Показати схожі тендери

Закупівля сміттєві баки від Баштанська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-07-000308-a
Id Tender 84e7b8dc34ef47749497d91a88c05c02
План UA-P-2025-10-07-000264-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 07.10.2025 08:39
Остання зміна 08.12.2025 13:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
550 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 08:39 до 25.10.2025 08:42
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2025 08:39
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2025 08:39
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:29
-
Період уточнень
з 07.10.2025 08:39 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 07.10.2025 08:39 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 15:29
Основні параметри
сміттєві баки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
550 000 грн.
сміттєві баки
Назва предмета закупівлі
сміттєві баки
Очікувана вартість
550 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 14:54
Закінчення аукціону
27.10.2025 15:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
сміттєві баки
Код ДК 021:2015
44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56101, Україна, Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Полтавська, 41
Дата постачання по
30.11.2025 08:42
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВП "Укрресурс"
Пропозиція:
357 240 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
Пропозиція:
488 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Габор Кристина Іванівна
Пропозиція:
359 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮА ПРО"
Пропозиція:
351 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 14:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Скасування
08.12.2025 13:49
усунення порушень підд час здійснення моніторінгу.
08.12.2025 13:50
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дашко Олександр Андрійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380515827105
Замовник
ЄДРПОУ
04376469
Повна назва
Баштанська міська рада
Поштовий індекс
56101
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Баштанка
Адреса
вулиця Героїв Небесної Сотні, 38
Кваліфікація
Лот № 1 сміттєві баки
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 15:29 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-28-000011
Дата створення проекту
28.11.2025 11:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.11.2025 13:24
Дата публікації висновку про результати
05.12.2025 14:26
Дата завершення усунення порушень
20.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.11.2025 № 121-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.11.2025 № 121-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2025-10-07-000308-a 07.10.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.11.2025 00:00
Документи рішення
28.11.2025 13:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Баштанської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.10.2025 (протокол № 214-), зі змінами, внесеними 16.10.2025, 20.10.2025 (о 14.30), 20.10.2025 (о 16.12) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на звернення; зміни до тендерної документації; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник вніс зміни до тендерної документації 16.10.2025 та 20.10.2025 (о 14:23, 14:30 та 16:12). Проте, на порушення вимог пункту 54 Особливостей, Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремих документах переліки всіх змін, що вносилися до тендерної документації. Крім того, за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За результатами оцінки тендерних пропозицій, поданих для участі в процедурі закупівлі UA-2025-10-07-000308-a, 27.10.2025 найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ЮА ПРО» (далі – ТОВ «ЮА ПРО»). Враховуючи пояснення, надані Замовником 03.12.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю під час проведення моніторингу, Замовник не приймав рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» та про її відхилення або визначення переможцем процедури закупівлі. Отже, на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону Замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО», який станом на 05.12.2025 складає 25 робочих днів. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення закондавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлене порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень шляхом відміни процедури закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.12.2025 00:00
Дата публікації
05.12.2025 14:26
Документи висновку
05.12.2025 14:26
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
порушення усунуто шляхом відміни відкритих торгів.
Дата публікації
08.12.2025 13:51
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-07-000308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.12.2025 16:18
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 16:19
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-07-000308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до інформації з електронної системи закупівель, 27.10.2025 за результатами оцінки поданих тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ЮА ПРО» (далі – ТОВ «ЮА ПРО»). Враховуючи зазначене, прошу пояснити: 1. Чому тендерна пропозиція ТОВ «ЮА ПРО» розглядається Замовником більше 20 робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною? 2. Чи приймалось Замовником рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮА ПРО»? Якщо так, чому в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції цього учасника? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.12.2025 10:18
Орган перевірки
06.12.2025 00:00
Документи повідомлення
02.12.2025 10:18
-
Відповідь
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, документів та інформації у межах проведення моніторингу вказаної закупівлі, повідомляємо наступне
1. Очікувана вартість товару була визначена відповідно до: наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо визначення очікуваної вартості», усереднення вартості за результатами отриманих комерційних пропозицій та аналізу відкритих джерел. Публічних закупівель аналогічного предмета закупівлі у системі Prozorro: – закупівля ID: UA-2025-11-07-014752-a – закупівля ID:UA-2024-05-14-012549-a 2. посилання на сайт https://bashtanskaotg.gov.ua/prozorro-tenders
Рішеня
03.12.2025 15:54
Замовник
Документи повідомлення
03.12.2025 15:56
-
Відповідь
надання пояснення.
Рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у встановленому Законом порядку фактично не було оформлено уповноваженою особою, оскільки станом на відповідний момент вона: • не володіла повною, достовірною та підтвердженою інформацією щодо відповідності товару вимогам документації; • не мала можливості прийняти рішення про відповідність або невідповідність тендерної пропозиції без отримання запитуваних документів; • побоювалась прийняття рішення, що могло б призвести до закупівлі неякісного чи небезпечного обладнання. Фактичне затримання строків розгляду викликане виключно необхідністю забезпечити належну якість перевірки матеріалів та безпеки закуповуваного обладнання, а не умисним порушенням вимог Закону. Уповноважена особа діяла з урахуванням принципів ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципів: • об’єктивності та неупередженості, • запобігання корупційним проявам, • максимальної ефективності використання бюджетних коштів, • недопущення закупівлі товарів, що можуть становити ризики для експлуатації.
Рішеня
03.12.2025 16:06
Замовник
Документи повідомлення
03.12.2025 16:07
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 08:42
Замовник:
Баштанська міська рада
Контактний телефон:
+380515827105
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 08:42
Замовник:
Баштанська міська рада
Контактний телефон:
+380515827105
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності