідно до п. 2, п. 3 розділу VІ цієї тендерної документації». Документація готується Замовником як єдина для певного виду закупівлі. Участь в процедурі закупівлі можуть приймати як платники ПДВ, так і ті учасники, котрі не є такими платниками. Наперед неможливо передбачити ? суб’єкт господарювання з яким податковим статусом буде брати участь у процедурі закупівлі. Тому з метою дотримання принципу, визначеного ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 8 Розділу І Тендерної документації: «Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі відкритих торгів на рівних умовах (із урахуванням обмежень, визначених законодавством)» Замовником в п. 3 Розділу VІ «Додаткова інформація документації» надано роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ, а саме: «У разі, якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою ціну тендерної пропозиції до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: ціна тендерної пропозиції повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель, для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ), так і вартість з ПДВ (20%). 1. При поданні тендерної пропозиції учасник зазначає ціну тендерної пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї ціни учасник буде робити крок пониження ціни під час електронного аукціону. 2. Ціною договору про закупівлю вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ». Ця методика запропонована Замовником саме для того, щоб привести до рівних умов платників ПДВ та неплатників ПДВ, оскільки Замовник жодним чином не може вплинути на оцінку тендерних пропозицій внаслідок того, що така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Таким чином, умова в п. 3 розділу VІ Документації встановлена, висновуючись із технічного функціоналу електронної системи закупівель та норм чинного законодавства, які не передбачають для замовників платників ПДВ можливість проведення закупівлі без ПДВ, оскільки в разі перемоги в торгах учасника-платника податку ПДВ договір необхідно буде збільшити на 20%, що не передбачено чинним законодавством України. Внаслідок означеного, з метою уникнення спірних ситуацій між платниками податків з різними податковими статусами та розуміння щодо ціни пропозиції конкретного Учасника, за якою можливе подальше укладення договору про закупівлю, Замовником розроблено згадані вище положення тендерної документації. Зазначені положення тендерної документації є справедливими до всіх учасників з різними податковими статусами та викладені з метою приведення пропозицій Учасників – неплатників ПДВ до рівних умов оцінювання з іншими Учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ. До того ж, згідно із умовами тендерної документації, у разі якщо учасник - неплатник ПДВ стає переможцем процедури закупівлі, він оновлює свою цінову пропозицію (виключає ПДВ) та, відповідно, з таким учасником укладається договір за ціною без ПДВ. Тобто, такий учасник в кінцевому випадку все одно укладає договір без ПДВ, що повністю відповідає його податковому статусу та не призводить до порушення податкового законодавства. З урахуванням всього вищенаведеного вважаємо, що вимоги тендерної документації розроблені Замовником з метою врегулювання цих спірних ситуацій та відповідно до норм чинного законодавства, а Скаржником не доведено, яким чином умови тендерної документації Замовника ставлять виключно учасників - платників ПДВ у вигідне становище по відношенню до неплатників ПДВ. В закупівлях, які проводить АТ «Укргазвидобування», на рівних умовах приймають участь як платники ПДВ, так і неплатники ПДВ. Окремо зазначається, що закупівлі, зазначені Скаржником: UA-2025-09-22-013048-a UA-2024-04-24-011866-a UA-2024-05-07-000412-a UA-2024-07-26-006970-a UA-2021-03-30-001030-b ? не є об’єктом розгляду в цій Скарзі UA-2025-10-07-012118-a.a1. При розгляді аналогічних скарг АМКУ в своїх рішеннях зазначає: «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі серед неплатників ПДВ зможуть лише ті учасники, які врахують в ціну тендерної пропозиції ПДВ (20%), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». В свою чергу Замовник не погоджується з цим твердженням, оскільки вище зазначено обґрунтовану позицію Замовника та надано пояснення щодо визначення порядку участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ з метою дотримання законодавчих норм. Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає, що Скарга ФОП "КОЗИМИР Олена Олександрівна" (РНОКПП 2722924140) є безпідставною та необґрунтованою.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Виконано рішення № 15726-р/пк-пз від 17.10.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і внесено зміни до тендерної документації та Оголошення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, в процедурі відкритих торгів з особливостями «Ц_25Т-731_39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-07-012118-a ? в частині видалення пунктів, які стосуються роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.