Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до тролейбусів від КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-001401-a
Id Tender 9331b91cc1454656a9e5f6ffb1d562bb
План UA-P-2025-10-07-001863-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.10.2025 09:48
Остання зміна 31.10.2025 13:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
95 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 09:48 до 16.10.2025 09:50
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 09:48
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 09:48
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 16:26
до 28.10.2025 13:26
Залишилось 1 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 10:21
до 03.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.10.2025 13:26
-
Період уточнень
з 07.10.2025 09:48 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 09:48 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 16:26 до 28.10.2025 13:26
Період кваліфікації
з 17.10.2025 16:26 до 28.10.2025 13:26
Основні параметри
Запасні частини до тролейбусів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
95 000 грн.
Запасні частини до тролейбусів
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до тролейбусів
Очікувана вартість
95 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
950,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 15:57
Закінчення аукціону
17.10.2025 16:26
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 50 (штуки)
Фільтр повітряний
Опис предмета закупівлі
Фільтр повітряний
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Дата постачання по
31.12.2025 09:50
Позиція : №2 50 (штуки)
Сайленблок МАЗ
Опис предмета закупівлі
Сайленблок МАЗ
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Дата постачання по
31.12.2025 09:50
Позиція : №3 20 (штуки)
Перемикач склоочисника
Опис предмета закупівлі
Перемикач склоочисника
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Дата постачання по
31.12.2025 09:50
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
30 робочих днів з дати поставки товару
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
доставка буде здійснена на склад Покупця за рахунок Продавця
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЮЗЕФОВИЧ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
65 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПАХОМОВА ОЛЬГА КИРИЛІВНА"
Пропозиція:
77 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
77 776 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 15:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 09:48
Оголошення про проведення закупівлі
07.10.2025 09:45
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Затолюк Віктор Борисович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380689558312
Замовник
ЄДРПОУ
03328310
Повна назва
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Поштовий індекс
10025
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул.Вітрука,11
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до тролейбусів
Період вимог/скарг з 20.10.2025 10:21 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 16:26 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника на закупівлю Запасні частини до тролейбусів процедури відкритих торгів № UA-2025-10-07-001401-a - ФОП "ЮЗЕФОВИЧ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" з наступних підстав: Замовником в Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання наступних документів: - копію документу, в якому зазначено виробника товару та документу, який підтверджує технічні характеристики та якість запропонованого товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості/ декларація відповідності або інший документ); - лист-погодження, що доставка буде здійснена на склад Покупця за рахунок Продавця. - лист згода про відтермінування оплати за поставлений товар в 30 робочих днів. - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідної технічної специфікації згідно вимог, що визначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації; Переможець аукціону ФОП "ЮЗЕФОВИЧ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" в складі своєї пропозиції даних документів не надав. В зв'язку з чим відповідно до ч.2 п.44 Замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП "ЮЗЕФОВИЧ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" закупівлі № UA-2025-10-07-001401-a .
Документи кваліфікації
20.10.2025 10:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.10.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 09:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 09:45
Період вимог/скарг з 24.10.2025 10:16 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 10:21 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
24.10.2025 10:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.10.2025 10:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 09:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 09:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2025-10-07-001401-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме в Додаток 3 до тендерної документації вимагалось надати: - копію документу, в якому зазначено виробника товару та документу, який підтверджує технічні характеристики та якість запропонованого товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості/ декларація відповідності або інший документ); лист-погодження, що доставка буде здійснена на склад Покупця за рахунок Продавця. - лист згода про відтермінування оплати за поставлений товар в 30 робочих днів. - погоджений підписом уповноваженої особи Учасника та погоджений печаткою (в разі коли Учасник працює з печаткою) проект договору поставки товару; А також в складі своєї пропозиції Учасник надав документ 25.Довідка про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в якому в п.1 написав Фільтр повітряний AF0071, тоді як Замовником вимагалось вказати конкретні розміри. Тому необхідно також привести даний документ у відповідність і зазначити конкретні розміри фільтра повітряного. В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищзезазначених документів а саме: 1. копію документу, в якому зазначено виробника товару та документу, який підтверджує технічні характеристики та якість запропонованого товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості/ декларація відповідності або інший документ); 2. лист-погодження, що доставка буде здійснена на склад Покупця за рахунок Продавця. 3. лист згода про відтермінування оплати за поставлений товар в 30 робочих днів. 4. погоджений підписом уповноваженої особи Учасника та погоджений печаткою (в разі коли Учасник працює з печаткою) проект договору поставки товару; 5. Необхідно також привести документ Учасника 25.Довідка про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у відповідність і зазначити конкретні розміри фільтра повітряного.
Створено
22.10.2025 10:01
Надати до
23.10.2025 10:01
Період вимог/скарг з 28.10.2025 13:26 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 10:16 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 13:26
Довідка НАЗК
28.10.2025 13:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.10.2025 10:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 09:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.10.2025 09:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2025-10-07-001401-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме в Додаток 3 до тендерної документації вимагалось надати: копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо) (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товару та у повному обсязі згідно договору за кількістю (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару. В складі своєї пропозиції Учасник ФОП "ПАХОМОВА ОЛЬГА КИРИЛІВНА" надав аналогічний договір на суму 267 973.72 грн., тоді як виконання договору, а саме сума наданих видаткових накладних склала 263 983,72 грн. Ніяких додаткових документів на зменшення суми договору не було надано. Тому вимога Замовника про надання ПОВНІСТЮ виконаного аналогічного договору виконана не була. В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищзезазначених документів а саме: 1. копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо) (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товару та у повному обсязі згідно договору за кількістю (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару.
Створено
27.10.2025 10:20
Надати до
28.10.2025 10:20
Договір
UA-2025-10-07-001401-a-c1
Очікує підписання
77 777 грн.
77 777 грн.
З ПДВ
Номенклатура
50 (штуки)
Фільтр повітряний
Номенклатура
Фільтр повітряний
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Сайленблок МАЗ
Номенклатура
Сайленблок МАЗ
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Перемикач склоочисника
Номенклатура
Перемикач склоочисника
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Повна назва
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328310

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПАХОМОВА ОЛЬГА КИРИЛІВНА"
Повна назва
ФОП "ПАХОМОВА ОЛЬГА КИРИЛІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1650806844

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
95 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 09:50
Замовник:
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Контактний телефон:
+380689558312
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
95 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 09:50
Замовник:
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Контактний телефон:
+380689558312
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності