Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Пароконвектомат) від ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-012013-a
Id Tender 19444dc7a62a486596c7256b5ae106cd
План UA-P-2025-10-07-014861-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.10.2025 15:55
Остання зміна 31.10.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
165 174 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 15:55 до 15.10.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 15:55
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 15:55
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 16:14
до 22.10.2025 14:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 14:56
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2025 14:56
до 31.10.2025 14:12
Період уточнень
з 07.10.2025 15:55 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 15:55 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 16:14 до 22.10.2025 14:56
Період кваліфікації
з 16.10.2025 16:14 до 22.10.2025 14:56
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Пароконвектомат)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
165 174 грн.
код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Пароконвектомат)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Пароконвектомат)
Очікувана вартість
165 174 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1651,74
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 15:33
Закінчення аукціону
16.10.2025 16:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пароконвектомат
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65062, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АРТУРА САВЕЛЬЄВА, будинок 6
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю на рахунок Покупця. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Покупець не несе відповідальності у разі затримки надходження коштів Продавцю, якщо відповідні документи надані до ДКСУ в Одеській області своєчасно.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Покупця, але не довше ніж до 01.12.2025 року на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за місцем призначення м. Одеса вул. Артура Савельєва буд.6. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. Прийняття Товару за кількістю та якістю оформлюється накладною (актом прийому-передачі), який повинен бути складений у день приймання Товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, Покупець, спільно з представником Продавця, відображає це у акті прийому Товарів і, залежно від причин недоліків, пред'являє претензію Стороні, що порушила законні інтереси Покупця. Покупець може відкласти приймання Товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених Товарів. Приймання Товарів за кількістю та якістю у всіх випадках, неурегульованих цим Договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-6 від 15.06.65 р.) та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-7 від 25.04.66 р.) з доповненнями та змінами, які внесені до них згідно з установленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Пропозиція:
140 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп
Пропозиція:
142 050 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"
Пропозиція:
160 554 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СП КОНТАКТ"
Пропозиція:
135 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
158 908.26 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 15:33
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сулик Артем
Електронна пошта
Телефон
380487024881
Замовник
ЄДРПОУ
14321920
Повна назва
ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524)
Поштовий індекс
65062
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ АРТУРА САВЕЛЬЄВА, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Пароконвектомат)
Період вимог/скарг з 22.10.2025 14:56 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 16:14 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СП КОНТАКТ" (25046658), як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
22.10.2025 14:56
Довідка НАЗК
22.10.2025 14:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.10.2025 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги ст.16 Закону та вимоги пункту 47 особливостей (Додаток 1 – КВ, пункт 47 особливостей)» Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти УЕП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Учасником ТОВ "СП КОНТАКТ" (25046658) у складі тендерної пропозиції в електронній системі завантажено скановані документи і документи в електронній формі без накладення УЕП/КЕП на кожен електронний документ окремо. Учасник має завантажити в електронну систему закупівель скановані документи і документи в електронній формі з накладенням УЕП/КЕП на кожен електронний документ окремо.
Створено
21.10.2025 13:30
Надати до
22.10.2025 13:30
Договір
UA-2025-10-07-012013-a-c1
Підписаний і діє
Номер
157-25
135 000 грн.
112 500 грн.
З ПДВ
Підписано
31.10.2025
Строк дії договору з
31.10.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Пароконвектомат
Номенклатура
Пароконвектомат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
135 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524)
Повна назва
ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321920

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СП КОНТАКТ"
Повна назва
ТОВ "СП КОНТАКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25046658

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 14:12
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
165 174 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 17:00
Замовник:
ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524)
Контактний телефон:
380487024881
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
165 174 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 17:00
Замовник:
ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524)
Контактний телефон:
380487024881
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності