Закупівля Послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ.
До пропозиції Учасник обов’язково надає документи, передбачені Додатком 1 до тендерної документації, в т.ч.:
- довідку з переліком обладнання та спеціалізованого програмного забезпечення із зазначенням технічних характеристик, що підтвердить можливість виконання друку та пакування рахунків згідно вимог Замовника, та скановані документи на право власності/користування обладнанням, програмним забезпеченням (інвентарні картки та/або оборотно-сальдові відомості та/або договір оренди обладнання з терміном дії не менше ніж до 31.12.2026 р.).
-довідку, складену за Формою 1, за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка має інформацію про наявність в учасника офісного приміщення та/або приміщення складу, з наданням копій підтверджуючих документів (договір на право власності та/або договір на право користування (оренди) та/або договір на право зберігання терміном дії не менше ніж до 31.12.2026 р.).
Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно додатку 1 до тендерної документації
Учасник надає довідку про виконання аналогічних договорів згідно додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження інформації у довідці Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії підтверджуючих документів (копії виконаного та завершеного договору/ів, акту/ів наданих послуг або видаткових накладних, лист/и-відгук/и про позитивний досвід співпраці).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:41
Значення, яке очікується
1,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія, видана банківською установою. Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яку учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції учасника, а також документ на особу, яка підписала гарантію з підтвердженням її повноважень на підписання гарантії.
Документ, що підтверджує зарахування грошового покриття та початок дії гарантії (надається у разі, якщо для набуття чинності гарантії необхідно внесення грошового покриття до банку).
Гарантія повинна містити накладений КЕП уповноваженої особи гаранта.
КЕП уповноваженої особи гаранта повинен бути накладений таким чином, щоб підписання гарантії можна було перевірити на сайті Міністерства юстиції України, а саме: https://czo.gov.ua/.
Валютою банківської гарантії є національна валюта України - гривня.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 15 000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ №639 від 15.12.2004. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається Учасником в складі тендерної пропозиції.
В гарантії повинно бути зазначено:
- зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму у розмірі __________ грн. (_____________________ гривень __ коп.) єдиним платежем протягом 5 робочих днів з дати отримання вимоги Бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару;
- відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію (без винятків).
Формулювання та зміст гарантії не повинні суперечити одне одному.
Учасник повинен надати видану банком-гарантом довідку щодо наявності на рахунку учасника грошових коштів в розмірі не менше ніж розмір забезпечення тендерної пропозиції. Довідка повинна містити: посилання на номер оголошення; предмет закупівлі; номер і дату банківської гарантії.
У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію Учаснику, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти.
1. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:
- закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
- укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
- відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;
- закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті
2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
- відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
- ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія, видана банківською установою. Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яку учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції учасника, а також документ на особу, яка підписала гарантію з підтвердженням її повноважень на підписання гарантії.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:41
Значення, яке очікується
2,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення договору
Опис
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2% вартості договору.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою.
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з дати укладання договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання Договору є:
- оригінал гарантії, що видана переможцю банківською установою. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України №639 від 15.12.2004;
- засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку;
- копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою).
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю.
У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається переможцю), Замовник особисто вирішує питання перерахування коштів з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:41
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:41
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши невідповідність між технічним описом, проектом договору та формою пропозиції — чітко визначивши формат аркушу (А4 чи А5), на якому друкуються рахунки-повідомлення.
В провадженні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель знаходиться скарга ТОВ «ДРУК АДВ-ГРУП» на вимоги тендерної документації за предметом закупівлі послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам (код ДК 021:2015 - 79810000-5 - друкарські послуги). В своїй скарзі ТОВ «ДРУК АДВ-ГРУП» зазначає, що Замовником в тендерній документації допущені невідповідності, що порушує вимоги ст. 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Зі скаргою Замовник не згодний та обґрунтовуємо це наступним:
Вимоги тендерної документації Замовника 06.10.2025 Товариством з обмеженою відповідальністю «Миколаївська електропостачальна компанія» (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам (код ДК 021:2015 - 79810000-5 - друкарські послуги) з очікуваною вартістю 1 500 000,00 грн. (без ПДВ). Умовами Додатку 2 до тендерної документації «Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам» зазначено: № з/п Найменування Од. виміру Кількість 1. Рахунок-повідомлення: друк 1/2 формат А4 Формат рахунку – 210х150мм, папір офсетний 80 г/м2, яскравість паперу не менше 95%, одностороння однокольорова персоналізація; кількість знаків - до 1000 в 1 рахунку шт. 2 500 000 2. Друк інформаційного повідомлення (в тому числі з даними по рахунку) формат А5, чорно-білий друк (1+1) Формат повідомлення - 210х150мм, папір офсетний 80 г/м2, яскравість паперу не менше 95%, однокольорова персоналізація; кількість знаків - до 7500 в 1 повідомлені шт. 500 000 3. Друк інформаційного повідомлення (в тому числі з даними по рахунку) формат А4, чорно-білий друк (1+1) Формат повідомлення - 210х297мм, папір офсетний 80 г/м2, яскравість паперу не менше 95%, однокольорова персоналізація; кількість знаків - до 5000 в 1 повідомлені шт. 500 000
ФОРМУВАННЯ ТА ДРУК ПАПЕРОВИХ РАХУНКІВ-ПОВІДОМЛЕНЬ, ВЕДЕННЯ АРХІВУ ПОВІДОМЛЕНЬ. 1. Отримання інформації - до 950 файлів з даними. Завдання на виконання Послуг надається Виконавцю виключно уповноваженими особами у формі електронного файлу формату .fp3, захищеного паролем. 2. Перевірка файлів, виявлення помилок, за необхідності повторний збір інформації. 3. Оформлення Акту приймання-передачі інформації наступного дня з моменту отримання інформації для друку. 4. Друк рахунків (повідомлень) за спожиту електричну енергію, який виконано з дотриманням наступних вимог: - на аркуші формату А4 (офсет, 80г/м?); - кількість знаків - до 1000 в 1 рахунку - однокольорова персоналізація з однієї сторони Залежно від завдання на одному білому аркуші формату А4 друкується від 1 до 3 рахунків. Термін друку – 4-8 годин. Можливість реалізації індивідуальних вимог Замовника до рахунку, для окремих абонентів із загального списку бази даних. 5. Порізка, упаковка в бандероль з вказівкою поштового відділення та назви населеного пункту. 6. Оформлення Акту приймання-передачі надрукованих рахунків в доставку Укрпошті. 7. Доставка до дільниці кур’єрської доставки у м. Миколаїв Миколаївської дирекції АТ «Укрпошта» (вул. Новозаводська, 1, м Миколаїв, 54001). За необхідності місце для доставки надрукованої продукції може бути змінено, про що Замовником буде повідомлено Виконавця окремо. 8. Забезпечення зберігання інформації щодо надрукованих рахунків у електронному вигляді на серверах Виконавця та проведення супроводу архіву. За запитом Замовника надання необхідної інформації з архіву в строк, що не перевищує 8 годин. Замовник залишає за собою право вносити будь-які зміни у вигляд рахунку в межах формату друку без зміни вартості послуг! Не допускається зміна фізичного розміру рахунку чи його макету без згоди Замовника. Максимальний строк для друку рахунків за спожиту електричну енергію, сортування, пакування в ящики з нанесення на ящик відповідного узагальненого списку вмісту по індексу, доставка до дільниці кур’єрської доставки у м. Миколаїв Миколаївської дирекції АТ «Укрпошта» починаючи з дня направлення Замовником файлів з даними та погодження макета рахунку становить не більше 2 календарних днів.
ДРУК ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ: 1. Отримання завдання на виконання Послуг надається Виконавцю виключно уповноваженими особами у формі електронного файлу/документу. 2.1. Друк інформаційного повідомлення має бути виконаний з дотриманням наступних вимог: - на аркуші формату А5 (офсет, 80г/м?) чорно-білий друк (1+1); - кількість знаків - до 7500 в 1 повідомленні; - однокольорова персоналізація. Термін друку – 4-8 годин. 2.2. Друк інформаційного повідомлення має бути виконаний з дотриманням наступних вимог: - на аркуші формату А4 (офсет, 80г/м?) чорно-білий друк (1+1); - кількість знаків - до 5000 в 1 повідомленні; - однокольорова персоналізація. Термін друку – 4-8 годин.
В рахунках та в інформаційних повідомленнях не допускається неякісний друк, зокрема, але не виключно, змазування, нерівномірний/нечіткий колір, погане відображення дрібних елементів, особливо шрифтів. Обов’язковою вимогою є дотримання технічних відступів та розмірів. Виконавець (Учасник) за свій рахунок повинен здійснити повторний друк у разі випуску рахунків з неякісним друком. Якщо виконані послуги виявяться неякісними, або такими, що не відповідають умовам (зокрема, але не виключно, неякісний друк, відсутність доказів доставки надрукованої продукції до дільниці кур’єрської доставки у м. Миколаїв Миколаївської дирекції АТ «Укрпошта»), виконавець зобов’язаний виконати послуги відповідної якості за свій рахунок. Всі витрати, пов’язані із заміною послуги неналежної якості несе Виконавець. Якщо Виконавець відмовляється від заміни неякісної послуги, Замовник буде вимушений відмовитися від подальшого отримання такої послуги, шляхом укладення додаткової угоди на розірвання договору.
Позиція Скаржника В своїй скарзі Скаржник зазначає, що Замовник в порушення ст. 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» невірно зазначив технічні вимоги до предмету закупівлі.
Заперечення Замовника Метою Закону є зокрема забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. 10.10.2025 Учасник звернувся до Замовника із зверненням щодо наявності на його думку невідповідностей в тендерній документації, в саме: в додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» та проекту договору (додаток 5 до тендерної документації). Згідно вимог п. 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. 13.10.2025 о 09.58 год. Учаснику було надано відповідь, що умовами тендерної документації передбачено, що Замовник здійснює закупівлю послуг друку трьох окремих позицій: 1) рахунків (повідомлень) за спожиту електричну енергію на аркуші формату А4, 2) інформаційного повідомлення, який виконаний за зразком Замовника, на аркуші формату А5 та 3) інформаційного повідомлення, який виконаний за зразком Замовника на аркуші формату А4. Замовник замовляє друк рахунку-повідомлення саме на форматі А4. Маємо зазначити, що п. 4 Розділу «Формування та друк паперових рахунків-повідомлень, ведення архіву повідомлень» Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що залежно від завдання на одному білому аркуші формату А4 друкується від 1 до 3 рахунків. Тому, при розрахунку собівартості другу Учаснику необхідно враховувати друк рахунків повідомлень саме на форматі А4. Враховуючи наведене внесення змін до умов тендерної документації не потребується. Не дочекавшись відповіді Учасник звернувся до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель посилаючись на порушення Замовником ст. 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналізуючи положення вказаних статтей, а саме: ст. 5 Закону, принципами здійснення публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Замовником при підготовці тендерної документації в закупівлі (ідентифікатор UA-2025-10-06-003891-a) за предметом закупівлі послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам (код ДК 021:2015 - 79810000-5 - друкарські послуги) дотримано всіх принципів проведення закупівлі: забезпечено рівні умови для всіх учасників (умови щодо форматів рахунків та інформаційних повідомлень однакові для всіх учасників), відкритість та прозорість (відповідь на запитання надана в електронній системі у строк, передбачений законодавством).
Щодо порушень вимог ст. 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Всі вимоги ст. 22 Закону дотримані Замовником при підготовці тендерної документації, жодних порушень не здійснено.
Стосовно нерозуміння потенційним Учасником (Скаржником) технічних вимог зазначаємо, що в Замовник вважає, що в технічних вимогах чітко зазначено, що друк здійснюється на аркуші формату А 4, також в додатку 2 зазначено, що залежно від завдання на одному білому аркуші формату А4 друкується від 1 до 3 рахунків. Така ж інформація міститься в проекті договору (п. 4.1). Системний аналіз Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей надає можливість зробити висновок, що законодавством встановлено чіткій та вичерпаний перелік підстав для оскарження умов тендерної документації. Так, Учаснику закупівлі надається право на оскарження умов тендерної документації у разі: - Порушення замовником принципів закупівель встановлених ст. 5 Закону. - порушення Замовником вимог ст. 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційних критеріїв не передбаченнях законодавством. - порушення Замовником вимог ст. 22 Закону, а саме встановлення дискримінаційних, не пов’язаних із предметом закупівлі вимог. - порушення Замовником вимог ст. 25 Закону у разі перевищення допустимого розміру забезпечення. - порушення Замовником процедурних вимог, а саме недодержання строків встановлених законодавством, зміна документації без повідомлення, відсутність проекту договору, та інші. Отже, наведений перелік підстав для оскарження умов тендерної документації не містить такої підстави як нерозуміння Учасником умов тендерної документації.
Таким чином, на думку Замовника, Скаржник безпідставно зазначає про невідповідність технічних вимог проекту договору, а доводи, викладені в скарзі не підтверджують порушень законодавства Замовником. Враховуючи вищевикладене, прошу відхилити скаргу ТОВ «ДРУК АДВ-ГРУП».
Послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам
Звернення:
За тендером : Послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам
Тема:
Невідповідності в ТД
Зміст:
Щановний Замовнику! В документації до закупівлі зокрема вказано , що "Рахунок-повідомлення: друк 1/2 формат А4
Формат рахунку – 210х150мм, папір офсетний 80 г/м2, яскравість паперу не менше 95%, одностороння однокольорова персоналізація; кількість знаків - до 1000 в 1 рахунку" . Тобто послуги друку в розумінні 1 шт - це на аркуші паперу формату а5. Але в проєкті договору - п.3.2 - перша строка таблиці - "Друк 1+0 формат А4" . Тобто вже формат паперу а4. А в тенедерній пропозиції (додаток №3) - від форми якої Замовник забороняє відступати, пропонується надати ціну за " Друк рахунківзу-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам". Тобто взагалі без формату папіру для надання друкарських послуг.
Прошу Вас внести в ТД зміни, щодо впорядкування форматів друку для надання послуг, тому це прямо впливає на собівартість. Дякуємо!
Дата оприлюднення звернення:
10.10.2025 10:35
Шановний Учасник.
Уповноваженою особою Товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївська електропостачальна компанія» розглянуто Ваше звернення щодо уточнення умов тендерної документації для впорядкування форматів друку для надання послуг.
За результатами розгляду звернення повідомляємо наступне:
Умовами тендерної документації передбачено, що Замовник здійснює закупівлю послуг друку трьох окремих позицій: 1) рахунків (повідомлень) за спожиту електричну енергію на аркуші формату А4, 2) інформаційного повідомлення, який виконаний за зразком Замовника, на аркуші формату А5 та 3) інформаційного повідомлення, який виконаний за зразком Замовника на аркуші формату А4.
Замовник замовляє друк рахунку-повідомлення саме на форматі А4. Маємо зазначити, що п. 4 Розділу «Формування та друк паперових рахунків-повідомлень, ведення архіву повідомлень» Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що залежно від завдання на одному білому аркуші формату А4 друкується від 1 до 3 рахунків.
Тому, при розрахунку собівартості другу Учаснику необхідно враховувати друк рахунків повідомлень саме на форматі А4.
Враховуючи наведене внесення змін до умов тендерної документації не потребується.
Дата оприлюднення відповіді:
13.10.2025 09:58
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 500 000
грн.
Період подання пропозицій
до
15.10.2025 00:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ