Показати схожі тендери

Закупівля 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» (Зарядний пристрій ProNautic 24-30 P (або еквівалент) від Військова частина 1560.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-011509-a
Id Tender 986d787fad43496c9ca9d7b13d2abd15
План UA-P-2025-10-07-011988-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.10.2025 15:41
Остання зміна 27.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
65 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 15:40 до 15.10.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 15:40
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 15:40
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 13:11
до 21.10.2025 08:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.10.2025 08:34
до 27.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.10.2025 08:37
-
Період уточнень
з 07.10.2025 15:40 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 15:40 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 13:11 до 21.10.2025 08:37
Період кваліфікації
з 16.10.2025 13:11 до 21.10.2025 08:37
Основні параметри
31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» (Зарядний пристрій ProNautic 24-30 P (або еквівалент)
ПДВ 0% відповідно до ПКМУ від 2 березня 2022 року № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
65 000 грн.
31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» (Зарядний пристрій ProNautic 24-30 P (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» (Зарядний пристрій ProNautic 24-30 P (або еквівалент)
Очікувана вартість
65 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
650,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 12:48
Закінчення аукціону
16.10.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Зарядний пристрій ProNautic 24-30 P (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН"
Пропозиція:
50 457 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ
Пропозиція:
50 450 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 12:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
07.10.2025 15:40
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга МАРІНЕСКУ
Електронна пошта
Телефон
380988834103
Замовник
ЄДРПОУ
43331273
Повна назва
Військова частина 1560
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
*
Кваліфікація
Лот № 1 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» (Зарядний пристрій ProNautic 24-30 P (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 19.10.2025 08:34 по 25.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 13:11 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учаснику було повідомлено, що протягом 24 годин, відповідно п. 43 Особливостей, для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, необхідно надати відповідні документи. Відповідно до вищевказаного, учасник мав завантажити необхідні документи через електронну систему до 11:30 год 18.10.2025 р. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ (1921001356), у вказаний термін не надав дані документи. Відповідно до абз. 5, п.п.1, п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
19.10.2025 08:34
Повідомлення про рішення
16.10.2025 13:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! В ТД Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 вказано: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - 1.6. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Аналогічним договором в розумінні цієї документації вважати договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі: 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» (Зарядний пристрій). Також, Учасник надає копію виконаних аналогічного договору, що зазначений в довідці та на підтвердження виконання договору копії видаткових накладних. Ви надали копію аналогічного Договору, але з іншим предметом закупівлі, а у файлі «видаткова накладна аналог» не зазначено даних. - 2. На підтвердження того, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених в складі тендерної пропозиції необхідно надати: 1. 1) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України). 2). Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь). Ви не надав відповідні довідки у довільній формі із зазначеною інформацією. - 3. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він погоджується з умовами Тендерної документації: 2. Форма Проєкт договору ДОДАТОК №3. Ви не надали Проєкт Договору, що підтверджує Вашу згоду з умовами Договору. Повідомляємо вам, що протягом 24 годин необхідно надати відповідні документи.
Створено
17.10.2025 11:30
Надати до
18.10.2025 11:30
Період вимог/скарг з 21.10.2025 08:37 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.10.2025 08:34 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН" (44190252) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: у Додатку 2 до ТД Документи, які повинен подати Учасник вказано: - 1.6. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Аналогічним договором в розумінні цієї документації вважати договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі: 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» (Зарядний пристрій). Також, Учасник надає копію виконаних аналогічного договору, що зазначений в довідці та на підтвердження виконання договору копії видаткових накладних. Учасник надав копію аналогічного Договору, але з іншим предметом закупівлі за кодом ДК - 35520000-5 – (Частини вiйськових суден). Учаснику було повідомлено, що протягом 24 годин, відповідно п. 43 Особливостей, для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, необхідно надати відповідні документи. Відповідно до вищевказаного, учасник мав завантажити необхідні документи через електронну систему до 07:52 год 21.10.2025 р. Учасник ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН" (44190252), у вказаний термін не надав дані документи. Відповідно до абз. 5, п.п.1, п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
21.10.2025 08:37
Повідомлення про рішення
19.10.2025 08:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! В ТД Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 вказано: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - 1.6. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Аналогічним договором в розумінні цієї документації вважати договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі: 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» (Зарядний пристрій). Також, Учасник надає копію виконаних аналогічного договору, що зазначений в довідці та на підтвердження виконання договору копії видаткових накладних. Ви надали копію аналогічного Договору, але за іншим кодом ДК - 35520000-5 – (Частини вiйськових суден). Просимо Вас надати на підтвердження виконання аналогічного договору документи з відповідним предметом закупівлі. Повідомляємо вам, що протягом 24 годин необхідно надати відповідні документи.
Створено
20.10.2025 07:52
Надати до
21.10.2025 07:52
Торги не відбулися
Очікувана вартість
65 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 16:00
Замовник:
Військова частина 1560
Контактний телефон:
380988834103
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
65 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 16:00
Замовник:
Військова частина 1560
Контактний телефон:
380988834103
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності