Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-004164-a
Id Tender 3e98b935dad14d59a9ca6f3cda8021ed
План UA-P-2025-10-06-005154-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.10.2025 11:47
Остання зміна 27.10.2025 11:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
320 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 11:46 до 15.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 11:46
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 11:46
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 14:07
до 20.10.2025 10:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 10:25
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2025 10:25
до 27.10.2025 11:45
Період уточнень
з 06.10.2025 11:46 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 11:46 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 14:07 до 20.10.2025 10:25
Період кваліфікації
з 16.10.2025 14:07 до 20.10.2025 10:25
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
320 000 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
320 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 200
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 13:44
Закінчення аукціону
16.10.2025 14:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
41 291
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
78596, Україна, Івано-Франківська область, с. Татарів, вул. Шевченка1
Дата постачання по
31.12.2025 11:45
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Електрична енергія
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН"
Пропозиція:
266 097.58 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Пропозиція:
267 470.55 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 13:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 10:04
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Мирослава Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380977779728
Замовник
ЄДРПОУ
08733802
Повна назва
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Поштовий індекс
78596
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
село Татарів
Адреса
вул.Шевченка,1
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 20.10.2025 10:25 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 14:07 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 10:25
Довідка НАЗК
20.10.2025 10:25
Повідомлення про рішення
16.10.2025 14:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі 09310000-5 - Електрична енергія (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-06-004164-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п.3.Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: а саме: пп. 3.5. При підготовці тендерної пропозиції учасник має підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року. З цією метою, учасник подає у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника, що здійснює контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, та настанови. пп. 3.9. Довідку в довільній формі, про наявність в Учасника кол-центру, згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол- центрами» від 12.06.2018 №373. На підтвердження інформації зазначеної в Довідці учасник в складі тендерної пропозиції надає Положення про кол-центр Учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку. Учасник, у якого не створено кол-центр, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби комунікації із споживачами, підрозділ на який учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або, у разі відсутності підрозділу, про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано, Довідку в довільній формі, про наявність в Учасника кол-центру, згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол- центрами» від 12.06.2018 №373. У складі пропозиції не надано документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника, що здійснює контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, та настанови і Положення про кол-центр Учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника, що здійснює контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, та настанови і Положення про кол-центр Учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа) Мирослава БОЙКО
Створено
16.10.2025 16:05
Надати до
17.10.2025 16:05
Договір
UA-2025-10-06-004164-a-a1
Підписаний і діє
Номер
393
266 097.58 грн.
221 747.98 грн.
З ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
41 291 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
41 291
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Повна назва
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08733802

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН"
Повна назва
ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44907279

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.10.2025 11:45
Повідомлення про договір
27.10.2025 11:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
320 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 09:00
Замовник:
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Контактний телефон:
+380977779728
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
320 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 09:00
Замовник:
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Контактний телефон:
+380977779728
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності