Показати схожі тендери
Закупівля Болт шестигранний М6?40 мм (ДК 021:2015 44531400-5 – Болти); Гайка шестигранна М6 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Гайка шестигранна М8 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Шайба плоска М-8Х24 (ДК 021:2015 44532200-0 – Шайби); Стержень різьбовий метричний М8?1000 (ДК 021:2015 44531700-8 - Залізні чи сталеві вироби з наріззю) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-011651-a
Id Tender 76ba46fff2fa44988194b7706db6b85d
План UA-P-2025-10-07-008731-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.10.2025 15:44
Остання зміна 29.10.2025 08:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
276 120 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 15:46 до 15.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 15:46
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 15:46
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:47
до 23.10.2025 13:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 09:34
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.10.2025 13:21
до 29.10.2025 08:33
Період уточнень
з 07.10.2025 15:46 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 15:46 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:47 до 23.10.2025 13:21
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:47 до 23.10.2025 13:21
Основні параметри
Болт шестигранний М6?40 мм (ДК 021:2015 44531400-5 – Болти); Гайка шестигранна М6 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Гайка шестигранна М8 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Шайба плоска М-8Х24 (ДК 021:2015 44532200-0 – Шайби); Стержень різьбовий метричний М8?1000 (ДК 021:2015 44531700-8 - Залізні чи сталеві вироби з наріззю)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
276 120 грн.
Болт шестигранний М6?40 мм (ДК 021:2015 44531400-5 – Болти); Гайка шестигранна М6 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Гайка шестигранна М8 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Шайба плоска М-8Х24 (ДК 021:2015 44532200-0 – Шайби); Стержень різьбовий метричний М8?1000 (ДК 021:2015 44531700-8 - Залізні чи сталеві вироби з наріззю)
Назва предмета закупівлі
Болт шестигранний М6?40 мм (ДК 021:2015 44531400-5 – Болти); Гайка шестигранна М6 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Гайка шестигранна М8 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Шайба плоска М-8Х24 (ДК 021:2015 44532200-0 – Шайби); Стержень різьбовий метричний М8?1000 (ДК 021:2015 44531700-8 - Залізні чи сталеві вироби з наріззю)
Очікувана вартість
276 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2761,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 000
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 12:18
Закінчення аукціону
16.10.2025 12:47
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 4 000 (штуки)
Болт шестигранний М6?40 мм
Опис предмета закупівлі
Болт шестигранний М6?40 мм
Код ДК 021:2015
44531400-5 - Болти
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 22:59
Позиція : №2 4 000 (штуки)
Гайка шестигранна М6
Опис предмета закупівлі
Гайка шестигранна М6
Код ДК 021:2015
44531600-7 - Гайки
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 22:59
Позиція : №3 4 000 (штуки)
Гайка шестигранна М8
Опис предмета закупівлі
Гайка шестигранна М8
Код ДК 021:2015
44531600-7 - Гайки
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 22:59
Позиція : №4 4 000 (штуки)
Шайба плоска М-8Х24
Опис предмета закупівлі
Шайба плоска М-8Х24
Код ДК 021:2015
44532200-0 - Шайби
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 22:59
Позиція : №5 5 000 (штуки)
Стержень різьбовий метричний М8?1000
Опис предмета закупівлі
Стержень різьбовий метричний М8?1000
Код ДК 021:2015
44531700-8 - Залізні чи сталеві вироби з наріззю
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сергія Барсукова, 1
Дата постачання по
25.12.2025 22:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ВАНСОВИЧ ОЛЕГ ЄВГЕНОВИЧ
Пропозиція:
249 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТЕКС-2000"
Пропозиція:
152 218.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АМІКУМ
Пропозиція:
154 260 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 20:41
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорна Наталя Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chorna Natalya Oleksandrivna
Електронна пошта
Телефон
380668047681
Замовник
ЄДРПОУ
37763844
Назва (англійською мовою)
UTILITY ENTERPRISE "KHARKIV REPAIR AND CONSTRUCTION ENTERPRISE"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Повна назва (англійською мовою)
UTILITY ENTERPRISE "KHARKIV REPAIR AND CONSTRUCTION ENTERPRISE"
Поштовий індекс
61001
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Болт шестигранний М6?40 мм (ДК 021:2015 44531400-5 – Болти); Гайка шестигранна М6 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Гайка шестигранна М8 (ДК 021:2015 44531600-7 – Гайки); Шайба плоска М-8Х24 (ДК 021:2015 44532200-0 – Шайби); Стержень різьбовий метричний М8?1000 (ДК 021:2015 44531700-8 - Залізні чи сталеві вироби з наріззю)
Період вимог/скарг з 20.10.2025 09:34 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 12:47 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.10.2025 09:34
Повідомлення про рішення
16.10.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Згідно з п.п.1.3 п.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасники надають документ (документи), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витяг про реєстрацію права власності/свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями), який повинен бути чинним на дату розкриття пропозиції. У складі тендерної пропозиції міститься договір оренди №1592/1 від 01.01.2024 року. Разом з тим, цей договір наданий не в повному обсязі. 1.2. Відповідно до розділу 4 додатку 1 тендерної документації, у разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на договір між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. У складі тендерної пропозиції відсутній вищезазначений договір. 1.3. Згідно з п. 8 розділу 10 додатку 1 тендерної документації учсаник надає документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) з урахуванням обсягу поставки (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в відповідному сертифікаті на систему управління якістю. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. У складі тендерної пропозиції відсутні вищезазначені документи. 1.4. У відповідності до приміток до розділу 10 додатку 1 тендерної документації на підтвердження наявності рахунку для здійснення розрахунків за договором надається документ з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, завірений підписом уповноваженої особи або печаткою податкової інспекції, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів та не пізніише кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції відсутній вищезазначений документ. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.п.1.3 п.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, розділом 4 додатку 1 тендерної документації, п. 8 розділу 10 додатку 1 тендерної документації, розділом 10 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документ (документи), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витяг про реєстрацію права власності/свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями), який повинен бути чинним на дату розкриття пропозиції. 3.2. Договір між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі щодо оформлення банківської гарантії. 3.3. Документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) з урахуванням обсягу поставки (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в відповідному сертифікаті на систему управління якістю. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. 3.4. Документ з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, завірений підписом уповноваженої особи або печаткою податкової інспекції, виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Крім цього, учасник надає інші документи, передбачені умовами тендерної документації, які пов’язані з виправленням вищезазначених невідповідностей (у разі необхідності).
Створено
16.10.2025 17:31
Надати до
17.10.2025 17:31
Період вимог/скарг з 22.10.2025 11:40 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 09:34 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.10.2025 11:40
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
20.10.2025 09:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
20.10.2025 09:34
Надати до
22.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей. Згідно з п. 8 розділу 10 додатку 1 тендерної документації учасник надає документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) з урахуванням обсягу поставки (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в відповідному сертифікаті на систему управління якістю. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. У складі тендерної пропозиції відсутні вищезазначені документи. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п. 8 розділу 10 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) з урахуванням обсягу поставки (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в відповідному сертифікаті на систему управління якістю. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Крім цього, учасник надає інші документи, передбачені умовами тендерної документації, які пов’язані з виправленням вищезазначених невідповідностей (у разі необхідності).
Створено
20.10.2025 10:26
Надати до
21.10.2025 10:26
Період вимог/скарг з 23.10.2025 13:21 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 11:40 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 13:22
Довідка НАЗК
23.10.2025 13:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.10.2025 11:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Згідно з п.п.1.3 п.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасники надають документ (документи), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витяг про реєстрацію права власності/свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями), який повинен бути чинним на дату розкриття пропозиції. У складі тендерної пропозиції міститься договір оренди №0110/2025 від 01.10.2025 року. Разом з тим, в договорі вказані різні назви орендодавця (в преамбулі та реквізитах). 1.2. Згідно п.7 розділу 10 додатку 1 тендерної документації учасниками надається довідка/довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах з зазначенням всіх існуючих відкритих рахунків. Довідки надаються з банку, який буде здійснювати обслуговування розрахунків за цією процедурою. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня вищезазначена довідка. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.7 розділу 10 додатку 1 тендерної документації, п.п.1.3 п.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документ (документи), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витяг про реєстрацію права власності/свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями), який повинен бути чинним на дату розкриття пропозиції. 3.2. Довідка/довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах з зазначенням всіх існуючих відкритих рахунків. Довідки надаються з банку, який буде здійснювати обслуговування розрахунків за цією процедурою. Крім цього, учасник надає інші документи, передбачені умовами тендерної документації, які пов’язані з виправленням вищезазначених невідповідностей (у разі необхідності).
Створено
22.10.2025 11:52
Надати до
23.10.2025 11:52
Договір
UA-2025-10-07-011651-a-a1
Підписаний і діє
Номер
391-25/ТБ
249 200 грн.
249 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 000 (штуки)
Болт шестигранний М6?40 мм
Номенклатура
Болт шестигранний М6?40 мм
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 000 (штуки)
Гайка шестигранна М6
Номенклатура
Гайка шестигранна М6
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 000 (штуки)
Гайка шестигранна М8
Номенклатура
Гайка шестигранна М8
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 000 (штуки)
Шайба плоска М-8Х24
Номенклатура
Шайба плоска М-8Х24
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 000 (штуки)
Стержень різьбовий метричний М8?1000
Номенклатура
Стержень різьбовий метричний М8?1000
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37763844

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВАНСОВИЧ ОЛЕГ ЄВГЕНОВИЧ
Повна назва
ВАНСОВИЧ ОЛЕГ ЄВГЕНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3707412070

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 08:33
-
29.10.2025 08:33
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
276 120 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Контактний телефон:
380668047681
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
276 120 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Контактний телефон:
380668047681
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності