Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (учні 5-11-х класів) від Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-008194-a
Id Tender a54d3de28a224ac0ad4e63c570706e4a
План UA-P-2025-10-06-003609-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.10.2025 14:35
Остання зміна 21.10.2025 10:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 975 891.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 14:31 до 14.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 14:31
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 14:31
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 08:00
до 20.10.2025 12:38
Залишилось 3 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 12:38
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.10.2025 12:38
-
Період уточнень
з 06.10.2025 14:31 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 14:31 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 08:00 до 20.10.2025 12:38
Період кваліфікації
з 14.10.2025 08:00 до 20.10.2025 12:38
Основні параметри
Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (учні 5-11-х класів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 975 891.2 грн.
Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (учні 5-11-х класів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (учні 5-11-х класів)
Очікувана вартість
4 975 891.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24879,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування (сніданок) учнів 5 – 11-х класів загальноосвітніх закладів освіти
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно з актом наданих послуг на протязі 10 робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП РАЦІОН ГРУП
Пропозиція:
4 975 891.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 14:35
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Ляшенко
Електронна пошта
Телефон
+380485149100
Замовник
ЄДРПОУ
04380270
Повна назва
Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області
Поштовий індекс
67842
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
с.Дальник
Адреса
вул.Дружби,126
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (учні 5-11-х класів)
Період вимог/скарг з 20.10.2025 12:38 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 08:00 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 12:38
Довідка НАЗК
20.10.2025 12:38
Повідомлення про рішення
14.10.2025 08:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначений у Додатку 8 до тендерної документації (далі – Перелік для учасника). 1. У Додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій до Учасника - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. Підпунктом 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації (2.2. Переліку для учасника) передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: - Довідка за встановленою формою, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації у кількості не менш ніж 5 осіб(2.2.1. Переліку для учасника); - копії особових медичних книжок персоналу (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій (2.2.2. Переліку для учасника). У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (файл «КВ 2.2.1. Довідка працівники.pdf»), у якій щодо працівників Діанової Олени Василівни та Коханівської Олени Олегівни зазначено посади «завідуюча виробництвом, кухар». Водночас, відповідно до трудових книжок Діанової Олени Василівни № БТ-І №1861390 (посада — завідувач виробництвом їдальні СШ №83) та Коханівської Олени Олегівни № БТ-ІІ №6014483 (посада — завідувач виробництвом їдальні СШ №84), зазначені особи працюють виключно на посадах завідувачів виробництва. Таким чином, інформація, наведена у довідці, не відповідає наданим документам (файл КВ 2.2.3. 1.2.4. Трудові та документи що підтверджують кваліфікацію працівників.pdf) що підтверджують трудові відносини учасника з працівниками; У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «КВ 2.2.2. Медичні книжки працівники нові.pdf», який містить копії особових медичних книжок працівників. Під час розгляду зазначеного документа встановлено, що тиснення печаток медичних закладів на наданих копіях є нечітким, що не дає змоги Замовнику однозначно підтвердити достовірність походження та чинність зазначених документів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій вірно зазначено посади працівників Діановї Олени Василівни та Коханівської Олени Олегівни; - якісні копії медичних книжок працівників, на яких чітко відображено печатки медичних закладів, що здійснили відповідні медичні огляди, з можливістю перевірити автентичність документів.
Створено
16.10.2025 19:45
Надати до
17.10.2025 19:45
Договір
UA-2025-10-06-008194-a-a1
Очікує підписання
4 975 891.2 грн.
4 975 891.2 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації гарячого харчування (сніданок) учнів 5 – 11-х класів загальноосвітніх закладів освіти
Номенклатура
Послуги з організації гарячого харчування (сніданок) учнів 5 – 11-х класів загальноосвітніх закладів освіти
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області
Повна назва
Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04380270

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ПП РАЦІОН ГРУП
Повна назва
ПП РАЦІОН ГРУП
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43179166

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA873005280000026002000047182
ПІБ підписанта
Яценко Максим Олексійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380679805830
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 975 891.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 08:00
Замовник:
Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380485149100
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 975 891.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 08:00
Замовник:
Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380485149100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності