Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-011173-a
Id Tender 866dab1e0a144752af591cd90e857232
План UA-P-2025-10-07-012683-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.10.2025 15:31
Остання зміна 04.11.2025 23:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
41 589 813 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 15:29 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 15:29
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 15:29
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:13
до 03.11.2025 14:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 14:54
до 09.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.11.2025 14:54
-
Період уточнень
з 07.10.2025 15:29 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 15:29 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:13 до 03.11.2025 14:54
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:13 до 03.11.2025 14:54
Основні параметри
Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
41 589 813 грн.
Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування)
Очікувана вартість
41 589 813 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
207949,07
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.10.2025 13:50
Закінчення аукціону
22.10.2025 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Северинівська, 121
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
37 352 293 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЄСБ"
Пропозиція:
38 580 615.19 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.10.2025 13:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 15:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
07.10.2025 15:29
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитрій Багінський
Електронна пошта
Телефон
+380459763090
Замовник
ЄДРПОУ
05408846
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08200
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Ірпінь
Адреса
вул. Шевченка, 2-а
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування)
Період вимог/скарг з 03.11.2025 14:54 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 14:13 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 14:54
Довідка НАЗК
03.11.2025 14:54
Повідомлення про рішення
24.10.2025 09:50
Електроний протокол про продовження строку
22.10.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
24.10.2025 09:50
Дата кінця розгляду
20.11.2025 00:00
Договір
UA-2025-10-07-011173-a-b1
Очікує підписання
37 352 293 грн.
37 352 293 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування)
Номенклатура
Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05408846

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45795996

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000080
Дата створення проекту
24.11.2025 15:54
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:14
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 49 UA-2025-10-07-011173-a 07.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:14
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-07-011173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи вебсайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету). 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.11.2025 16:55
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 16:55
-
Відповідь
відповідь
На запит повідомляю: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена на підставі проектно-кошторисної документації та експертного звіту (додається). 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Ірпінскої міської ради за посиланням: https://imr.gov.ua/tenderni-zakupivli/. 3. Кошти на фінансування по даній закупівлі заплановано з місцевого бюджету. 4. Станом на сьогодні фінансування по даній закупівлі не здійснювалось, договір не укладено.
Рішеня
27.11.2025 16:24
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будинку, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації за адресою: вул. Северинівська, 121 в м. Ірпінь Бучанського району Київської області ( в т.ч. проєктування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-07-011173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1.Чи укладався договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕП КЕПІТАЛ»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення. 2. Надати пояснення щодо відсутності кваліфікованого електронного підпису посадової особи на відповіді замовника на запит на пояснення від 27 листопада 2025 року, враховуючи вимоги абзацу третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.12.2025 17:33
Орган перевірки
10.12.2025 00:00
Документи повідомлення
04.12.2025 17:34
-
04.12.2025 17:34
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
41 589 813 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459763090
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
41 589 813 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459763090
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності