Показати схожі тендери

Закупівля КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ НАУКИ, 24 КОРПУС 2 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА від Центр у справах сім"ї та жінок "Родинний дім".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-05-000701-a
Id Tender 3d81d670017d4150800b2392d17d70e0
План UA-P-2025-10-05-000759-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.10.2025 23:14
Остання зміна 04.11.2025 22:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 121 215 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.10.2025 23:14 до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.10.2025 23:14
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.10.2025 23:14
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 00:00
до 27.10.2025 22:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 22:35
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.10.2025 22:35
до 04.11.2025 22:52
Період уточнень
з 05.10.2025 23:14 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 05.10.2025 23:14 до 17.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 00:00 до 27.10.2025 22:35
Період кваліфікації
з 20.10.2025 00:00 до 27.10.2025 22:35
Основні параметри
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ НАУКИ, 24 КОРПУС 2 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 121 215 грн.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ НАУКИ, 24 КОРПУС 2 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА
Назва предмета закупівлі
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ НАУКИ, 24 КОРПУС 2 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА
Очікувана вартість
2 121 215 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10606,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ НАУКИ, 24 КОРПУС 2 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
03039, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ НАУКИ, 24 КОРПУС 2
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС СТРОЙГРАД"
Пропозиція:
2 116 554.67 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 21:45
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гриб Любов Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380677288646
Замовник
ЄДРПОУ
26380129
Повна назва
Центр у справах сім'ї та жінок "Родинний дім"
Поштовий індекс
03083
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
проспект Науки, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ НАУКИ, 24 КОРПУС 2 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА
Період вимог/скарг з 27.10.2025 22:35 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 00:00 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 22:35
Довідка НАЗК
27.10.2025 22:35
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
24.10.2025 14:43
Електроний протокол про продовження строку
20.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.10.2025 23:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.10.2025 23:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значним обсягом наданих документів та необхідністю проведення всебічного та повного аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, наявна необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника
Дата продовження строку розгляду
24.10.2025 14:42
Дата кінця розгляду
18.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка, складена за формою наданою у цьому додатку, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника, а саме: Документи щодо наявності обладнання, механізмів, техніки: Скан-копії договорів оренди/надання послуг, в яких зазначено перелік автомобілів, механізмів та обладнання, що будуть використовуватись під час виконання робіт, згідно з довідкою (п.1.1). Документи щодо транспорту для доставки будівельних матеріалів: Технічний паспорт (у разі власності транспортного засобу), або Договір оренди, користування, або Договір надання послуг з перевезення вантажів. Відомість ресурсів до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва передбачає, що при виконанні робіт використовуватимуться, зокрема: Котли бітумні пересувні, місткість 400 л Лебідки електричні, тягове зусилля до 31,39 кН (3,2 т) Пилосос промисловий. Відповідне обладнання відсутнє у довідці про наявність обладнання та матервально-технічної бази, що планується використовувати під час ремонту № 17/10/25-1 від 17.10.2025. Відповідно відсутні підтверджуючі документи його наявності. 2. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка, складена за формою наданою у цьому додатку, із інформацією про обов’язкову наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід № 17/10/25-2 від 17.10.2025 подана не за формою, що вимагається додатком до Додатку № 4 до Тендерної документації. Довідка № 17/10/25-2 від 17.10.2025 містить інформацію про виконроба Рябошапка Сергія Олексійовича. Наказ № 8-К від 06.01.2025 свідчить про прийняття на посаду виконроба Рябошапка Сергія Олександровича. П. 43 Особливостей та п. 3 Розділу V. Тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно наявна необхідність розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу, уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка, складена за формою наданою у цьому додатку, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника, а саме: Документи щодо наявності обладнання, механізмів, техніки: Скан-копії договорів оренди/надання послуг, в яких зазначено перелік автомобілів, механізмів та обладнання, що будуть використовуватись під час виконання робіт, згідно з довідкою (п.1.1). Документи щодо транспорту для доставки будівельних матеріалів: Технічний паспорт (у разі власності транспортного засобу), або Договір оренди, користування, або Договір надання послуг з перевезення вантажів. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відомість ресурсів до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва передбачає, що при виконанні робіт використовуватимуться, зокрема: Котли бітумні пересувні, місткість 400 л Лебідки електричні, тягове зусилля до 31,39 кН (3,2 т) Пилосос промисловий. Відповідне обладнання відсутнє у довідці про наявність обладнання та матервально-технічної бази, що планується використовувати під час ремонту № 17/10/25-1 від 17.10.2025. Відповідно відсутні підтверджуючі документи його наявності. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку про наявність обладнання та матервально-технічної бази, що планується використовувати під час ремонту № 17/10/25-1 від 17.10.2025, в частині включення інформації щодо наявності: Котли бітумні пересувні, місткість 400 л; Лебідки електричні, тягове зусилля до 31,39 кН (3,2 т); Пилосос промисловий. Долучити підтверджуючі документи наявності цього майна. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка, складена за формою наданою у цьому додатку, із інформацією про обов’язкову наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід № 17/10/25-2 від 17.10.2025 подана не за формою, що вимагається додатком до Додатку № 4 до Тендерної документації. Довідка № 17/10/25-2 від 17.10.2025 містить інформацію про виконроба Рябошапка Сергія Олексійовича. Наказ № 8-К від 06.01.2025 свідчить про прийняття на посаду виконроба Рябошапка Сергія Олександровича. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід в частині форми, що вимагається додатком до Додатку № 4 до Тендерної документації. Скоригувати відповідну довідку в частині зазначення інформації щодо “по батькові” виконроба Рябошапки.
Створено
24.10.2025 14:44
Надати до
25.10.2025 14:44
Договір
UA-2025-10-05-000701-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1-Д
2 116 554.67 грн.
1 763 795.56 грн.
З ПДВ
Підписано
03.11.2025
Строк дії договору з
03.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ НАУКИ, 24 КОРПУС 2 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА
Номенклатура
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ НАУКИ, 24 КОРПУС 2 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Центр у справах сім'ї та жінок "Родинний дім"
Повна назва
Центр у справах сім'ї та жінок "Родинний дім"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26380129

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС СТРОЙГРАД"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС СТРОЙГРАД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43467872

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.11.2025 22:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 121 215 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 00:00
Замовник:
Центр у справах сім'ї та жінок "Родинний дім"
Контактний телефон:
380677288646
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 121 215 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 00:00
Замовник:
Центр у справах сім'ї та жінок "Родинний дім"
Контактний телефон:
380677288646
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності