Показати схожі тендери

Закупівля Приладдя для заходів від ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-011853-a
Id Tender 516b1f249fa54680bdcc2356184273ed
План UA-P-2025-10-06-006505-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 06.10.2025 16:30
Остання зміна 14.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 996.34 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 16:24 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 16:24
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 16:24
до 11.10.2025 00:00
Період уточнень
з 06.10.2025 16:24 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 16:24 до 11.10.2025 00:00
Основні параметри
Приладдя для заходів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
4 996.34 грн.
Приладдя для заходів
Назва предмета закупівлі
Приладдя для заходів
Примітки
Поставка Товару Постачальником здійснюється разовою партією або окремими партіями - в залежності від поточних потреб Покупця. Постачальник доставляє Товар за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-А, (з вантажно-розвантажувальними роботами в складське приміщення Покупця) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання заявки від Покупця. Якщо поставлений Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам Договору, Постачальник зобов’язаний замінити його на Товар відповідної якості. Всі витрати, пов’язані із заміною або поверненням Товару неналежної якості несе Постачальник. Покупець має право: - відмовитися від отримання та оплати Товару, який не відповідає умовам цього Договору; - розірвати Договір в односторонньому порядку, якщо Постачальник не передав Покупцю Товар, який відповідає умовам Договору (а також документ/документи), впродовж 14 днів з моменту подачі Покупцем заявки на поставку Товару або передав неякісний Товар або Товар, який не відповідає умовам Договору, та впродовж 14 днів з моменту передачі не замінив його на Товар відповідної якості або Товар, який відповідає умовам Договору.
Очікувана вартість
4 996.34 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24,98
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Фліпчарт магнітно- маркерний 75х100см двосторонній, оборотний, коліщатка, метал
Опис предмета закупівлі
Фліпчарт магнітно- маркерний 75х100см двосторонній, оборотний, коліщатка, метал
Код ДК 021:2015
30195400-6 - Маркерні дошки чи приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69126, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 23 (штуки)
Планшет с клипом А4, картон + PVC
Опис предмета закупівлі
Планшет с клипом А4, картон + PVC
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69126, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем в національний валюті України, в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата за переданий (поставлений) Товар проводиться Покупцем по факту поставки Товару на підставі рахунуку/рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня фактичного отримання Покупцем Товару, за умови наявності коштів на рахунку Покупця у Держказначейській службі України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 16:30
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Яценко
Електронна пошта
Телефон
+380986511316
Сайт:
https://zap.dcz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03491412
Повна назва
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Поштовий індекс
69126
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, будинок 56-А
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 996.34 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380986511316
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 996.34 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380986511316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності