Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-04-000478-a
Id Tender b88d65b6921947d2a7eba3ea3c2cab60
План UA-P-2025-10-04-000332-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.10.2025 16:41
Остання зміна 29.10.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
369 980 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.10.2025 16:40 до 16.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.10.2025 16:40
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.10.2025 16:40
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 16:18
до 27.10.2025 11:01
Залишилось 8 год. 19 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 12:45
до 02.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.10.2025 11:01
-
Період уточнень
з 04.10.2025 16:40 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 04.10.2025 16:40 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 16:18 до 27.10.2025 11:01
Період кваліфікації
з 16.10.2025 16:18 до 27.10.2025 11:01
Основні параметри
Ноутбуки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
369 980 грн.
Ноутбуки
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки
Очікувана вартість
369 980 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3699,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 15:49
Закінчення аукціону
16.10.2025 16:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65022, Україна, Одеська область, Одеса, Князя Ярослава Мудрого 32-А
Дата постачання по
31.12.2025 16:41
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
354 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
369 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
367 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 15:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 17:27
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Книжник Олена Євгенівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Knyzhnyk Olena Yevgenivna
Електронна пошта
Телефон
+380973007330
Факс
+380487972730
Замовник
ЄДРПОУ
02774705
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "CHILDREN'S CITY POLYCLINIC No. 6" OF ODESSA CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "CHILDREN'S CITY POLYCLINIC No. 6" OF ODESSA CITY COUNCIL
Поштовий індекс
65022
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Князя Ярослава Мудрого
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки
Період вимог/скарг з 23.10.2025 12:45 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 16:18 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
23.10.2025 12:45
Повідомлення про рішення
16.10.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.10.2025 16:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.10.2025 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додатком № 1 тендерної документації, п. 1 Замовником вимагається «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надає копію аналогічного договору (договорів) з усіма додатками до нього та копію документу(ів) (видаткова накладна та/або акт приймання-передачі), що підтверджують його виконання в повному обсязі.».
Створено
21.10.2025 14:50
Надати до
22.10.2025 14:50
Період вимог/скарг з 27.10.2025 10:22 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 12:45 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.10.2025 16:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.10.2025 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції надана довідка щодо авторизованих сервісних центрів, проте відсутня інформація про власні. Порушено п. 2.1.5 Додатку 1 ТД.
Створено
23.10.2025 14:05
Надати до
24.10.2025 14:05
Період вимог/скарг з 27.10.2025 11:01 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 10:22 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 11:01
Довідка НАЗК
27.10.2025 11:01
Повідомлення про рішення
27.10.2025 10:22
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-04-000478-a-a1
Очікує підписання
369 960 грн.
369 960 грн.
З ПДВ
Номенклатура
20 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02774705

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМЕЛ"
Повна назва
ТОВ "КОМЕЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24083083

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
369 980 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380973007330
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
369 980 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380973007330
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності