Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Шевченка в с. Сопіт Львівської області (поточний ремонт) від СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-012707-a
Id Tender ca6e1302ddd740a186674d2ed1da0a47
План UA-P-2025-10-06-015934-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.10.2025 17:04
Остання зміна 05.11.2025 14:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 476 433 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 16:58 до 14.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 16:58
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 16:58
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 12:54
до 22.10.2025 13:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 13:31
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2025 13:31
до 05.11.2025 14:10
Період уточнень
з 06.10.2025 16:58 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 16:58 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 12:54 до 22.10.2025 13:31
Період кваліфікації
з 15.10.2025 12:54 до 22.10.2025 13:31
Основні параметри
Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Шевченка в с. Сопіт Львівської області (поточний ремонт)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 476 433 грн.
Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Шевченка в с. Сопіт Львівської області (поточний ремонт)
Назва предмета закупівлі
Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Шевченка в с. Сопіт Львівської області (поточний ремонт)
Очікувана вартість
5 476 433 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27382,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.10.2025 12:25
Закінчення аукціону
15.10.2025 12:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Шевченка в с. Сопіт Львівської області (поточний ремонт)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Львівська область, село Сопіт, вулиця Шевченка
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
5 164 297.67 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"
Пропозиція:
4 763 505.62 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
4 805 191.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.10.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віра Кравчук
Електронна пошта
Телефон
+380636068860
Замовник
ЄДРПОУ
04056262
Повна назва
СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
82600
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м.Сколе
Адреса
майдан Незалежності, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Шевченка в с. Сопіт Львівської області (поточний ремонт)
Період вимог/скарг з 22.10.2025 13:31 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 12:54 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 13:31
Довідка НАЗК
22.10.2025 13:31
Повідомлення про рішення
15.10.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У Вашій пропозиції є невідповідність вимогам Тендерній документації (далі – ТД) , а саме: 1. Відсутні Документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (передбачені в п. 1.1. Додатку 1 Тендерної документації) , а саме : - Інформаційна довідка за формою таблиці 1 (наведено в Додатку 1 до тендереної документації) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо), в якій має бути зазначена наявна відповідна техніка та обладнання з наступними характеристиками: вантажні самоскиди - не менше двох; екскаватори – не менше одного; коток дорожній гладковальцевий маса від 8 т – не менше одного; коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою від 14 до 20 т – не менше одного; асфальтоукладальник, продуктивністю від 100т/год – не менше одного; автогрейдер (потужність не менше 99 кВт) – не менше одного; В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником подаються: - оригінал/скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання); - оригінал/скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). У випадку подання Учасником скан-копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; - Відустня інформаційна довідка за формою таблиці 2 (наведено в п.1.1.2 Додатку 1 до тендереної документації) щодо наявності діючого власного/орендованого стаціонарного/пересувного асфальтобетонного заводу, або договорів із заводом на поставку асфальтобетонної суміші, з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011. Вимоги стосовно наявності асфальтобетонного заводу: діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод/договір поставки асфальтобетону, з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011. Якщо Учасник є власником, надається скан-копія документу, що підтверджує право власності, в іншому випадку надається скан-копія договору (оренди, лізингу, поставки, тощо), чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю або який містить умови про можливість його пролонгації. Учасник обов’язково враховує в Таблиці №2 норми діючого законодавства в тому числі таблицю 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати максимальну відстань транспортування асфальтобетонної суміші залежно від типу покриття, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №3 (наведено вп 1.1.2 Додатку 1 до тендереної документації)., та скан-копія атестату виробництва асфальтобетонної суміші (Асфальтобетоний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011; 2. Відсутні Документи про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, (передбачені в п.1.2. Додатку 1Тендерної документації)а саме: - інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (вказати ПІБ, посади, досвід роботи працівників на посаді в підприємстві, які будуть задіяні для виконання робіт ), а саме: • головний інженер - не менше 1 особи; • виконроб - не менше 1 особи; • майстер - не менше 1 особи; • інженер з охорони праці – не менше 1 особи • дорожні робітники – не менше 5 осіб; • водії автомобільного транспорту (категорії С) – не менше 2 осіб; • машиніст котка – не менше 2 осіб; • машиніст автогрейдера – не менше 1 особи; • машиніст екскаватора – не менше 1 особи; • машиніст асфальтоукладальника – не менше 1 особи; Наявність працівників в достатній кількості підтверджується: - для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників (виконроб, майстер) учасником додатково надаються скан-копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту за спеціальністю, пов’язаною із будівництвом: «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів» та/або «Автомобільні дороги та аеродроми» та/або «Будівництво та цивільна інженерія» тощо. -для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надається оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про перевірку знань),що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. Надати документ, встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій)), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці головним інженером, виконавцем робіт, майстром, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17. Надати документ, встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій)), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівником підприємства Учасника, головним інженером, виконавцем робіт, майстром. - для підтвердження кваліфікації водіїв автомобільного транспорту надаються скан-копії посвідчень водія категорії С; 3. Відсутні Документи про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (передбачені в п.1.3. Додатку 1 Тендерної документації). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку, яка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення та номеру договору, предмета договору, ціну/суму договору. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) акт(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в,) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3,) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором*. Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту та/або поточного ремонту автомобільної дороги/вулиці, проїзних частин вулиць, дорожнього покриття вулиці та/або експлуатаційного утримання доріг/вулиць, проїзних частин вулиць, дорожнього покриття вулиці укладений протягом 2023-2025рр. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах. - лист-відгук (або рекомендаційний лист, тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором. *- Стосовно робіт або послуг, які здійснювалися за рахунок бюджетних коштів (державного або мсцевого бюджету) і коштів підприємств, установ і організацій державної, комунальної форми власності обов’язково надавати документи за формами № КБ-2в та № КБ-3. Для підприємств, що виконують роботи за рахунок інших джерел фінансування, застосування примірних форм № КБ-2в і № КБ-3 є рекомендованим. У цих випадках долучати інший документ, форма якого зазначається у договорі, що забезпечує отримання інформації про дату, види, обсяги та вартість виконаних робіт, обчислення прибутку, з обґрунтуванням вартості та підтвердженням витрат матеріальних ресурсів.
Створено
20.10.2025 13:28
Надати до
21.10.2025 13:28
Договір
UA-2025-10-06-012707-a-a1
Підписаний і діє
Номер
252/2025
4 763 505.62 грн.
3 969 588.02 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2025
Строк дії договору з
05.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Шевченка в с. Сопіт Львівської області (поточний ремонт)
Номенклатура
Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Шевченка в с. Сопіт Львівської області (поточний ремонт)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Повна назва
СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056262

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42094651

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 476 433 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 09:00
Замовник:
СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380636068860
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 476 433 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 09:00
Замовник:
СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380636068860
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності