Показати схожі тендери

Закупівля Промислові ворота та двері (з монтажем) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-05-000467-a
Id Tender 3a6585556b6746c69d93e59ba720e204
План UA-P-2025-10-05-000508-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 05.10.2025 18:18
Остання зміна 04.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 195 867 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.10.2025 18:17 до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.10.2025 18:17
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.10.2025 18:17
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:18
до 29.10.2025 23:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 18:23
до 04.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 29.10.2025 23:14
-
Період уточнень
з 05.10.2025 18:17 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 05.10.2025 18:17 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:18 до 29.10.2025 23:14
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:18 до 29.10.2025 23:14
Основні параметри
Промислові ворота та двері (з монтажем)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 195 867 грн.
Промислові ворота та двері (з монтажем)
Назва предмета закупівлі
Промислові ворота та двері (з монтажем)
Очікувана вартість
1 195 867 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5979,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 11:55
Закінчення аукціону
13.10.2025 12:18
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 2 (штуки)
Ворота розпашні з хвірткою (2600х2200 мм)
Опис предмета закупівлі
Ворота розпашні з хвірткою (2600х2200 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Ворота розпашні (2600х2200 мм)
Опис предмета закупівлі
Ворота розпашні (2600х2200 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ворота розпашні з хвірткою (3000х2500 мм)
Опис предмета закупівлі
Ворота розпашні з хвірткою (3000х2500 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Ворота розпашні з хвірткою (2800х3000 мм)
Опис предмета закупівлі
Ворота розпашні з хвірткою (2800х3000 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Ворота розпашні з хвірткою (2700х2900 мм)
Опис предмета закупівлі
Ворота розпашні з хвірткою (2700х2900 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Ворота розпашні (2700х2900 мм)
Опис предмета закупівлі
Ворота розпашні (2700х2900 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Двері одностулкові (1000х2000 мм)
Опис предмета закупівлі
Двері одностулкові (1000х2000 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Позиція : №8 3 (штуки)
Двері одностулкові (1000х2200 мм)
Опис предмета закупівлі
Двері одностулкові (1000х2200 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Позиція : №9 2 (штуки)
Двері двостулкові штульповані (1400х2600 мм)
Опис предмета закупівлі
Двері двостулкові штульповані (1400х2600 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 календарних днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
05.10.2025 18:17
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Пропозиція:
940 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРКАН ЮА"
Пропозиція:
1 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 11:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.10.2025 18:18
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Соколов
Електронна пошта
Телефон
+380971701370
Сайт:
http://mk.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38524996
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області
Поштовий індекс
54003
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
вулиця 2 Екіпажна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Промислові ворота та двері (з монтажем)
Період вимог/скарг з 21.10.2025 18:23 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 12:18 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.10.2025 18:23
Повідомлення про рішення
13.10.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.10.2025 18:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.10.2025 18:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 29.10.2025 23:14 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 18:23 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до вимог пункту 6 додатку 2 до тендерної документації «На підтвердження якості товару Учасник у складі пропозиції (а також під час постачання товару) надає оригінали та/або належним чином завірені копії наступних документів, діючих на момент проведення закупівлі: сертифікат якості та/або відповідності, та/або походження та/або, декларацію про відповідність, та/або паспорт виробника та/або інший документ, який підтверджує інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, який має містити інформацію щодо відповідності товару вимогам ДСТУ EN 13241:2019 Двері та ворота промислових, торговельних і гаражних приміщень (чинний на момент подання пропозиції). Якщо товар не підлягає сертифікації, Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково повинен надати інший документ, який підтверджує інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Відсутність документа, який підтверджує інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та якість запропонованого товару, буде вважатися Замовником підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.» У складі пропозиції Учасника надано сертифікат відповідності на ворота розпашні (файл «Сертифікат Розпашні 25-26 р.pdf»). Натомість на підтвердження якості дверей, які також є складовою предмету закупівлі, не надано жодного документу, також відсутні будь-які пояснення зі сторони Учасника щодо неподання таких документів. Відсутність вказаних документів не може бути віднесена до невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оскільки відноситься до умов технічної специфікації до предмету закупівлі. Відповідно до положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації. Зазначені вище факти підтверджують невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАРКАН ЮА» умовам технічної специфікації до предмету закупівлі.
Документи кваліфікації
29.10.2025 23:14
Повідомлення про рішення
21.10.2025 18:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.10.2025 18:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.10.2025 18:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 195 867 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області
Контактний телефон:
+380971701370
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 195 867 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області
Контактний телефон:
+380971701370
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності