Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме пункту 3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
«3.1. Оригінал довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію:
- назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон);
- предмет Договору;
- номер та дата Договору;
- стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) щодо поставик товару, що належать до коду ДК , за яким здійснюється закупівля, або договір(ори) щодо Контейнери морські 40 футів б/в.
3.2. Належним чином завірену копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
3.3. Належним чином завірені копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами:
- накладні (або акти приймання-передачі товару);
- платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків;».
Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції документів надано документи у вигляді файлів; «видаткова військова частина 3012.pdf», «Видаткова ТОВ Українські Вертольоти Військова частина 3072 .pdf», «Видаткова Удай.PDF», «Довідка підтвердження повного виконання аналогичного договору .pdf», «договір військова частина 3012 .pdf», «договір Удай.pdf», «Лист Відгук вч 3072.pdf», «Лист відгук ТОВ Рідне Небо .pdf».
Файл «Довідка підтвердження повного виконання аналогичного договору .pdf» містить довідку про виконання договорів:
- договір №04-01-22П від 04.01.2022р – файл «договір Удай.pdf» де предметом договору згідно специфікації визначено «Контейнер 40 футовий», що не відповідає предмету закупівлі «Контейнери морські 40 футів б/в» та відсутнє посилання на код ДК товарів та послуг за класифікатором ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що вимагався, а саме «44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»;
- Договір №002/UA/002-2404 від 19 січня 2024 р. – файл з копією договору відсутній.
Також у складі тендерної пропозиції було додано договір №411 від 04.12.2023 року у вигляді файлу «договір військова частина 3012 .pdf» та видаткові накладні до нього у вигляді файлу «видаткова військова частина 3012.pdf», які відповідає вимогам аналогічного договору, але в довідці про раніше виконані договори повністю відсутня інформація за вказаним договором.
2) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме пункту 4.1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
«4.1. для посадової особи або представника учасника закупівлі: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи (представника) учасника на підписання документів;»
Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано наказ про призначення директора у вигляді файлу «Наказ .pdf», в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні файли, що містять «протокол засновників про призначення».
3) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме пункту 4.1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
«4.2. довідку в довільній формі із зазначенням інформації наявності/відсутності обмежень чи заборон на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю, які встановлені документами Учасника з посиланням на відповідні пункти таких документів.»
Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано довідку у вигляді файлу «Довідка відсутності обмежень .pdf» де зазначено: «ТОВ «Контрейд Логістік» повідомляє, що на момент подання тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю немає обмежень або заборон, встановлених внутрішніми документами Учасника, щодо підписання таких документів. Дана довідка видана для підтвердження правомочності підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.»
Проаналізувавши Статут підприємства ТОВ "КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК", Код ЄДРПОУ 43172300, було з’ясовано, що згідно частини 4 в частині «Інші компетенції:» пункту 9.10 Статуту ТОВ "КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК", Код ЄДРПОУ 43172300 є обмеження на підписання договіорів (угод), а саме: «затвердження договорів (угод), укладених на суму, що перевищує 500000 (п'ятсот тисяч) гривень, або еквівалентну суму в іншій валюті;». Тобто довідка у вигляді файлу «Довідка відсутності обмежень .pdf» є такою що суперечить встановленим нормам статуту ТОВ "КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК", Код ЄДРПОУ 43172300 та не відповідає вимозі згідно пункту 4.2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Також Учасником було надано рішення учасника ТОВ "КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК", Код ЄДРПОУ 43172300 від 11 січня 2021 року №11-01-21 у вигляді файлу «Рішення учасника ТОВ.pdf», де міститься інформаційя про прийняття рішення «Затвердити повноваження директора на укладання та підписання Договору без обмеження його вартості.».
Згідно вище викладеного, рішення учасника ТОВ "КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК", Код ЄДРПОУ 43172300 від 11 січня 2021 року №11-01-21 про підписання одного Договору (у формулюванні «Договору» ) не відноситься до укладення Договору про закупівлю Контейнерів морських 40 футів б/в (ідентифікатор UA-2025-10-06-011590-a) у 2025 році та не дає право директору на укладення договорів за предметом закупівлі.
4) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме пункту 5 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
«Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.»
Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано довідку у вигляді файлу «Довідка про уповноваж.pdf», такого змісту: «…ТОВ «Контрейд Логістік» підтверджує, що має всі необхідні документи дозвільного характеру для провадження виду господарської діяльності, пов’язаного з предметом закупівлі…». Довідка не є саме копією «ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності», тому вважається такою, що не відповідає встановленій вимозі.
5) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме пункту 3.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
«3.1. Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує поставити Замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки. Умови його зберігання не порушені. Технічні вимоги мають підтверджуватись документами на Товар (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо)»
Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано гарантійний лист у вигляді файлу «гарантійний лист поставка.pdf», в якому відсутнє зазначення вимог Замовника згідно пункту 3.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Умови його зберігання не порушені. Технічні вимоги мають підтверджуватись документами на Товар (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо)».
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи зазначені в оголошенні про проведення Закупівлі відповідно до вимог:
1) пункту 3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, , до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
«3.1. Оригінал довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію:
- назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон);
- предмет Договору;
- номер та дата Договору;
- стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) щодо поставик товару, що належать до коду ДК , за яким здійснюється закупівля, або договір(ори) щодо Контейнери морські 40 футів б/в.
3.2. Належним чином завірену копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
3.3. Належним чином завірені копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами:
- накладні (або акти приймання-передачі товару);
- платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків;»
(достатньо зазначити один договір у довідці та завантажити необхідні документи згідно вимог Замовника до нього).
2) пункту 4.1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, , до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
«4.1. для посадової особи або представника учасника закупівлі: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи (представника) учасника на підписання документів;»
(протокол (рішення) засновників (учасників) про призначення).
3) пункту 4.2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, , до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
«4.2. довідку в довільній формі із зазначенням інформації наявності/відсутності обмежень чи заборон на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю, які встановлені документами Учасника з посиланням на відповідні пункти таких документів.»
(актуальний протокол (рішення) засновників (учасників) про дозвіл на заключення та підписання договору за закупівлею Замовника, з зазначенням предмету закупівлі та ідентифікатору закупівлі).
4) пункту 5 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, , до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
«Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.»
5) пункту 3.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, , до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
«3.1. Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує поставити Замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки. Умови його зберігання не порушені. Технічні вимоги мають підтверджуватись документами на Товар (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо)»
У разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням обґрунтованих причин не надання документу що вимагається.