Зміст
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змі нами, далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1) У довідці, наданої Учасником для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів №42 від 14.10.2025 року – відсутній код ЄДРПОУ Замовника (покупця), що вимагалося умовами документації.
2) У копії договору наданим Учасником для підтвердження виконаного аналогічного договору №512 від 11.07.2024 року до пункту 1.3. Розділ 1. «Предмет договору», не зазначено – термін виконання робіт;
- До договору №512 від 11.07.2024р наданим Учасником АКТ про прийняття-передачі виконаних робіт від 11 липня 2024 року – відсутня інформація у пункті 1, щодо періоду з якого числа та місяця 2024 року та до якого терміну Підрядник виконав та передав роботи;
- Розділ 12. «Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін» договору №512 від 11 липня 2024 року, зі Сторони «ЗАМОВНИК» – відсутні р/р UA.
3) Згідно листа – відгука за №03/45 від 19 лютого 2025 року підтверджується, що протягом 2024 року ФОП Кондратьєва А.Р. надавала послуги за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» на території КНП "Знам'янська міська лікарня ім. А. В. Лисенка" Знам'янської міської ради, згідно договорів № 458 від 13.06.2024 та № 512 від 11.07.2024 на загальну суму - 37 477,44 грн.
Учасником було подано у своїй тендерній пропозиції лише копію договору №512 від 11.07.2024р на суму 26 299,68 грн.
2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1)Підпункт 2.1. пункт 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №2 Перелік кваліфікаційних критеріїв (вимог) Учасника.
2)Підпункт 2.2. пункт 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №2 Перелік кваліфікаційних критеріїв (вимог) Учасника.
3)Підпункт 2.3. пункт 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №2 Перелік кваліфікаційних критеріїв (вимог) Учасника.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1) Довідка про наявність в учасника за Формою 2 за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (аналогічними договорами є договори на надання послуг за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або надання послуг, назва яких відповідає назві предмету закупівлі) із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною) – вказати код ЄДРПОУ Замовника (покупця).
2) У копії договору №512 від 11.07.2024 року – вказати термін виконання робіт;
- АКТ про прийняття-передачі виконаних робіт від 11 липня 2024 року до договору №512 від 11.07.2024 року – зазначити період з ___.___.2024 р. по ___.___.2024 р Підрядник виконав та передав роботи;
- Розділ 12. «Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін» договору №512 від 11 липня 2024 року зі Сторони Замовника – заповнити р/р UA.
3) Відповідно до Листа- відгука за №03/45 від 19 лютого 2025 року яким підтверджується, що протягом 2024 року ФОП Кондратьєва А.Р. надавала послуги за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» на території КНП "Знам'янська міська лікарня ім. А. В. Лисенка" Знам'янської міської ради, згідно договорів на загальну суму 37 477,44 грн – надати копію договору №458 від 13.06.2024 року.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.