Показати схожі тендери

Закупівля Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-004524-a
Id Tender bbc38d61afef4b0c8d1230b687fd5520
План UA-P-2025-10-06-004389-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.10.2025 11:52
Остання зміна 29.10.2025 09:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
215 798.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 11:51 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 11:51
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 11:51
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 11:47
до 21.10.2025 16:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 16:36
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.10.2025 16:08
до 29.10.2025 09:58
Період уточнень
з 06.10.2025 11:51 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 11:51 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 11:47 до 21.10.2025 16:08
Період кваліфікації
з 14.10.2025 11:47 до 21.10.2025 16:08
Основні параметри
Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Наливайко С.В. від 03.10.2025 № Р-3972/47-53 Мова тендерної пропозиції - українська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
215 798.67 грн.
Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Наливайко С.В. від 03.10.2025 № Р-3972/47-53 Мова тендерної пропозиції - українська
Очікувана вартість
215 798.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2157,99
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 11:12
Закінчення аукціону
14.10.2025 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Панелі відображення інформації
Код ДК 021:2015
32323100-4 - Кольорові відеомонітори
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України.Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника, передбачені Договором. Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки Товару: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 11. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику - “31” жовтня 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
Пропозиція:
110 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА OЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
175 810 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
199 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОЛАКС - Л"
Пропозиція:
207 560.16 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 11:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 11:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Клімова
Електронна пошта
Телефон
+380432326435
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Період вимог/скарг з 16.10.2025 16:36 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 11:47 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
16.10.2025 16:36
Повідомлення про рішення
-
14.10.2025 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.10.2025 11:47
Надати до
16.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.10.2025 17:08 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 16:36 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.10.2025 17:08
Повідомлення про рішення
16.10.2025 16:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 21.10.2025 16:08 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 17:08 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 16:08
Довідка НАЗК
21.10.2025 16:08
Повідомлення про рішення
17.10.2025 17:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-06-004524-a-b1
Підписаний і діє
Номер
729
199 600 грн.
199 600 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Панелі відображення інформації
Номенклатура
Панелі відображення інформації
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38635397

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
Повна назва
ФОП "ФРОЙНДОРФЕР АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3512306746

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 09:58
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
215 798.67 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
215 798.67 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності