Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки від Дударківський ліцей Пристоличної сільської ради Бориспільського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-013180-a
Id Tender ab84b833a3794f2490906853db7329e6
План UA-P-2025-10-06-017873-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 06.10.2025 17:45
Остання зміна 27.10.2025 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
175 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 17:45 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 17:45
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 17:45
до 11.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 14.10.2025 14:35
-
Залишилось 5 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 10:46
до 02.11.2025 00:00
Період уточнень
з 06.10.2025 17:45 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 17:45 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 14:35
Основні параметри
Ноутбуки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
175 000 грн.
Ноутбуки
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки
Очікувана вартість
175 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1750,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 13:53
Закінчення аукціону
14.10.2025 14:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбуки
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08330, Україна, Київська область, с. Дударків, вул. Гоголя, 37
Дата постачання по
15.12.2025 17:44
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
15 робочих днів з моменту поставки товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС ТЕХНО"
Пропозиція:
132 749.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Пропозиція:
118 503 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
118 518 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
131 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
174 999.72 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 13:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 17:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорна Ірина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380459539523
Факс
+380459539568
Сайт:
http://dudschool.at.ua
Замовник
ЄДРПОУ
22203241
Повна назва
Дударківський ліцей Пристоличної сільської ради Бориспільського району Київської області
Поштовий індекс
08330
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Дударків
Адреса
Гоголя, 37
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки
Період вимог/скарг з 20.10.2025 10:46 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 14:35 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
20.10.2025 10:46
Повідомлення про рішення
17.10.2025 15:02
Електроний протокол про продовження строку
14.10.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 17:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 17:39
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 27.10.2025.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 15:00
Дата кінця розгляду
12.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» процедури закупівлі виявлено такі невідповідності: Згідно Розділу ІV. «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником» Додатку 1 Тендерної документації З метою підтвердження якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, забезпечення оригінальності товару та його відповідності вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: - авторизаційний/інформаційний лист, виданий виробником/представництвом/офіційним представником виробника товару, що підтверджує партнерські взаємовідносини з Учасником торгів, за підписом уповноваженої особи виробника/представництва/офіційного представника з зазначенням унікального номеру закупівлі; - копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій; - копія сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій. Учасником ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» надано лист за вих. № 25-1007/2 від 07.10.2025 від дистриб’ютора ТОВ «Технічка для бізнесу», який не підтверджує представництво виробника товару. Не надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій; копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій. Учаснику ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» необхідно надати авторизаційний/інформаційний лист, виданий виробником/представництвом/офіційним представником виробника товару, що підтверджує партнерські взаємовідносини з Учасником торгів, за підписом уповноваженої особи виробника/представництва/офіційного представника з зазначенням унікального номеру закупівлі; копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій; копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій.
Створено
17.10.2025 15:26
Надати до
18.10.2025 15:26
Період вимог/скарг з 23.10.2025 18:01 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 10:46 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник розмістив в електронній системі файл з назвою «HP Amplify Membership Certificate - TECHNIKA DLIA BUSINESS LTD», який містить партнерський сертифікат ТОВ «Техніка для бізнесу» (без надання перекладу) та файл «Дистрибюторський лист ТДБ - HP Europe BV», в якому міститься лист, який підтверджує статус ТОВ «Техніка для бізнесу» як дистриб’ютора HP Inc, а не представника, або офіційного представника. Дані документи підтверджують, що лист-підтвердження №25-1010/1 від 10.10.2025 виданий ТОВ «Техніка для бізнесу», що був наданий Учасником під час подання тендерної пропозиції не відповідає вимогам закупівлі. Вимога про надання авторизаційного/інформаційного листа, виданого виробником/ представництвом/ офіційним представником виробника товару, що підтверджує партнерські взаємовідносини з Учасником торгів, за підписом уповноваженої особи виробника/ представництва/ офіційного представника з зазначенням унікального номеру закупівлі - НЕ ВИКОНАНА. Учасник розмістив в електронній системі надано файл «Переклад_Р5 640962_11.2023», який містить копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 HP Inc. та його нотаріально засвідчений переклад, термін дії якого закінчився 26 жовтня 2024 року. Вимога про надання перекладу на копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій - НЕ ВИКОНАНА. З чого слідує, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
23.10.2025 18:01
Повідомлення про рішення
20.10.2025 10:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 17:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 17:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» процедури закупівлі виявлено такі невідповідності: Згідно Розділу ІV. «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником» Додатку 1 Тендерної документації З метою підтвердження якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, забезпечення оригінальності товару та його відповідності вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: - авторизаційний/інформаційний лист, виданий виробником/представництвом/офіційним представником виробника товару, що підтверджує партнерські взаємовідносини з Учасником торгів, за підписом уповноваженої особи виробника/представництва/офіційного представника з зазначенням унікального номеру закупівлі; - копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій; - копія сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій. Учасником ТОВ «ПБГ19» надано лист за вих. № 25-1010/1 від 10.10.2025 від дистриб’ютора ТОВ «Технічка для бізнесу», який не підтверджує представництво виробника товару. Не надано перекладу на копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій; перекладу на копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій. Учаснику ТОВ «ПБГ19» необхідно надати авторизаційний/інформаційний лист, виданий виробником/представництвом/офіційним представником виробника товару, що підтверджує партнерські взаємовідносини з Учасником торгів, за підписом уповноваженої особи виробника/представництва/офіційного представника з зазначенням унікального номеру закупівлі; Переклад на копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій; переклад на копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій.
Створено
21.10.2025 10:56
Надати до
22.10.2025 10:56
Період вимог/скарг з 27.10.2025 16:00 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 18:01 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
27.10.2025 16:00
Повідомлення про рішення
23.10.2025 18:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 17:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 17:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ФОП Семенюк Олена Миколаївна процедури закупівлі виявлено такі невідповідності: Згідно Розділу ІV. «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником» Додатку 1 Тендерної документації З метою підтвердження якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, забезпечення оригінальності товару та його відповідності вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: - авторизаційний/інформаційний лист, виданий виробником/представництвом/офіційним представником виробника товару, що підтверджує партнерські взаємовідносини з Учасником торгів, за підписом уповноваженої особи виробника/представництва/офіційного представника з зазначенням унікального номеру закупівлі; - копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій. Учасником ФОП Семенюк Олена Миколаївна надано лист за вих. № 25-1010/3 від 10.10.2025 від дистриб’ютора ТОВ «Технічка для бізнесу», який не підтверджує представництво виробника товару. Не надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій. Учаснику ФОП Семенюк Олена Миколаївна необхідно надати авторизаційний/інформаційний лист, виданий виробником/представництвом/офіційним представником виробника товару, що підтверджує партнерські взаємовідносини з Учасником торгів, за підписом уповноваженої особи виробника/представництва/офіційного представника з зазначенням унікального номеру закупівлі; копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виробника ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозицій.
Створено
23.10.2025 19:01
Надати до
24.10.2025 19:01
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 16:00 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
175 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Дударківський ліцей Пристоличної сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380459539523
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
175 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Дударківський ліцей Пристоличної сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380459539523
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності