Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів «Енергоцентр та налаштування каналів обміну даними ПЗ "Енергоцентр" зі сторонніми програмами. Створення нових типів звітів в ПЗ "Енергоцентр" від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-011134-a
Id Tender 5ddf85383691432d81a328ec6d468c81
План UA-P-2025-10-03-013740-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.10.2025 16:36
Остання зміна 27.10.2025 10:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
259 344.44 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 16:33 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 16:33
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 16:33
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:36
до 27.10.2025 10:44
Залишилось 5 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 11:08
до 02.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.10.2025 10:44
-
Період уточнень
з 03.10.2025 16:33 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 16:33 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:36 до 27.10.2025 10:44
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:36 до 27.10.2025 10:44
Основні параметри
Послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів «Енергоцентр та налаштування каналів обміну даними ПЗ "Енергоцентр" зі сторонніми програмами. Створення нових типів звітів в ПЗ "Енергоцентр"
Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
259 344.44 грн.
Послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів «Енергоцентр та налаштування каналів обміну даними ПЗ "Енергоцентр" зі сторонніми програмами. Створення нових типів звітів в ПЗ "Енергоцентр"
Назва предмета закупівлі
Послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів «Енергоцентр та налаштування каналів обміну даними ПЗ "Енергоцентр" зі сторонніми програмами. Створення нових типів звітів в ПЗ "Енергоцентр"
Очікувана вартість
259 344.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1296,72
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 15:07
Закінчення аукціону
14.10.2025 15:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів «Енергоцентр та налаштування каналів обміну даними ПЗ "Енергоцентр" зі сторонніми програмами. Створення нових типів звітів в ПЗ "Енергоцентр"
Код ДК 021:2015
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться наступним чином: по факту надання послуг, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично наданих послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Виконавця належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту надання послуг, протягом, 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг та на підставі отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. (Для не платників ПДВ).
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Виконавця належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТА ЕНЕРДЖИ"
Пропозиція:
258 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОРН СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ"
Пропозиція:
259 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОППОЗИТ"
Пропозиція:
259 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 15:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
03.10.2025 16:34
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій ІГНАТЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380472395343
Сайт:
https://cherkasyoblenergo.com/
Замовник
ЄДРПОУ
22800735
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
18002
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів «Енергоцентр та налаштування каналів обміну даними ПЗ "Енергоцентр" зі сторонніми програмами. Створення нових типів звітів в ПЗ "Енергоцентр"
Період вимог/скарг з 17.10.2025 11:08 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 15:36 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.10.2025 11:08
Повідомлення про рішення
14.10.2025 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів «Енергоцентр та налаштування каналів обміну даними ПЗ "Енергоцентр" зі сторонніми програмами. Створення нових типів звітів в ПЗ "Енергоцентр"(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою), в Учасника торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТА ЕНЕРДЖИ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до п. 1.1 Розділу 1 Додатку 4 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п.п. 1.8-1.10 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації, Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. В складі пропозиції Учасника, наявні документи - Лист згода на обробку персональних данних_Волошина Н.В.pdf, Лист згода на обробку персональних данних_Шамоєв Д.Н.pdf,  Лист згода на обробку персональних данних_Шамоєва О.П.pdf, які не адресовані Замовнику відкритих торгів та не містить посилання на дану закупівлю. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати від Суб’єктів персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника Згоди суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Відповідно до п. 1.3. Розділу 1 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту) у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. В складі пропозиції Учасником не подано опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме - опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Відповідно до п. 2.1. Розділу 2 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 2.1. Тендерна пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі “doc” з можливістю копіювання тексту). В складі пропозиції Учасника, подано Додаток 1_ТП (24).pdf, без формату “doc” з можливістю копіювання тексту. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Тендерну пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі “doc” з можливістю копіювання тексту. Відповідно до п. 4.1. Розділу 4 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох). *Аналогічні послуги - послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів “Енергоцентр”. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента ?аналогічний договір, зазначений в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів). ?первинні документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акти наданих послуг, тощо). позитивний відгук від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгуки повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання яких надаються відгуки (номер та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. В складі документів Учасника, які підтверджують досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох), відсутній відгук згідно виконання/часткового виконання аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме - позитивний відгук від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічного договору копія якого наданіау складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відповідно до п. 6.1. Розділу 4 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 6.1. У разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця(співвиконавців) до виконання робіт/надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг робіт, які будуть виконуватись; телефон, e-mail, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, (грн.; %)). Довідка повинна супроводжуватись: - договором про наміри чи іншим документом, що підтверджує домовленість з суб’єктом господарювання, якого пропонується залучити в якості субпідрядника/співвиконавця; - дозволами, наданими субпідряднику/співвиконавцю, на виконання робіт підвищеної небезпеки та іншими дозволами, передбаченими чинним законодавством, необхідними для виконання видів робіт/надання послуг, на які залучається субпідрядник/співвиконавець; - ліцензією або документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо учасник не планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи послуг, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі В складі пропозиції Учасника відповідний інформаційний лист у довільній формі. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме - учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. Відповідно до п. 7.2. розділу 7 Додатку 4 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 7.2. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. У складі Пропозиції Учасника Додаток 3_ПД (15).pdf в якому відсутня інформація, яку учасник знав на момент подання тендерної пропозиції. У форматі "doc" учасником не завантажив файл з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)* в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Відповідно до п. 10.1. розділу 10 Додатку 4 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 10.1. Лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»). У складі пропозиції Учасника міститься документ Додаток 2 ТС (2).pdf, при цьому відсутній лист -погодження із Додатком 2 до ТД. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати лист -погодження із Додатком 2 до ТД. 15.10.2025
Створено
15.10.2025 16:00
Надати до
16.10.2025 16:00
Період вимог/скарг з 22.10.2025 18:22 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 11:08 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.10.2025 18:22
Повідомлення про рішення
17.10.2025 11:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів «Енергоцентр та налаштування каналів обміну даними ПЗ "Енергоцентр" зі сторонніми програмами. Створення нових типів звітів в ПЗ "Енергоцентр"(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою), в Учасника торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОРН СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до п. 1.1 Розділу 1 Додатку 4 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п.п. 1.8-1.10 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації, Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. В складі пропозиції Учасника, наявні документи, які містять персональні дані фізичної особи, при цьому лист згода на обробку персональних даних подано від ТОВ “АКОРН СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ”. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати від Суб’єктів персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника Згоди суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Відповідно до п. 4.1. Розділу 4 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох). *Аналогічні послуги - послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів “Енергоцентр”. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента ?аналогічний договір, зазначений в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів). ?первинні документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акти наданих послуг, тощо). позитивний відгук від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгуки повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання яких надаються відгуки (номер та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. В складі документів Учасника наявні документи, які не підтверджують досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох). *Аналогічні послуги - послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів “Енергоцентр”. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме - довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох). *Аналогічні послуги - послуги з супроводу та оновлення програмного забезпечення комп’ютерної програми «Система комерційного обліку енергоресурсів “Енергоцентр”, аналогічний договір, зазначений в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів), первинні документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акти наданих послуг, тощо), а також позитивний відгук від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгуки повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання яких надаються відгуки (номер та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Відповідно до п. 7.2. розділу 7 Додатку 4 ДОДАТОК 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 7.2. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. У складі Пропозиції Учасника 22.Погоджений проект договору.pdf та  23.Проект договору.docx в яких відсутня інформація, яку учасник знав на момент подання тендерної пропозиції. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)* в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. 17.10.2025
Створено
17.10.2025 13:10
Надати до
18.10.2025 13:10
Період вимог/скарг з 27.10.2025 10:44 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 18:22 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.10.2025 10:44
Повідомлення про рішення
22.10.2025 18:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
259 344.44 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395343
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
259 344.44 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395343
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності