Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021-2015 (CPV) – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання та предметів довгострокового користування для закладу дошкільної освіти (ясла-садочок) комбінованого типу «Червона гвоздика» №5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Надпільна, 301 в м Черкаси) від Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-011537-a
Id Tender 65f38d0e088f40b391e866d383313e69
План UA-P-2025-10-06-015657-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.10.2025 16:21
Остання зміна 31.10.2025 12:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 16:21 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 16:21
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 16:21
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 16:04
до 30.10.2025 14:36
Залишилось 2 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 16:44
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 14:36
-
Період уточнень
з 06.10.2025 16:21 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 16:21 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 16:04 до 30.10.2025 14:36
Період кваліфікації
з 14.10.2025 16:04 до 30.10.2025 14:36
Основні параметри
ДК 021-2015 (CPV) – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання та предметів довгострокового користування для закладу дошкільної освіти (ясла-садочок) комбінованого типу «Червона гвоздика» №5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Надпільна, 301 в м Черкаси)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
150 000 грн.
ДК 021-2015 (CPV) – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання та предметів довгострокового користування для закладу дошкільної освіти (ясла-садочок) комбінованого типу «Червона гвоздика» №5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Надпільна, 301 в м Черкаси)
Назва предмета закупівлі
ДК 021-2015 (CPV) – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання та предметів довгострокового користування для закладу дошкільної освіти (ясла-садочок) комбінованого типу «Червона гвоздика» №5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Надпільна, 301 в м Черкаси)
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 15:41
Закінчення аукціону
14.10.2025 16:04
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Комплекс ігровий дитячий Машинка
Опис предмета закупівлі
Комплекс ігровий дитячий Машинка
Код ДК 021:2015
37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Надпільна, 301
Дата постачання по
31.12.2025 16:20
Позиція : №2 1 (штуки)
Будиночок ігровий
Опис предмета закупівлі
Будиночок ігровий
Код ДК 021:2015
37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Надпільна, 301
Дата постачання по
31.12.2025 16:20
Позиція : №3 1 (штуки)
Гойдалка на пружині Рибка
Опис предмета закупівлі
Гойдалка на пружині Рибка
Код ДК 021:2015
37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Надпільна, 301
Дата постачання по
31.12.2025 16:20
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА"
Пропозиція:
141 950 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
142 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 15:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 17:15
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Плакущий Руслан Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Sorochan Maxim Anatoliyovich
Електронна пошта
Телефон
+380472373386
Факс
+380472373386
Замовник
ЄДРПОУ
36299692
Назва (англійською мовою)
Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
Повна назва
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Гоголя, 251
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021-2015 (CPV) – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання та предметів довгострокового користування для закладу дошкільної освіти (ясла-садочок) комбінованого типу «Червона гвоздика» №5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Надпільна, 301 в м Черкаси)
Період вимог/скарг з 28.10.2025 16:44 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 16:04 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
28.10.2025 16:44
Повідомлення про рішення
21.10.2025 15:40
Електроний протокол про продовження строку
14.10.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 16:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 16:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.41 Особливостей і статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА" по закупівлі ДК 021-2015 (CPV) – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання та предметів довгострокового користування для закладу дошкільної освіти (ясла-садочок) комбінованого типу «Червона гвоздика» №5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Надпільна, 301 в м Черкаси) (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-06-011537-a) для проведення детального аналізу тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
21.10.2025 15:37
Дата кінця розгляду
12.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, UA-2025-10-06-011537-a, у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Відповідно до п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації серед іншого встановлено, що На підтвердження наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. У складі тендерної пропозиції Учасником ПП «Деревообробний завод «БРАМА» надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Вих. №116/19 від «10» жовтня 2025 р.), в якій відсутнє посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/, що не відповідає вимогам тендерної пропозиції, тому Учаснику необхідно усунути дану невідповідність шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. 2. Відповідно до п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації серед іншого встановлено, що Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедур закупівель, за якими було укладені договори, надані у складі тендерної пропозиції на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Деревообробний завод «БРАМА» відсутнє документально підтверджений факт проведення процедур закупівель, за якими було укладені договори, надані у складі тендерної пропозиції на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. 3. Відповідно п.4.1 Додатку 1 до тендерної документації серед іншого встановлено, що Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: копією паспорту (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт громадянина України) або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. У складі тендерної пропозиції Учасником ПП «Деревообробний завод «БРАМА» надано копію паспорта Моренка Олександра Васильовича не у відповідності до вимог Положення про паспорт громадянина України, а тому і вимог тендерної документації. Відповідно до п.5 Положення про паспорт громадянина України встановлено, що п.5. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Тому, Учаснику необхідно усунути вищезазначену невідповідність шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії паспорту (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. 4. Відповідно п.4.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції Учасника закупівлі необхідно надати Довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. У складі тендерної пропозиції Учасником ПП «Деревообробний завод «БРАМА» надано Довідку (Вих. №116/5 від «10» жовтня 2025 р.), в якій відсутні реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи, що не відповідає вимогам тендерної документації, тому Учаснику необхідно усунути дану невідповідність шляхом надання в складі тендерної пропозиції Довідки про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи.
Створено
24.10.2025 17:17
Надати до
25.10.2025 17:17
Період вимог/скарг з 30.10.2025 14:36 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 16:44 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 14:36
Довідка НАЗК
30.10.2025 14:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.10.2025 16:47
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-06-011537-a-a1
Очікує підписання
142 000 грн.
142 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Комплекс ігровий дитячий Машинка
Номенклатура
Комплекс ігровий дитячий Машинка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Будиночок ігровий
Номенклатура
Будиночок ігровий
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Гойдалка на пружині Рибка
Номенклатура
Гойдалка на пружині Рибка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Повна назва
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36299692

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2718200133

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472373386
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472373386
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності