Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів (92311000-4 Витвори мистецтва (Картини сувенірні ткані з жакардового полотна) від Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-004419-a
Id Tender b2178b5066124012a5b35f2c6e5f10bb
План UA-P-2025-10-07-002534-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.10.2025 11:43
Остання зміна 29.10.2025 10:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
771 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 11:42 до 15.10.2025 09:30
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 11:42
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 11:42
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 09:30
до 16.10.2025 11:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 11:50
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2025 11:50
до 29.10.2025 10:02
Період уточнень
з 07.10.2025 11:42 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 11:42 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 09:30 до 16.10.2025 11:50
Період кваліфікації
з 15.10.2025 09:30 до 16.10.2025 11:50
Основні параметри
ДК 021:2015 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів (92311000-4 Витвори мистецтва (Картини сувенірні ткані з жакардового полотна)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
771 000 грн.
ДК 021:2015 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів (92311000-4 Витвори мистецтва (Картини сувенірні ткані з жакардового полотна)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів (92311000-4 Витвори мистецтва (Картини сувенірні ткані з жакардового полотна)
Очікувана вартість
771 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3855,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 35 (штуки)
Картина сувенірна 45х60 см. за індивідуальним макетом замовника
Опис предмета закупівлі
Картина сувенірна 45х60 см. за індивідуальним макетом замовника
Код ДК 021:2015
92311000-4 - Витвори мистецтва
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Позиція : №2 60 (штуки)
Картина сувенірна 25х30 см. за індивідуальним макетом замовника
Опис предмета закупівлі
Картина сувенірна 25х30 см. за індивідуальним макетом замовника
Код ДК 021:2015
92311000-4 - Витвори мистецтва
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Позиція : №3 65 (штуки)
Картина сувенірна 30х30 см. за індивідуальним макетом замовника.
Опис предмета закупівлі
Картина сувенірна 30х30 см. за індивідуальним макетом замовника.
Код ДК 021:2015
92311000-4 - Витвори мистецтва
Кількість
65
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату замовлення у розмірі 100% протягом 60 (шістдесяти) календарних днів, з дати підписання Сторонами видаткових накладних
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГОБЕЛЕН"
Пропозиція:
771 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 11:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна ТРОФИМЕНКО
Електронна пошта
Телефон
380442308831
Замовник
ЄДРПОУ
04013583
Назва (англійською мовою)
State enterprise "Directorate general for rendering services to diplomatic missions"
Повна назва
Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Повна назва (англійською мовою)
State enterprise "Directorate general for rendering services to diplomatic missions"
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Гончара Олеся, будинок 84
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів (92311000-4 Витвори мистецтва (Картини сувенірні ткані з жакардового полотна)
Період вимог/скарг з 16.10.2025 11:50 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 09:30 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 11:50
Довідка НАЗК
16.10.2025 11:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.10.2025 09:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 11:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 11:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОБЕЛЕН» невідповідностей по закупівлі № UA-2025-10-07-004419-a За результатами здійсненої перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОБЕЛЕН» (код ЄДРПОУ: 31740601) (надалі – Учасник) на предмет відповідності вимогам тендерної документації замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені ці невідповідності: Учасник не надав в тендерній пропозиції інформацію відповідно вимогам пп.3.9 п.3 розділу 1 Додатку №1 тендерної документації на закупівлю № UA-2025-10-07-004419, а саме: «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі послуг, він надає: - довідку з інформацією про залучення субпідрядників/співвиконавців для виконання послуг (робіт) за наведеною формою; - інформацію в довільній формі про відсутність у субпідрядників/співвиконавців підстав, визначених у п. 47 Особливостей, скріплену підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою організації субпідрядників/співвиконавців. У разі, коли учасник процедури закупівлі не має наміру залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, він надає довідку у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця.» Просимо надати відповідну інформацію щодо залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі послуг (пп.3.9 п.3 розділу 1 Додатку №1 тендерної документації на закупівлю № UA-2025-10-07-004419). Учасник виправляє невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
15.10.2025 11:28
Надати до
16.10.2025 11:28
Договір
UA-2025-10-07-004419-a-a1
Підписаний і діє
Номер
514/25
771 000 грн.
642 500 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
25.12.2026
Номенклатура
35 (штуки)
Картина сувенірна 45х60 см. за індивідуальним макетом замовника
Номенклатура
Картина сувенірна 45х60 см. за індивідуальним макетом замовника
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
6 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 грудня 2026 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Картина сувенірна 25х30 см. за індивідуальним макетом замовника
Номенклатура
Картина сувенірна 25х30 см. за індивідуальним макетом замовника
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 грудня 2026 р.
Номенклатура
65 (штуки)
Картина сувенірна 30х30 см. за індивідуальним макетом замовника.
Номенклатура
Картина сувенірна 30х30 см. за індивідуальним макетом замовника.
Кількість
65
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Повна назва
Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04013583

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГОБЕЛЕН"
Повна назва
ТОВ "ГОБЕЛЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31740601

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 10:01
-
29.10.2025 10:01
documentType.contract.contractNotice
Завершена закупівля
Очікувана вартість
771 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 09:30
Замовник:
Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Контактний телефон:
380442308831
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
771 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 09:30
Замовник:
Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Контактний телефон:
380442308831
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності