Показати схожі тендери

Закупівля Послуги друку та доставки надрукованої продукції, а саме щомісячний друк та доставка рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-004313-a
Id Tender d5da7d3bdd934784be8f4cfc845414fb
План UA-P-2025-10-07-005552-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.10.2025 11:33
Остання зміна 20.10.2025 16:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 700 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 11:32 до 16.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 11:32
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 11:32
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 00:00
до 20.10.2025 09:41
Залишилось 4 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 09:41
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.10.2025 09:41
-
Період уточнень
з 07.10.2025 11:32 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 11:32 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 00:00 до 20.10.2025 09:41
Період кваліфікації
з 16.10.2025 00:00 до 20.10.2025 09:41
Основні параметри
Послуги друку та доставки надрукованої продукції, а саме щомісячний друк та доставка рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 700 000 грн.
Послуги друку та доставки надрукованої продукції, а саме щомісячний друк та доставка рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам
Назва предмета закупівлі
Послуги друку та доставки надрукованої продукції, а саме щомісячний друк та доставка рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
27 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги друку та доставки надрукованої продукції, а саме щомісячний друк та доставка рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам
Код ДК 021:2015
79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком
Кількість
2 000 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, буд. 39/1
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
2 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 16:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Степаненко Ольга
Електронна пошта
Телефон
380937919416
Замовник
ЄДРПОУ
42129888
Назва (англійською мовою)
LLC "MYKOLAIV ELECTRICAL SUPPLY COMPANY"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
Повна назва (англійською мовою)
LLC "MYKOLAIV ELECTRICAL SUPPLY COMPANY"
Поштовий індекс
54017
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
вул. Погранична, буд. 39/1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги друку та доставки надрукованої продукції, а саме щомісячний друк та доставка рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам
Період вимог/скарг з 20.10.2025 09:41 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 00:00 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 09:41
Довідка НАЗК
20.10.2025 09:41
Повідомлення про рішення
16.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
16.10.2025 мав відбутись електронний аукціон по закупівлі UA-2025-10-07-004313-a по предмету Послуги друку та доставки надрукованої продукції, а саме щомісячний друк та доставка рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам за ДК 021:2015: 79820000-8 (послуги, пов’язані з друком), в якому прийняв участь один учасник: ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" з пропозицією 2 700 000,00 грн. без ПДВ. Відповідно до п. 36 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. У п. 1 розділу І додатку № 7 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» зазначено, що учасник надає: - скановану копію Статуту або іншого установчого документу щодо повноважень підписанта. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, учасник завантажує скановану копію протоколу засновників щодо створення такої юридичної особи (для юридичних осіб); - скановану копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із зазначенням інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника; - скановану копією Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ); - скановану копію Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку); - для ФОП (фізичних осіб підприємців), надати документи, які підтверджують державну реєстрацію ФОП, як суб’єкта підприємницької діяльності та містять інформацію стосовно видів діяльності такого ФОП, при цьому, щоб види діяльності, зазначені у відомостях з ЄДР, співпадали з видами діяльності, по яким підприємством здійснюється придбання товарів (робіт, послуг) у ФОП; - для фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців - довідку в довільній формі (загальні відомості про учасника) із зазначенням паспортних та реєстраційних даних, а також відомостей про реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також інформацією про громадянство України). При дослідженні документів, наданих Учасником Замовником встановлено, що учасник закупівлі ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" не надав скановану копію Статуту підприємства. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, Замовником прийнято рішення надати ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" 24 години на усунення невідповідностей, а саме надати скановану копію Статуту підприємства. У п. 1 розділу І додатку № 7 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» зазначено, що учасник надає: - скановану копію Статуту або іншого установчого документу щодо повноважень підписанта. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, учасник завантажує скановану копію протоколу засновників щодо створення такої юридичної особи (для юридичних осіб); - скановану копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із зазначенням інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника; - скановану копією Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ); - скановану копію Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку); - для ФОП (фізичних осіб підприємців), надати документи, які підтверджують державну реєстрацію ФОП, як суб’єкта підприємницької діяльності та містять інформацію стосовно видів діяльності такого ФОП, при цьому, щоб види діяльності, зазначені у відомостях з ЄДР, співпадали з видами діяльності, по яким підприємством здійснюється придбання товарів (робіт, послуг) у ФОП; - для фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців - довідку в довільній формі (загальні відомості про учасника) із зазначенням паспортних та реєстраційних даних, а також відомостей про реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також інформацією про громадянство України). При дослідженні документів, наданих Учасником Замовником встановлено, що учасник закупівлі ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" не надав скановану копію Статуту підприємства. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, Замовником прийнято рішення надати ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" 24 години на усунення невідповідностей, а саме надати скановану копію Статуту підприємства.
Створено
17.10.2025 11:37
Надати до
18.10.2025 11:37
Договір
UA-2025-10-07-004313-a-b1
Очікує підписання
2 700 000 грн.
2 700 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
2 000 000 (штуки)
Послуги друку та доставки надрукованої продукції, а саме щомісячний друк та доставка рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам
Номенклатура
Послуги друку та доставки надрукованої продукції, а саме щомісячний друк та доставка рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам
Кількість
2 000 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42129888

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33084386

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
Контактний телефон:
380937919416
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
Контактний телефон:
380937919416
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності