Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень №1103 та 1104 по вул. Привокзальній, 30 в м Вінниці) від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР №3 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-011489-a
Id Tender 08b4536a75664cab9c186f92da6a8bea
План UA-P-2025-10-06-009867-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.10.2025 16:18
Остання зміна 14.11.2025 10:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 332 338 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 16:14 до 27.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 16:14
до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 16:14
до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 09:00
до 03.11.2025 10:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 10:58
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2025 10:58
до 14.11.2025 10:58
Період уточнень
з 06.10.2025 16:14 до 24.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 16:14 до 24.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 09:00 до 03.11.2025 10:58
Період кваліфікації
з 27.10.2025 09:00 до 03.11.2025 10:58
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень №1103 та 1104 по вул. Привокзальній, 30 в м Вінниці)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 332 338 грн.
код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень №1103 та 1104 по вул. Привокзальній, 30 в м Вінниці)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень №1103 та 1104 по вул. Привокзальній, 30 в м Вінниці)
Очікувана вартість
9 332 338 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
93323,38
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень №1103 та 1104 по вул. Привокзальній, 30 в м Вінниці
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
additionalClassifications.scheme.CCCE_UA
1263 Будівлі закладів освіти та дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА будинок 30
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 20 календарних днів з дати підписання документів про виконані Роботи з урахуванням норм Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СПРЕДОМ
Пропозиція:
9 284 905.7 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.10.2025 16:37
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна МОНЧАК
Електронна пошта
Телефон
+380671266147
Замовник
ЄДРПОУ
45822055
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР №3 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
21001
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінницький р-н місто Вінниця
Адреса
вул.Привокзальна будинок 30
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень №1103 та 1104 по вул. Привокзальній, 30 в м Вінниці)
Період вимог/скарг з 03.11.2025 10:58 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 09:00 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 10:58
Довідка НАЗК
03.11.2025 10:58
Повідомлення про рішення
03.11.2025 10:56
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання пп. 1.2. п. 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка про основних фахівців відповідної кваліфікації № 3 від 21 жовтня 2025 року (файл «3.Довідка про основних фахівців.PDF»), в якій зазначено працівника Белень Максима Валерійовича інженера з охорони праці, однак, документа, який засвідчував трудові відносини даного працівника з Учасником не було надано у складі документів тендерної пропозиції Учасника. 1.2. На виконання пп. 1.3. п. 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка про досвід виконання аналогічного договору №5 від 21 жовтня 2025 року (файл «5.Довідка про виконані договора.PDF»), в якій Учасником зазначено інформацію про «Предмет договору, № договору, дата укладання договору», однак, інформація про Предмет договору зазначена не в повному обсязі відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції скан-копії даного договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 2.1. Відповідно до пп. 1.2. п. 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: Довідки: - за встановленою формою 1 з інформацією щодо основних фахівців відповідної кваліфікації (необхідною умовою є наявність головного інженера, виконавця робіт, інженера з проектно-кошторисної роботи, інженера з охорони праці); - за встановленою формою 2 з інформацією щодо кваліфікованих робітників у кількості, необхідній для виконання робіт, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (Учасник повинен обов’язково надати документальне підтвердження наявності як мінімум: одного муляра, одного маляра, одного штукатура, одного лицювальника-плиточника, одного електромонтажника з освітлення та освітлювальних мереж, одного столяра будівельного), за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, які завірені печаткою (за наявності). До довідок додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідках, який засвідчує трудові відносини такого працівника з учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/ трудовий договір/ копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, копії наказів тощо). На підтвердження дотримання вимог законодавства про охорону праці при виконанні будівельних робіт Учасник зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, чинних на дату подання тендерної пропозиції головного інженера, виконавця робіт.». 2.2. Відповідно до пп. 1.3. п. 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «Довідка (форма 3) з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - не менше одного виконаного аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Такий відгук має містити інформацію щодо реквізитів аналогічного договору (дата укладання, номер за наявності); - підтверджуючі документи виконання аналогічного договору (приймання передачу виконаних робіт – акти КБ2-в, КБ-3 в повному обсязі); Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. Аналогічним договором є договір з виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати документ на інженера з охорони праці Белень Максима Валерійовича, який засвідчує трудові відносини такого працівника з Учасником. 3.2. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог п. 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Довідку про досвід виконання аналогічного договору», шляхом доповнення у ній інформації про предмет вказаного аналогічного договору. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі (його найменування, марки, моделі тощо).
Створено
30.10.2025 14:32
Надати до
31.10.2025 14:32
Договір
UA-2025-10-06-011489-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2
9 284 905.7 грн.
7 737 421.42 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2025
Строк дії договору з
13.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень №1103 та 1104 по вул. Привокзальній, 30 в м Вінниці
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень №1103 та 1104 по вул. Привокзальній, 30 в м Вінниці
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.
additionalClassifications.scheme.CCCE_UA
1263 Будівлі закладів освіти та дослідних закладів

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР №3 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР №3 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45822055

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ СПРЕДОМ
Повна назва
ТОВ СПРЕДОМ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39177989

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.11.2025 10:58
-
14.11.2025 10:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 332 338 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР №3 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380671266147
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 332 338 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР №3 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380671266147
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності