Закупівля Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
від Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради.
Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
4 739 692.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23698,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.11.2025 14:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
46017, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, Андрія Сахарова, 2
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2025 15:52
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (робітничих професій, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за зразком (форма додається), а саме:
- головний інженер;
- інженер з охорони праці;
- інженер з проектно-кошторисної роботи;
- виконавець робіт;
- енергетик;
- електрик;
- монтажники санітарно-технічних систем і устаткування;
- електрогазозварник;
- підсобний робітник.
- Для підтвердження наявності обов’язкових вищевказаних працівників/робітників учасник має надати скановану копію оригіналу штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису, то наявність працівників/робітників може бути підтверджена сканованими копіями оригіналів інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу, зазначену у довідці. У разі залучення таких працівників/робітників за цивільно-правовим договором – надати скановані копії таких договорів.
- У складі пропозиції надати скановані копії оригіналів документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці у штаті учасника, а саме: головного інженера та енергетика.
- У штаті учасника повинно бути не менше одного працівника із дійсним посвідченням зварника. Сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу про присвоєння кваліфікації надається в тендерній пропозиції Учасника.
- У складі інженерно-технічних працівників Учасника має бути не менше 1-ї особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається чинний сертифікат інженера з охорони праці (будівництво).
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
03.10.2025 17:15
Дата архівування
24.10.2025 15:52
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (робітничих професій, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за зразком (форма додається), а саме:
- головний інженер;
- інженер з охорони праці;
- інженер з проектно-кошторисної роботи;
- виконавець робіт;
- енергетик;
- електрик;
- монтажники санітарно-технічних систем і устаткування;
- електрогазозварник;
- підсобний робітник.
- Для підтвердження наявності обов’язкових вищевказаних працівників/робітників учасник має надати скановану копію оригіналу штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису, то наявність працівників/робітників може бути підтверджена сканованими копіями оригіналів інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу, зазначену у довідці. У разі залучення таких працівників/робітників за цивільно-правовим договором – надати скановані копії таких договорів.
- У складі пропозиції надати скановані копії оригіналів документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці у штаті учасника, а саме: головного інженера та енергетика.
- У штаті учасника повинно бути не менше одного працівника із дійсним посвідченням зварника. Сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу про присвоєння кваліфікації надається в тендерній пропозиції Учасника.
- У складі інженерно-технічних працівників Учасника має бути не менше 1-ї особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається чинний сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) (що підтверджується датою видачі сертифікату) (не менше 1 особи) не нижче ІI (другий) кваліфікаційний рівень (категорія), виданий відповідним органом із сертифікації персоналу, будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 17:15
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
- Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі складена учасником за формою що додається.
- Разом із довідкою учасник надає копію(-ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до попереднього пункту та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (акти виконаних робіт тощо).
- Лист-відгук від замовника щодо підтвердження виконання аналогічного договору якісно, своєчасно та в повному обсязі. Лист-відгук має містити посилання на номер та дату аналогічного договору, який зазначено в довідці та бути належно оформлений, містити дату видачі такого документу.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 17:15
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 17:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 17:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 17:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 17:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради
Поштовий індекс
46017
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Тернопіль
Адреса
вул. Андрія Сахарова, 2
Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Тендер:
UA-2025-10-03-011584-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-03-011584-a.c1
Дата:
16.10.2025 11:35
Стан:
Прийнято до розгляду
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю
“СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ”
Юр. адреса: Україна 82100,
Львівська область, UA 36 380548 0000026005005945101
АТ «АГРОПРОСПЕРІС БАНК» МФО 380548
м. Дрогобич, вул. Спортивна, 13 Код за ЄДРПОУ 01415708
Пошт. адреса: Україна 79024, м. Львів, № свід. 100286827
вул. Богданівська, 42/13 ІПН 014157013090
№ 1610/02 від 16.10.2025 р.
До АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Адреса: 46017, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Андрія Сахарова, 2
ЄДРПОУ: 02001305
Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУ24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ»
Адреса: 82100, Львівська обл., Дрогобицький р-н, місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ СПОРТИВНА, будинок 13
Код ЄДРПОУ: 01415708
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-03-011584-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
03.10.2025 р. Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-10-03-011584-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій був встановлений до 20.10.2025р.
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУ24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» (далі - Скаржник) виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно до п.1.1. додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: заповнену довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт за зразком, а саме:
№ п/п Назва спеціальності Нормативна потреба відповідно до проектно-кошторисної документації
(кількість) Наявність в організації
(кількість) Штатний/
за договором цивільно–правового характеру (дата, № договору)
В довідці обов’язково підтвердити наявність таких працівників: головний інженер; інженер з охорони праці; інженер з проектно-кошторисної роботи; виконавець робіт; енергетик; електрик; монтажники санітарно-технічних систем і устаткування; електрогазозварник; підсобний робітник.
1.2. Для підтвердження наявності обов’язкових вищевказаних працівників/робітників учасник має надати скановану копію оригіналу штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису, то наявність працівників/робітників може бути підтверджена сканованими копіями оригіналів інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу, зазначену у довідці. У разі залучення таких працівників/робітників за цивільно-правовим договором – надати скановані копії таких договорів.
1.3. У складі пропозиції надати скановані копії оригіналів документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці у штаті учасника, а саме: головного інженера та енергетика.
1.4. У штаті учасника повинно бути не менше одного працівника із дійсним посвідченням зварника. Сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу про присвоєння кваліфікації надається в тендерній пропозиції Учасника.
1.5. У складі інженерно-технічних працівників Учасника має бути не менше 1-ї особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається чинний сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) (що підтверджується датою видачі сертифікату) (не менше 1 особи) не нижче ІI (другий) кваліфікаційний рівень (категорія), виданий відповідним органом із сертифікації персоналу, будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С- 001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
Вимоги про надання сертифікату фахівця будівельної галузі (інженера з охорони праці), не нижче ІI (другого) кваліфікаційного рівня (категорії) що виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідного кваліфікаційного посвідчення до сертифікату, розраховані на учасників торгів, в яких є вказаний працівник, що має вищенаведені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
У Скаржника наявна особа, яка буде виконувати функції інженера з охорони праці, який має відповідну кваліфікацію, що дозволяє йому в повній мірі виконувати завдання інженера з охорони праці без необхідності отримання усіх вищенаведених документів. На підтвердження надаємо копію кваліфікаційних документів. Вимога про усіх вищенаведених документів є надмірною та необґрунтованою.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які на інженера з охорони праці зможуть надати сертифікат фахівця будівельної галузі (інженера з охорони праці), не нижче ІI (другого) кваліфікаційного рівня (категорії) що виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідного кваліфікаційного посвідчення до сертифікату, розраховані на учасників торгів, в яких є вказаний працівник, що має вищенаведені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Варто зазначити, що схожої позиці Колегія притримувалася у своїх недавніх рішеннях, а саме:
- Рішення №9811 -р/пк-пз від 19 червня 2025 року.
- Рішення № 5346-р/пк-пз від 04 квітня 2025 року.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Тендерна документація;
2. Закон України про публічні закупівлі;
3. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178;
4. Рішення №9811 -р/пк-пз від 19 червня 2025 року;
5. Рішення № 5346-р/пк-пз від 04 квітня 2025 року;
6. Документи на підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці.
З повагою,
Товариство з обмеженою відповідальністю
«СУ24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» КЕП Михайло МИХАЙЛОВСЬКИЙ
1. Відповідно до п.1.1. додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: заповнену довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт за зразком, а саме:
№ п/п Назва спеціальності Нормативна потреба відповідно до проектно-кошторисної документації
(кількість) Наявність в організації
(кількість) Штатний/
за договором цивільно–правового характеру (дата, № договору)
В довідці обов’язково підтвердити наявність таких працівників: головний інженер; інженер з охорони праці; інженер з проектно-кошторисної роботи; виконавець робіт; енергетик; електрик; монтажники санітарно-технічних систем і устаткування; електрогазозварник; підсобний робітник.
1.2. Для підтвердження наявності обов’язкових вищевказаних працівників/робітників учасник має надати скановану копію оригіналу штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису, то наявність працівників/робітників може бути підтверджена сканованими копіями оригіналів інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу, зазначену у довідці. У разі залучення таких працівників/робітників за цивільно-правовим договором – надати скановані копії таких договорів.
1.3. У складі пропозиції надати скановані копії оригіналів документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці у штаті учасника, а саме: головного інженера та енергетика.
1.4. У штаті учасника повинно бути не менше одного працівника із дійсним посвідченням зварника. Сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу про присвоєння кваліфікації надається в тендерній пропозиції Учасника.
1.5. У складі інженерно-технічних працівників Учасника має бути не менше 1-ї особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається чинний сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) (що підтверджується датою видачі сертифікату) (не менше 1 особи) не нижче ІI (другий) кваліфікаційний рівень (категорія), виданий відповідним органом із сертифікації персоналу, будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С- 001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
Вимоги про надання сертифікату фахівця будівельної галузі (інженера з охорони праці), не нижче ІI (другого) кваліфікаційного рівня (категорії) що виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідного кваліфікаційного посвідчення до сертифікату, розраховані на учасників торгів, в яких є вказаний працівник, що має вищенаведені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
У Скаржника наявна особа, яка буде виконувати функції інженера з охорони праці, який має відповідну кваліфікацію, що дозволяє йому в повній мірі виконувати завдання інженера з охорони праці без необхідності отримання усіх вищенаведених документів. На підтвердження надаємо копію кваліфікаційних документів. Вимога про усіх вищенаведених документів є надмірною та необґрунтованою.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які на інженера з охорони праці зможуть надати сертифікат фахівця будівельної галузі (інженера з охорони праці), не нижче ІI (другого) кваліфікаційного рівня (категорії) що виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідного кваліфікаційного посвідчення до сертифікату, розраховані на учасників торгів, в яких є вказаний працівник, що має вищенаведені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Варто зазначити, що схожої позиці Колегія притримувалася у своїх недавніх рішеннях, а саме:
- Рішення №9811 -р/пк-пз від 19 червня 2025 року.
- Рішення № 5346-р/пк-пз від 04 квітня 2025 року.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Про надання інформації по скарзі товариства з обмеженою відповідальністю «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» від 16 жовтня 2025 року
ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
На розгляді Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), скарга товариства з обмеженою відповідальністю «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ», від 16 жовтня 2025 року щодо порушення КНП «ТОДКЛ» ТОР (як Замовником) порядку проведення Процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб – порталі (UA-2025-10-03-011584-a). За фактами викладеними у скарзі товариства з обмеженою відповідальністю «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» від 16 жовтня 2025 року керуючись пунктом 66 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова) надаємо наступну інформацію. Тендерна документація формується та оприлюднюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі - Закон) з урахуванням Постанови. Згідно статті 22 Закону у тендерній документації, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Кваліфікаційні критерії до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Щодо підстави скарги Замовник, відповідно до пункту 1, Розділу І, Додатку №2 тендерної документації, вимагає, надання інформації що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (робітничих професій, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за зразком, а саме: - головний інженер; - інженер з охорони праці; - інженер з проектно-кошторисної роботи; - виконавець робіт; - енергетик; - електрик; - монтажники санітарно-технічних систем і устаткування; - електрогазозварник; - підсобний робітник.
1.2. Для підтвердження наявності обов’язкових вищевказаних працівників/робітників учасник має надати скановану копію оригіналу штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису, то наявність працівників/робітників може бути підтверджена сканованими копіями оригіналів інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу, зазначену у довідці. У разі залучення таких працівників/робітників за цивільно-правовим договором – надати скановані копії таких договорів. 1.3. У складі пропозиції надати скановані копії оригіналів документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці у штаті учасника, а саме: головного інженера та енергетика. 1.4. У штаті учасника повинно бути не менше одного працівника із дійсним посвідченням зварника. Сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу про присвоєння кваліфікації надається в тендерній пропозиції Учасника. 1.5. У складі інженерно-технічних працівників Учасника має бути не менше 1-ї особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається чинний сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) (що підтверджується датою видачі сертифікату) (не менше 1 особи) не нижче ІI (другий) кваліфікаційний рівень (категорія), виданий відповідним органом із сертифікації персоналу, будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Вимоги, передбачені у підпункті 1.5, Розділу І, Додатку 2 до тендерної документації, зокрема щодо наявності в Учасника сертифікованого Інженера з охорони праці, є обґрунтованими, законними, і такими, що не порушують принципи недискримінації учасників та не обмежують конкуренцію. Відповідно до статті 22 Закону, замовник має право визначати кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, виходячи з характеру, складності та особливостей виконання робіт за предметом закупівлі. У межах цього права Замовник зобов’язаний забезпечити безпечне виконання робіт, дотримання вимог чинного законодавства, зокрема законодавства про охорону праці. Предметом закупівлі є будівельні роботи, виконання яких безпосередньо передбачає наявність кваліфікованого Інженера з охорони праці. Вимога замовника обґрунтовується тим, що головною метою діяльності системи сертифікації персоналу будівельної галузі є реалізація заходів щодо підвищення кваліфікації кадрів для містобудування. У зв’язку із тим, що на сертифікованого Інженера з охорони праці покладено обов’язки: із здійснення контролю за додержанням у підрозділах підприємства законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці, за наданням робітникам встановлених пільг і компенсацій за умовами праці, а також вивчення умов праці на робочих місцях, підготовка і внесення пропозицій щодо розроблення і упровадження більш досконалих конструкцій обгороджувальної техніки, запобіжних і блокувальних пристроїв, інших засобів захисту від впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Інженер з охорони праці бере участь: - у проведенні перевірок, обстежень технічного стану будівель, споруд, устаткування, машин і механізмів, ефективності роботи вентиляційних систем, стану санітарно-технічних пристроїв санітарно-побутових приміщень, засобів колективного та індивідуального захисту працівників, визначенні їх відповідності вимогам нормативних правових актів з охорони праці і у разі виявлення порушень, які створюють загрозу життю і здоров’ю працівників або можуть привести до аварії; вживає заходів щодо припинення експлуатації машин, устаткування і виконання робіт на дільницях, на робочих місцях. - у розробленні заходів щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, поліпшення умов праці і доведення їх до вимог нормативних правових актів з охорони праці, а також надає організаційну допомогу з виконання розроблених заходів. Контролює вчасне проведення відповідними службами необхідних випробувань і технічних оглядів стану устаткування, машин і механізмів, дотримання графіків вимірів параметрів небезпечних і шкідливих виробничих факторів, виконання приписів органів державного нагляду і контролю за додержанням чинних норм, правил і інструкцій з охорони праці, стандартів безпеки праці у процесі виробництва, а також у проектах нових виробничих об’єктів та тих, що реконструюються, бере участь у прийманні їх до експлуатації. - у розгляді питання про відшкодування роботодавцем шкоди заподіяної працівникам каліцтвом, професійним захворюванням або іншим пошкодженням здоров’я, пов’язаним з виконанням ними трудових обов’язків. Надає підрозділам підприємства методичну допомогу у вкладанні переліків професій і посад, відповідно до яких працівники мають проходити обов’язкові медичні огляди, а також переліки професій посад, відповідно до яких на основі чинного законодавства надається компенсація та пільги за важкі, шкідливі або небезпечні умови праці; під час розроблення і перегляду інструкцій з охорони праці, стандартів підприємства, системи стандартів безпеки праці; з організації інструктажу, навчання і перевірки знань працівників з охорони праці. - у складанні розділу «Охорона праці» колективного договору, у розслідуванні випадків виробничого травматизму, професійних і виробничо-обумовлених захворювань, вивчає їх причини, аналізує ефективність впроваджуваних заходів щодо їх запобігання. Складає звітність з охорони праці за встановленими формами і у відповідні терміни. Відповідно, встановлені Замовником вимоги у тендерній документації не є зайвим чи необґрунтованим – вони напряму стосуються організації безпечного виконання робіт за предметом закупівлі. Наявність відповідних документів є необхідними для якісного виконання робіт за предметом закупівлі та мають на меті забезпечення належного рівня безпеки працівників на об'єкті, відповідність законодавству України з охорони праці та захист прав і здоров'я працівників, а не обмеження участі потенційних учасників у процедурі закупівлі. Також, хочемо зазначити що відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що тендерна документація розроблена згідно чинного законодавства та не має дискримінаційних умов.
Додаток: 1. Оголошення про проведення відкритих торгів на 3 арк. 2. Тендерна документація – 46 арк. 3. Відповідь на скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» від 16 жовтня 2025 року про усунення невідповідностей на 4 арк.
Уповноважена особа, Фахівець з публічних закупівель Ірина КИРИЧ
Протокол № 24.10/2 Комунального некомерційного підприємства “Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня” Тернопільської обласної ради ЄДРПОУ 02001305, 46017, м. Тернопіль, вул. Андрія Сахарова, 2 Категорія замовника: юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, Ірина Кирич, +380971345495, [email protected]
„ 24 ”_____10____ 2025р. м. Тернопіль
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Порядок денний: Про внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-03-011584-a, відповідно до скарги від 16 жовтня 2025 року прийнятої на розгляд органом оскарження та оприлюднення нової редакції тендерної документації, переліку змін до неї в електронній системі закупівель з продовженням терміну подання тендерних пропозицій.
Під час розгляду порядку денного:
Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з скаргою Учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» від 16 жовтня 2025р. є необхідність внести зміни в Додаток №2 та Додаток №8 тендерної документації по закупівлі Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-03-011584-a. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. З огляду на це продовжити строк подання тендерних пропозицій по закупівлі Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-03-011584-a до 03.11.2025 року.
Вирішила:
Внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-03-011584-a та оприлюднити нову редакцію тендерної документації, перелік змін до неї в електронній системі закупівель з продовженням терміну подання тендерних пропозицій до 03.11.2025 року. Протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель Ірина КИРИЧ
Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Тема:
ТЗ
Зміст:
Просимо погодити застосування попередньо ізольовані труби 125х11,4/182 і 110х10,0/162.
Дата оприлюднення звернення:
08.10.2025 11:45
Доброго дня.
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Специфікація) на закупівлю Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) застосовується Попередньоізольована труба AUSTROISOL PUR одинарна 180/1х125х11,4мм Pe-XA SDR-11 EVA/L; Попередньоізольована труба AUSTROISOL PUR одинарна 160/1х110х10мм Pe-XA SDR-11 EVA/L «або еквівалент».
Примітка Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва треба розуміти та читати з додатковим виразом «або еквівалент». Посилання на торговельну марку, фірму, патент, виробника тощо здійснено для коректного визначення Учасником вартості виконання робіт (надання послуг), зазначених у технічних вимогах. Усі еквівалентні матеріали порівнюються в таблиці за функціональним призначенням. Запропонований учасником предмет закупівлі обов’язково повинен відповідати усім наведеним технічним вимогам, характеристикам, параметрам тощо або бути кращим, ніж предмет закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
10.10.2025 14:45
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Тема:
КК
Зміст:
У Кваліфікаційних критеріях процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: електрик, монтажники санітарно-технічних систем і устаткування. Чи буде вважатися відповідність кваліфікації електрик - слюсар-електромонтажник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування - монтажник технологічного устаткування та пов'язаних з ним конструкцій або слюсар-монтажник технологічних трубопроводів?
Дата оприлюднення звернення:
08.10.2025 11:45
Доброго дня!
Відповідність кваліфікацій залежить від конкретних вимог посади, але зазвичай ці професії не є тотожними, хоча й можуть мати спільні знання та навички. Електрик та слюсар-електромонтажник зосереджені на електричних системах, тоді як слюсар-монтажник санітарно-технічних систем та монтажник технологічного устаткування — на механічних, трубопровідних та інших не - електричних системах.
Електрик і слюсар-електромонтажник
Спільне: Ці професії пов'язані з електрикою.
Відмінність: "Слюсар-електромонтажник" передбачає виконання робіт з монтажу електроустаткування, що може відрізнятися від базової професії "електрик" (наприклад, який займається ремонтом та обслуговуванням).
Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування
Фокус: Монтаж та ремонт систем центрального опалення, водопостачання, каналізації та водостоків.
Навички: Сфокусовані на роботі з трубами, фітингами та іншим санітарно-технічним обладнанням.
Монтажник технологічного устаткування та слюсар-монтажник технологічних трубопроводів
Фокус: Монтаж технологічного устаткування, що може включати як механічні, так і трубопровідні елементи.
Навички: Сфокусовані на роботі з промисловим обладнанням та трубопроводами.
Висновок
"Електрик" та "слюсар-електромонтажник" належать до однієї групи професій, що стосуються електричних систем.
"Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування", "монтажник технологічного устаткування" та "слюсар-монтажник технологічних трубопроводів" належать до групи професій, що стосуються механічних та трубопровідних систем.
Дата оприлюднення відповіді:
10.10.2025 14:47
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Тема:
КК
Зміст:
У складі інженерно-технічних працівників Учасника має бути не менше 1-ї особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається чинний сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) (що підтверджується датою видачі сертифікату) (не менше 1 особи) не нижче ІI (другий) кваліфікаційний рівень (категорія), виданий відповідним органом із сертифікації персоналу, будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. До даних вимог хочемо зазначити наступне: Сертифікація персоналу є добровільною. Законодавчі вимоги щодо сертифікації персоналу не встановлені. Закон діє стосовно оцінки відповідності продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію чи перебуває в експлуатації. Вимоги щодо підтвердження незалежним органом кваліфікації за професією інженер з охорони праці (будівництво) в законодавстві не визначено. Сертифікат про підтвердження кваліфікації може містити інформацію відповідно до п. 9.4.8 Стандарту. Вимоги до видачі посвідчення, визначення кваліфікаційних рівнів в законодавстві відсутні. Акредитація органів оцінки відповідності також є добровільною і здійснюється відповідно до договорів з НААУ. Вимагати обов"язкову акредитацію органу сертифікації персоналу немає законних підстав. Кожен орган сертифікації має право на використання власної схеми сертифікації (визначення кваліфікаційних вимог). Враховуючи вище зазначене просимо Вас змінити вимоги до сертифікації інженера з охорони праці.
Дата оприлюднення звернення:
08.10.2025 11:45
Доброго дня!
Шановний Учаснику, вимоги, передбачені у п. 1.5 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема щодо наявності в Учасника сертифікованого Інженера з охорони праці, є обґрунтованими, законними, і такими, що не порушують принципи недискримінації учасників та не обмежують конкуренцію. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право визначати кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, виходячи з характеру, складності та особливостей виконання робіт за предметом закупівлі. У межах цього права Замовник зобов’язаний забезпечити безпечне виконання робіт, дотримання вимог чинного законодавства, зокрема законодавства про охорону праці. Предметом закупівлі є будівельні роботи, виконання яких безпосередньо передбачає наявність кваліфікованого Інженера з охорони праці.
Вимога замовника обґрунтовується тим, що головною метою діяльності системи сертифікації персоналу будівельної галузі є реалізація заходів щодо підвищення кваліфікації кадрів для містобудування. У зв’язку із тим, що на сертифікованого Інженера з охорони праці покладено обов’язки із здійснення контролю за додержанням у підрозділах підприємства законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці, за наданням робітникам встановлених пільг і компенсацій за умовами праці. Вивчає умови праці на робочих місцях, готує і вносить пропозиції щодо розроблення і упровадження більш досконалих конструкцій обгороджувальної техніки, запобіжних і блокувальних пристроїв, інших засобів захисту від впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів.
Інженер з охорони праці бере участь у проведенні перевірок, обстежень технічного стану будівель, споруд, устаткування, машин і механізмів, ефективності роботи вентиляційних систем, стану санітарно-технічних пристроїв санітарно-побутових приміщень, засобів колективного та індивідуального захисту працівників, визначенні їх відповідності вимогам нормативних правових актів з охорони праці і у разі виявлення порушень, які створюють загрозу життю і здоров’ю працівників або можуть привести до аварії; вживає заходів щодо припинення експлуатації машин, устаткування і виконання робіт у цехах, на дільницях, на робочих місцях.
Інженер з охорони праці проводить роботу з атестації та сертифікації робочих місць і виробничого устаткування на відповідність вимогам охорони праці. Бере участь у розробленні заходів щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, поліпшення умов праці і доведення їх до вимог нормативних правових актів з охорони праці, а також надає організаційну допомогу з виконання розроблених заходів. Контролює вчасне проведення відповідними службами необхідних випробувань і технічних оглядів стану устаткування, машин і механізмів, дотримання графіків вимірів параметрів небезпечних і шкідливих виробничих факторів, виконання приписів органів державного нагляду і контролю за додержанням чинних норм, правил і інструкцій з охорони праці, стандартів безпеки праці у процесі виробництва, а також у проектах нових виробничих об’єктів та тих, що реконструюються, бере участь у прийманні їх до експлуатації.
Бере участь у розгляді питання про відшкодування роботодавцем шкоди заподіяної працівникам каліцтвом, професійним захворюванням або іншим пошкодженням здоров’я, пов’язаним з виконанням ними трудових обов’язків. Надає підрозділам підприємства методичну допомогу у вкладанні переліків професій і посад, відповідно до яких працівники мають проходити обов’язкові медичні огляди, а також переліки професій посад, відповідно до яких на основі чинного законодавства надається компенсація та пільги за важкі, шкідливі або небезпечні умови праці; під час розроблення і перегляду інструкцій з охорони праці, стандартів підприємства, системи стандартів безпеки праці; з організації інструктажу, навчання і перевірки знань працівників з охорони праці.
Проводить вступні інструктажі з охорони праці з усіма, хто приймається на роботу, приїздить у відрядження, учнями і студентами, які прибули на проходження виробничого навчання або практику. Бере участь у складанні розділу «Охорона праці» колективного договору, у розслідуванні випадків виробничого травматизму, професійних і виробничо-обумовлених захворювань, вивчає їх причини, аналізує ефективність впроваджуваних заходів щодо їх запобігання. Складає звітність з охорони праці за встановленими формами і у відповідні терміни.
Таким чином, встановлені Замовником вимоги у тендерній документації не є зайвим чи необґрунтованим – вони напряму стосуються організації безпечного виконання робіт за предметом закупівлі. Наявність відповідних документів є необхідними для якісного виконання робіт за предметом закупівлі та мають на меті забезпечення належного рівня безпеки працівників на об'єкті, відповідність законодавству України з охорони праці та захист прав і здоров'я працівників, а не обмеження участі потенційних учасників у процедурі закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
10.10.2025 14:49
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
4 739 692.8
грн.
Період подання пропозицій
до
03.11.2025 07:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради