Показати схожі тендери

Закупівля Електрична апаратура від Квартирно-експлуатаційний відділ міста Харків.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-006853-a
Id Tender feb51a1d79e6481687413af4227dbc07
План UA-P-2025-10-06-007269-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 06.10.2025 13:44
Остання зміна 17.10.2025 19:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
92 196.5 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 13:44 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 13:44
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 13:44
до 11.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 14.10.2025 14:24
-
Залишилось 2 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 14:36
до 22.10.2025 00:00
Період уточнень
з 06.10.2025 13:44 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 13:44 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 14:24
Основні параметри
Електрична апаратура
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
92 196.5 грн.
Електрична апаратура
Назва предмета закупівлі
Електрична апаратура
Очікувана вартість
92 196.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
460,98
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 13:49
Закінчення аукціону
14.10.2025 14:24
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 600 (штуки)
Вимикач одноклавішний накладний
Опис предмета закупівлі
Вимикач одноклавішний накладний
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Позиція : №2 600 (штуки)
Вимикач двоклавішний накладний
Опис предмета закупівлі
Вимикач двоклавішний накладний
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Позиція : №3 300 (штуки)
Автоматичний вимикач 1Р 16А
Опис предмета закупівлі
Автоматичний вимикач 1Р 16А
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Позиція : №4 200 (штуки)
Автоматичний вимикач 1Р 25А
Опис предмета закупівлі
Автоматичний вимикач 1Р 25А
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Позиція : №5 50 (штуки)
Автоматичний вимикач 1Р 32А
Опис предмета закупівлі
Автоматичний вимикач 1Р 32А
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 30 днів з моменту отримання оформленої накладної на отримання товарів та після отримання товару, відповідно статей 46, 48, 49 Бюджетного кодексу України, у разі отримання Замовником фінансування на здійснення даної закупівлі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
62 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Пропозиція:
62 370 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВО "Індустрія Інвест"
Пропозиція:
62 220 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТАКIР"
Пропозиція:
51 876 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 13:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 13:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
06.10.2025 13:44
-
06.10.2025 13:44
-
06.10.2025 13:44
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Кошевий
Електронна пошта
Телефон
+380577004463
Замовник
ЄДРПОУ
07923280
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Харків
Поштовий індекс
61024
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Григорія Сковороди, буд. 61
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична апаратура
Період вимог/скарг з 16.10.2025 14:36 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 14:24 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.10.2025 14:36
Повідомлення про рішення
16.10.2025 14:36
-
14.10.2025 14:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано Гарантійний лист щодо підтвердження умов поставки товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Гарантійний лист щодо підтвердження умов поставки.
Створено
15.10.2025 11:11
Надати до
16.10.2025 11:11
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 14:36 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах 1 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист щодо підтвердження умов поставки товару вих.№47 від 12.10.2025р., адресований уповноваженій особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігів, що не стосується Замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Гарантійний лист щодо підтвердження умов поставки. 2 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих.№48 від 12.10.2025р., адресований уповноваженій особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігів, що не стосується Замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку щодо передачі активів в управління АРМА. 3 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих.№51 від 12.10.2025р., адресований уповноваженій особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігів, що не стосується Замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку щодо бенефіціарного власника. 4 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих.№53 від 12.10.2025р., адресований уповноваженій особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігів, що не стосується Замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку щодо обмежувальних заходів. 5 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих.№54 від 12.10.2025р., адресований уповноваженій особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігів, що не стосується Замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. 6 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих.№52 від 12.10.2025р., адресований уповноваженій особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігів, що не стосується Замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку щодо тимчасово окупованих територій. 7 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Згоду на збір та обробку персональних даних вих.№46 від 12.10.2025р., адресований уповноваженій особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігів, що не стосується Замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Згоду на збір та обробку персональних даних. 8 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Технічну специфікацію вих.№15 від 13.10.2025р., адресований уповноваженій особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігів, що не стосується Замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Пояснювальну записку з описом товару, що пропонується учасником до постачання, з зазначенням кількості, якісних та функціональних характеристик товару, його країни походження. 9 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Цінову пропозицію вих.№14 від 13.10.2025р., адресований уповноваженій особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігів, що не стосується Замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Цінову пропозицію за формою, згідно з Додатком 5 до тендерної документації.
Створено
17.10.2025 11:25
Надати до
18.10.2025 11:25
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
92 196.5 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Харків
Контактний телефон:
+380577004463
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
92 196.5 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Харків
Контактний телефон:
+380577004463
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності