Показати схожі тендери

Закупівля Шафи керування, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» від КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-011980-a
Id Tender 30552f411f274bf5b2ff65873b72580d
План UA-P-2025-10-03-014754-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2025 19:16
Остання зміна 24.10.2025 08:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 363 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 19:15 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 19:15
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 19:15
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 00:00
до 17.10.2025 10:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 10:55
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 10:55
до 24.10.2025 08:19
Період уточнень
з 03.10.2025 19:15 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 19:15 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 00:00 до 17.10.2025 10:55
Період кваліфікації
з 14.10.2025 00:00 до 17.10.2025 10:55
Основні параметри
Шафи керування, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 363 200 грн.
Шафи керування, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл»
Назва предмета закупівлі
Шафи керування, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл»
Очікувана вартість
4 363 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21816,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (штуки)
Шафа з пристроєм плавного пуску 220 кВт
Опис предмета закупівлі
Шафа з пристроєм плавного пуску 220 кВт
Код ДК 021:2015
31211000-8 - Щитки та шафи з плавкими запобіжниками
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Шафа з пристроєм плавного пуску 185 кВт
Опис предмета закупівлі
Шафа з пристроєм плавного пуску 185 кВт
Код ДК 021:2015
31211000-8 - Щитки та шафи з плавкими запобіжниками
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За Товар без врахування ПДВ Дитячий фонд Організації Об`єднаних націй (ЮНИСЕФ) здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника з моменту підписання акту приймання-передачі Товару між Покупцем та Постачальником і виставленого на оплату рахунку. Оплата суми ПДВ у розмірі 20% здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника з моменту підписання акту приймання-передачі Товару між Покупцем та Постачальником і виставленого на оплату рахунку упродовж 90 (дев’яносто) банківських днів з дати поставки Товару. Сума ПДВ у розмірі 20% може сплачуватись частинами власними коштами від господарської діяльності Покупця.
Порядковий номер: 1
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
4 332 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 10:24
Оголошення про проведення закупівлі
09.10.2025 10:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Губіна
Електронна пошта
Телефон
+380958993097
Замовник
ЄДРПОУ
35420080
Повна назва
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Поштовий індекс
84100
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Слов'янськ
Адреса
ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9
Інформація про підписанта
IBAN
UA283351060000026006300433531
ПІБ підписанта
Башкаєв Володимир Геннадійович
Посада підписанта
Генеральний директор
Діє на підставі
Статуту
Телефон
+380506429327
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Шафи керування, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл»
Період вимог/скарг з 17.10.2025 10:55 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 00:00 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 10:56
Довідка НАЗК
17.10.2025 10:55
Повідомлення про рішення
14.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-03-011980-a-a1
Підписаний і діє
Номер
217-2025
4 332 000 грн.
3 610 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.10.2025
Строк дії договору з
24.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Шафа з пристроєм плавного пуску 220 кВт
Номенклатура
Шафа з пристроєм плавного пуску 220 кВт
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Шафа з пристроєм плавного пуску 185 кВт
Номенклатура
Шафа з пристроєм плавного пуску 185 кВт
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Повна назва
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35420080

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ"
Повна назва
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38766924

Інформація про підписанта

IBAN
UA283351060000026006300433531
ПІБ підписанта
Башкаєв Володимир Геннадійович
Посада підписанта
Генеральний директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380506429327
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA513052990000026006010100953
ПІБ підписанта
Возний Богдан Васильович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
статуту
Номер телефону
+380445209425
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
24.10.2025 08:19
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-28-000014
Дата створення проекту
28.10.2025 11:09
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.10.2025 11:55
Дата завершення моніторингу
19.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 545-51-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.10.2025 55-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія ЄСІНА Додаток до наказу від 28.10.2025 № 55-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КП «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ» UA-2025-10-03-011980-a 03.10.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.10.2025 00:00
Документи рішення
28.10.2025 11:55
-
Повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Шафи керування, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-03-011980-a, очікуваною вартістю 4 363 200,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Вимогами Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» до тендерної документації Замовника зазначено, що виробництво пристрою плавного пуску повинно відповідати вимогам системи управління якістю ISO9001, ISO45001, ISO 50001:2015 Учасник торгів повинен надати завірені копії сертифікатів. Прошу зазначити назву файлу в якому учасником ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЮГОВ-ПРОЕКТ» надано завірену копію сертифікату системи управління якістю ISO45001? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.10.2025 15:57
Орган перевірки
04.11.2025 00:00
Документи повідомлення
29.10.2025 15:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 363 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Контактний телефон:
+380958993097
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 363 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Контактний телефон:
+380958993097
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності