Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU83A100X3RA або еквівалент з ОС Windows 11 Pro від Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-06-002584-a
Id Tender 558707942ef9444b9ab4867e344eadc0
План UA-P-2025-10-02-006287-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.10.2025 10:48
Остання зміна 08.12.2025 09:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
921 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 10:47 до 14.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2025 10:47
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2025 10:47
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 13:11
до 27.11.2025 23:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 11:41
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2025 23:24
до 08.12.2025 09:28
Період уточнень
з 06.10.2025 10:47 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 06.10.2025 10:47 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 13:11 до 27.11.2025 23:24
Період кваліфікації
з 15.10.2025 13:11 до 27.11.2025 23:24
Основні параметри
Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU83A100X3RA або еквівалент з ОС Windows 11 Pro
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
921 000 грн.
Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU83A100X3RA або еквівалент з ОС Windows 11 Pro
Назва предмета закупівлі
Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU83A100X3RA або еквівалент з ОС Windows 11 Pro
Очікувана вартість
921 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4605,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.10.2025 12:48
Закінчення аукціону
15.10.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU83A100X3RA або еквівалент з ОС Windows 11 Pro
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1, кім.327
Дата постачання по
07.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФІРМА "КАБ""
Пропозиція:
920 790 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
913 392 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.10.2025 12:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 10:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лісовець Віталій
Електронна пошта
Телефон
380984456757
Замовник
ЄДРПОУ
23948670
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл. Ринок, 1, кім.327
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU83A100X3RA або еквівалент з ОС Windows 11 Pro
Період вимог/скарг з 24.10.2025 11:41 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 13:11 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації предметом закупівлі визначено Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU 83A100X3RA або еквівалент з ОС Windows 11 Pro (у кількості 30 шт.), з такими технічними вимогами: 1) У п. 4 «Корпус» вимагається наявність наступних портів: - Не менше 1х не гірше USB 2.0 Type-A; - Не менше 1х негірше USB 3.2 Gen 1 Type A; - Не менше 1х не гірше USB 3.2 Gen 1 Type-C(підтримка Display Port через USB Type-C); - 1х HDMI; - 1x Сombo audio jack 3,5 мм; - 1х LAN (RJ-45) 1 Гбіт/с; У запропонованому Учасником еквіваленті наявні наступні порти: - 2x USB 3.2 Gen 1 Type-A; - 2x USB 3.2 Gen 2 Type-C Підтримка Display Port через USB Type-C; - 1x HDMI 1.4, up to 3840x2160p/30 Hz;; - 1x Сombo audio jack 3,5 мм 1х LAN (RJ-45) 1 Гбіт/с; - 1 адаптер USB 2.0 Type-A; При цьому Учасник у графі «Відповідність» вказує «Так». Осткільки у запропонованому Учасником еквіваленті товару фактично відсутній порт USB 2.0 Type-A (замість нього пропонується додатковий адаптер (периферія), даний товар є таким, що не відповідає умовам технічної специфікації, оскільки у технічному завданні не йшлося про можливість подання адаптера чи іншої периферії. 2) Пунктом 10 Загальних умов Технічної Специфікації передбачено наступне: «Учасник повинен надати лист в довільній формі з інформацією про сервісний центр, розташований у м. Львів, що буде проводити гарантійне обслуговування запропонованого Товару, із зазначенням конкретної інформації (назва, точна адреса, кабінет, офіс, приміщення сервісного центру, контактний номер телефону самого сервісного центру, ін.), а також скан-копію діючого на момент подачі тендерної пропозиції договору з сервісним центром, у разі якщо обслуговування буде відбуватися не сервісним центром власне Учасника відкритих торгів. Така вимога необхідна у зв`язку з військовим станом на території України і бойовими діями на окремих її територіях, що передбачає затримку або повну відсутність надання зазначених послуг з обслуговування, у разі необхідності». У Гарантійному листі Учасник зазаначає про серввісний центр «Пріоритет» за адресою: м. Львів, вул. Яцкова, 25, однак серед документів тендерної пропозиції відсутній скан договору між Учасником та даним офіційним сервісним центром.
Документи кваліфікації
24.10.2025 11:41
Повідомлення про рішення
22.10.2025 23:48
Електроний протокол про продовження строку
15.10.2025 13:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Оскільки товар, що є предметом закупівлі, надалі планується передати для потреб військових частин ЗС України, є необхідність проведення додаткового аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами Замовника, зокрема технічними спеціалістами, на предмет відповідності запропонованого товару потребам Замовника, а також додатково проаналізувати документи, зокрема технічні умови, що стосуються якості товару, гарантій виробника. Відтак, оскільки вищевказані дії неможливо провести протягом строку розгляду тендерних пропозицій, передбаченого законодавством, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 12.11.2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
22.10.2025 23:47
Дата кінця розгляду
13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 11:41 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 11:41
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.11.2025 23:24 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 11:00 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2025 23:24
Довідка НАЗК
27.11.2025 23:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.11.2025 11:13
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності у документах, подання яких передбачено додатком 2 до Тендерної документації, а саме у довідці за формою 1. Просимо усунути дані невідповідності з дотриманням вимог, передбачених додатком 2 до Тендерної документації у порядку і строки, визначені законодавством.
Створено
19.11.2025 11:12
Надати до
20.11.2025 11:12
Договір
UA-2025-10-06-002584-a-c1
Підписаний і діє
Номер
142-В
913 392 грн.
761 160 грн.
З ПДВ
Підписано
03.12.2025
Строк дії договору з
03.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 (штуки)
Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU83A100X3RA або еквівалент з ОС Windows 11 Pro
Номенклатура
Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU83A100X3RA або еквівалент з ОС Windows 11 Pro
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 7 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23948670

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПБГ19»
Повна назва
ТОВ «ПБГ19»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45701274

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 09:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
921 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 12:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
Контактний телефон:
380984456757
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
921 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 12:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
Контактний телефон:
380984456757
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності