Показати схожі тендери

Закупівля Теплообмінник від Виконавчий комітет Вільнянської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-010789-a
Id Tender d4164f446a84430b9f9e3fb4f2ef76e4
План UA-P-2025-10-06-013139-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.10.2025 15:55
Остання зміна 28.10.2025 10:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
82 236.43 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 15:54 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 15:54
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 15:54
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 13:41
до 16.10.2025 15:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 15:55
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2025 15:55
до 28.10.2025 10:08
Період уточнень
з 06.10.2025 15:54 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 15:54 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 13:41 до 16.10.2025 15:55
Період кваліфікації
з 14.10.2025 13:41 до 16.10.2025 15:55
Основні параметри
Теплообмінник
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
82 236.43 грн.
Теплообмінник
Назва предмета закупівлі
Теплообмінник
Очікувана вартість
82 236.43 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
411,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 13:12
Закінчення аукціону
14.10.2025 13:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Теплообмінник
Код ДК 021:2015
42511100-2 - Теплообмінники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
70002, Україна, Запорізька область, м.Вільнянськ, ***
Дата постачання по
18.11.2025 15:56
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НОВА ТЕРМОДИНАМІКА
Пропозиція:
40 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП "ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ"
Пропозиція:
40 490 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП "Термопром"
Пропозиція:
41 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 13:12
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тилик Катерина
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380614341484
Факс
+380614341625
Сайт:
http://vilnyanska.gromada.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04526963
Повна назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Поштовий індекс
70002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Вільнянськ
Адреса
вул.Бочарова, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Теплообмінник
Період вимог/скарг з 16.10.2025 15:55 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 13:41 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 15:55
Довідка НАЗК
16.10.2025 15:55
Повідомлення про рішення
16.10.2025 15:53
Пропозиція, що перемогла
14.10.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Виконавчого комітету Вільнянської міської ради Код ЄДРПОУ 04526963 15.10.2025 р. № 15.10.2 м. Вільнянськ Враховуючи вимоги статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та прот ягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 30521500) за предметом закупівлі «Теплообмінник ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (42511100-2 – Теплообмінники)» (UA-2025-10-06-010789-a) замовником виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані ТОВ «НВП ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ» за предметом закупівлі «Теплообмінник ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (42511100-2 – Теплообмінники)» (UA-2025-10-06-010789-a) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Вільнянської міської ради Тилик К.Г. ________________ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані ТОВ «НВП ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 30521500) за предметом закупівлі «Теплообмінник ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (42511100-2 – Теплообмінники)» (UA-2025-10-06-010789-a) Під час розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ «НВП ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 30521500) виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Учасником у складі пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, яка містить інформацію щодо договору № 06-04-361 від 25 червня 2024 року. В підтвердження зазначеної інформації учасником надано договір 06-24-361 від 25 червня 2024 року, лист відгук до даного договору, та первинні документи, які підтверджую його виконання. Надані документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначених в Додатку 2 до тендерної документації Додаток №2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження». Пункт 2 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції » 1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Довідка довільної форми про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) щодо поставки товару, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля. 1.2. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: - Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори); - Відгуки від замовників про належне виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірені підписами уповноважених осіб замовника; Первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів; Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Вільнянської міської ради Тилик К.Г.
Створено
15.10.2025 15:16
Надати до
16.10.2025 15:16
Договір
UA-2025-10-06-010789-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ДП 14/10/25-1
40 490 грн.
33 741.67 грн.
З ПДВ
Підписано
23.10.2025
Строк дії договору з
23.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Теплообмінник
Номенклатура
Теплообмінник
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
40 490
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 18 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04526963

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НВП "ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ"
Повна назва
ТОВ "НВП "ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30521500

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 10:08
Повідомлення про договір
28.10.2025 10:04
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
82 236.43 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380614341484
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
82 236.43 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380614341484
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності