Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, пров. Рильський,10 (укриття та санвузли), 45450000-6, інші завершальні будівельні роботи, ДК 021:2015 від Міністерство юстиції України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-011827-a
Id Tender 3fdfd0885e664fa98fa47b9d8e62e239
План UA-P-2025-10-03-014154-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.10.2025 18:08
Остання зміна 17.10.2025 14:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 002 393 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 18:04 до 14.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 18:04
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 18:04
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 10:00
до 16.10.2025 14:52
Залишилось 1 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 14:52
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.10.2025 14:52
-
Період уточнень
з 03.10.2025 18:04 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 18:04 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 10:00 до 16.10.2025 14:52
Період кваліфікації
з 14.10.2025 10:00 до 16.10.2025 14:52
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, пров. Рильський,10 (укриття та санвузли), 45450000-6, інші завершальні будівельні роботи, ДК 021:2015
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 002 393 грн.
Послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, пров. Рильський,10 (укриття та санвузли)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, пров. Рильський,10 (укриття та санвузли)
Очікувана вартість
4 002 393 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
120071,79
3,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
120 071.79
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, пров. Рильський,10 (укриття та санвузли)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київ, пров. Рильський, 10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП АМАРАНТ
Пропозиція:
3 994 619 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 19:04
Оголошення про проведення закупівлі
09.10.2025 19:02
-
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Пітулько
Електронна пошта
Телефон
+380442711742
Замовник
ЄДРПОУ
00015622
Повна назва
Міністерство юстиції України
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Архітектора Городецького, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, пров. Рильський,10 (укриття та санвузли)
Період вимог/скарг з 16.10.2025 14:52 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 10:00 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 14:52
Довідка НАЗК
16.10.2025 14:52
Повідомлення про рішення
14.10.2025 10:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 18:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 18:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) У наданій учасником Приватне підприємство «АМАРАНТ» тендерній пропозиції за формою згідно із Додатком № 3 до тендерної документації, яка завантажена в електронну систему закупівель в складі його тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації замовника, учасником допущено арифметичну помилку при обчислені суми при визначенні ПДВ на ціну послуги вищезгаданої форми. Учаснику Приватне підприємство «АМАРАНТ» необхідно надати виправлену тендерну пропозицію за формою згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 2) На виконання встановлених замовником кваліфікаційних вимог визначених тендерною документацією, а саме пп.1.1.2. пункту 1 таблиці 1 додатку 4 учасником Приватне підприємство «АМАРАНТ» надано в складі його тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації замовника, яка завантажена в електронну систему закупівель, договір оренди приміщення № 07/09 від 07.09.2023 року (далі – Договір). Проте, на підтвердження передачі орендодавцем та прийняття орендарем визначеного умовами договору орендного приміщення у порядку, строк та спосіб визначений умовами договору не надано. Учаснику Приватне підприємство «АМАРАНТ» необхідно надати підтверджуючи документи щодо право користування приміщенням визначеного договором. 3) На виконання встановлених замовником кваліфікаційних вимог визначених тендерною документацією, а саме пп.2.4. пункту 2 таблиці 1 додатку 4 учасником Приватне підприємство «АМАРАНТ» надано в складі його тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації замовника, яка завантажена в електронну систему закупівель копії посвідчень на лицювальника-плиточника, маляра, штукатура, слюсара-сантехніка та опоряджувальника будівельного, що вказані у довідці наданій Учасником відповідно до пункту 2.1 таблиці 1 до додатку 4 до тендерної документації. Учаснику Приватне підприємство «АМАРАНТ» необхідно надати підтверджуючи документи визначені пп.2.4. пункту 2 таблиці 1 додатку 4 до тендерної документації.
Створено
15.10.2025 12:57
Надати до
16.10.2025 12:57
Договір
UA-2025-10-03-011827-a-c1
Очікує підписання
3 994 619 грн.
3 994 619 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, пров. Рильський,10 (укриття та санвузли)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, пров. Рильський,10 (укриття та санвузли)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Міністерство юстиції України
Повна назва
Міністерство юстиції України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00015622

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП АМАРАНТ
Повна назва
ПП АМАРАНТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32704353

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 002 393 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 10:00
Замовник:
Міністерство юстиції України
Контактний телефон:
+380442711742
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 002 393 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 10:00
Замовник:
Міністерство юстиції України
Контактний телефон:
+380442711742
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності