Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 03450000-9 - Розсадницька продукція (Дерева) від КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-010679-a
Id Tender 73a585280fd34c4abfabd1b7d5f958bc
План UA-P-2025-10-07-013090-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.10.2025 15:20
Остання зміна 28.10.2025 10:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 151 363.67 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 15:15 до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 15:15
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 15:15
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 15:54
до 21.10.2025 15:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 09:54
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.10.2025 15:37
до 28.10.2025 10:30
Період уточнень
з 07.10.2025 15:15 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 15:15 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 15:54 до 21.10.2025 15:37
Період кваліфікації
з 15.10.2025 15:54 до 21.10.2025 15:37
Основні параметри
ДК 021:2015 03450000-9 - Розсадницька продукція (Дерева)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 151 363.67 грн.
ДК 021:2015 03450000-9 - Розсадницька продукція (Дерева)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 03450000-9 - Розсадницька продукція (Дерева)
Очікувана вартість
1 151 363.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5756,82
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.10.2025 15:31
Закінчення аукціону
15.10.2025 15:54
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 7 (штуки)
Клен псевдоплатановий «Атропурпуреа»
Опис предмета закупівлі
Клен псевдоплатановий «Атропурпуреа»
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69068, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Іванова, 103а
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №2 25 (штуки)
Граб звичайний сформований
Опис предмета закупівлі
Граб звичайний сформований
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69068, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Іванова, 103а
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №3 17 (штуки)
Вишня дрібнопильчата «Канзан»
Опис предмета закупівлі
Вишня дрібнопильчата «Канзан»
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69068, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Іванова, 103а
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №4 15 (штуки)
Слива розчепірена «Нігра» ф.мультиштамб
Опис предмета закупівлі
Слива розчепірена «Нігра» ф.мультиштамб
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69068, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Іванова, 103а
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №5 18 (штуки)
Клен гостролистий «Глобозум»
Опис предмета закупівлі
Клен гостролистий «Глобозум»
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69068, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Іванова, 103а
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ"
Пропозиція:
927 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа – підприємець Колотієвський Вячеслав Сергійович
Пропозиція:
869 662.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.10.2025 15:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
07.10.2025 15:15
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Шекун
Електронна пошта
Телефон
+380617642445
Сайт:
https://zelenbud.zp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
05398390
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Поштовий індекс
69063
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Базарна, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 03450000-9 - Розсадницька продукція (Дерева)
Період вимог/скарг з 17.10.2025 09:54 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 15:54 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.10.2025 09:53
Повідомлення про рішення
15.10.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності: На виконання вимог таблиці 1 додатку 1 тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), для підтвердження виконання зобов’язань за договором в повному обсязі, до договору учасником не надано копії або оригінали: - видаткової накладної, - акт прийому-передачі товару (у разі його складання) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: таблиця 1 додатку 1 тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії або оригінали: - видаткової накладної, - акт прийому-передачі товару (у разі його складання).
Створено
16.10.2025 09:44
Надати до
17.10.2025 09:44
Період вимог/скарг з 21.10.2025 15:37 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 09:54 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 15:38
Довідка НАЗК
21.10.2025 15:37
Повідомлення про рішення
17.10.2025 09:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 15:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності: - На виконання вимог пункту 7 таблиці 3 додатку 1 тендерної документації відсутня довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. - На виконання додатку 2 тендерної документації відсутній гарантійний лист у довільній формі, що Учасник за заявкою Замовника протягом одного робочого дня має надати можливість (доступ) Замовнику ознайомитися з продукцією для особистого огляду, у разі виявлення недостовірної інформації, або не допуску для ознайомлення з продукцією, що пропонується до постачання, а Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 7 таблиці 3 Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. - Надати гарантійний лист у довільній формі, що Учасник за заявкою Замовника протягом одного робочого дня має надати можливість (доступ) Замовнику ознайомитися з продукцією для особистого огляду, у разі виявлення недостовірної інформації, або не допуску для ознайомлення з продукцією, що пропонується до постачання, а Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Створено
20.10.2025 14:57
Надати до
21.10.2025 14:57
Договір
UA-2025-10-07-010679-a-c1
Підписаний і діє
Номер
46/ВТ
1 113 168 грн.
927 640 грн.
З ПДВ
Підписано
28.10.2025
Строк дії договору з
28.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 (штуки)
Клен псевдоплатановий «Атропурпуреа»
Номенклатура
Клен псевдоплатановий «Атропурпуреа»
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
25 (штуки)
Граб звичайний сформований
Номенклатура
Граб звичайний сформований
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
17 (штуки)
Вишня дрібнопильчата «Канзан»
Номенклатура
Вишня дрібнопильчата «Канзан»
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Слива розчепірена «Нігра» ф.мультиштамб
Номенклатура
Слива розчепірена «Нігра» ф.мультиштамб
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
18 (штуки)
Клен гостролистий «Глобозум»
Номенклатура
Клен гостролистий «Глобозум»
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05398390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30941257

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000009
Дата створення проекту
27.10.2025 11:39
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 13:48
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 808-55-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 331-53-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 24.10.2025 № 111-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 24.10.2025 № 111-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-10-07-010679-a, яку проводить комунальне ремонтно-будівельне підприємство "ЗЕЛЕНБУД".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 13:48
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015 03450000-9 - Розсадницька продукція (Дерева) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-07-010679-a, яку проводить комунальне ремонтно-будівельне підприємство «ЗЕЛЕНБУД» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань: 1) Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3) Надати пояснення чому в порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі не оформлені як окремі додатки до тендерної документації. 4) Під час моніторингу встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель до учасника ТОВ «ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: На виконання додатку 2 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відсутній гарантійний лист у довільній формі про те, що Учасник за заявкою Замовника протягом одного робочого дня має надати можливість (доступ) Замовнику ознайомитися з продукцією для особистого огляду, у разі виявлення недостовірної інформації, або не допуску для ознайомлення з продукцією, що пропонується до постачання, а Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника. Учаснику ТОВ «ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ» для усунення виявлених невідповідностей запропоновано надати відсутній документ (гарантійний лист). З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ТОВ «ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ» переможцем торгів, пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
Рішеня
28.10.2025 12:25
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 12:25
-
Відповідь
В межах проведення моніторингу закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, надаємо пояснення на запит від 28.10.2025.
Щодо першого питання Обґрунтування додається окремим файлом Щодо другого питання https://zp.gov.ua/pub-info/150028-tenderi-krbp-zelenbud Щодо третього питання Повідомляємо, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлені двома окремими додатками до тендерної документації з чітким дотриманням абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Зокрема Додаток №1 тендерної документації містить як перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі – Таблиця 2; так і перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – Таблиці 1 та 3. Таким чином, вказані вимоги до учасника та переможця структуровані як два окремі додатки у вигляді Таблиць, кожен з яких має окрему назву, мету та призначення. Це відповідає принципам належного оформлення тендерної документації та не суперечить чинному законодавству. Таке розділення: забезпечує чітке розмежування етапів закупівлі; полегшує перевірку відповідності пропозицій вимогам; сприяє уникненню плутанини серед учасників. Вважаємо, що така практика є правомірною та не є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто суть виконання умови документації від зміни самого слова на «Додаток» не змінюється взагалі. Щодо четвертого питання У межах проведення процедури відкритих торгів Замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення до учасника ТОВ «ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ» з вимогою усунути невідповідність, а саме — надати гарантійний лист у довільній формі, що Учасник за заявкою Замовника протягом одного робочого дня має надати можливість (доступ) Замовнику ознайомитися з продукцією для особистого огляду, у разі виявлення недостовірної інформації, або не допуску для ознайомлення з продукцією, що пропонується до постачання, а Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника. Водночас звертаємо увагу на таке: Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). НЕВІДПОВІДНІСТЮ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, які надаються учасником процедури ЗАКУПІВЛІ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО. Найменування товару, марки, моделі тощо, вказана Замовником в пункті 13 Додатку 2 до тендерної документації. Гарантійний лист, про який ідеться, є частиною технічної специфікації, який НЕ СТОСУЄТЬСЯ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО. У даному випадку відсутність гарантійного листа: - не вплинула на зміст тендерної пропозиції в частині технічних, якісних або кількісних характеристик товару, найменування товару, марки, моделі тощо; - не свідчила про невідповідність предмету закупівлі технічним вимогам; - не порушувала принципів добросовісної конкуренції, недискримінації учасників чи об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. З огляду на викладене, Замовник, керуючись принципом об'єктивності оцінки тендерних пропозицій, не мав підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ», оскільки відсутність гарантійного листа не впливала на можливість виконання умов договору та не суперечила суті технічного завдання. Таким чином, рішення про визначення ТОВ «ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ» переможцем торгів є обґрунтованим, прийнятим у межах чинного законодавства та не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі». При складанні Висновку просимо орган державного фінансового контролю об’єктивно підійти до питання відсутності гарантійного листа та правомірності надання Замовником 24 годин на виправлення невідповідностей.
Рішеня
30.10.2025 10:59
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 151 363.67 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Контактний телефон:
+380617642445
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 151 363.67 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Контактний телефон:
+380617642445
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності