Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Сухофрукти) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 52 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-011104-a
Id Tender d8fc3564b42b4eacbd53b76e039e2c49
План UA-P-2025-10-03-013324-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2025 16:36
Остання зміна 24.10.2025 11:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 750 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 16:31 до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 16:31
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 16:31
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 00:00
до 16.10.2025 15:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 15:08
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2025 15:08
до 24.10.2025 11:57
Період уточнень
з 03.10.2025 16:31 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 16:31 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 00:00 до 16.10.2025 15:08
Період кваліфікації
з 13.10.2025 00:00 до 16.10.2025 15:08
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Сухофрукти)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 750 грн.
код ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Сухофрукти)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Сухофрукти)
Очікувана вартість
3 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сухофрукти
Код ДК 021:2015
15332410-1 - Сухофрукти
Кількість
50
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Порика, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Постачання Товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника із забезпеченням вимог законодавства щодо попередження забруднення харчового продукту та його псування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МІЩУК ДІНА ЄВГЕНІЇВНА
Пропозиція:
3 750 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Шундровська
Електронна пошта
Телефон
+380432561280
Замовник
ЄДРПОУ
26243208
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 52 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. Порика, 17
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Сухофрукти)
Період вимог/скарг з 16.10.2025 15:08 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 00:00 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 15:08
Довідка НАЗК
16.10.2025 15:08
Повідомлення про рішення
13.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1 П.1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається:1. 4 Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та автотранспортних(-ого) засобів(-у), які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2025 році, за наданими договорами. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана : Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, а також акти виконаних робіт у 2025 році, за наданим договором (файл «Договір Дезінсекція,дератизація, дезінфекція +акт 2025.pdf»), у якій відсутній Акт надання послуг за вересень 2025 р. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог пп. 1.4 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації: акт надання послуг на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію автотранспортних засобів, які проводилися у вересні 2025 року. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Створено
14.10.2025 16:03
Надати до
15.10.2025 16:03
Договір
UA-2025-10-03-011104-a-b1
Підписаний і діє
Номер
3084
3 750 грн.
3 750 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.10.2025
Строк дії договору з
22.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (кілограми)
Сухофрукти
Номенклатура
Сухофрукти
Кількість
50
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 52 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 52 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26243208

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МІЩУК ДІНА ЄВГЕНІЇВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МІЩУК ДІНА ЄВГЕНІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2258706240

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.10.2025 11:57
-
24.10.2025 11:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 750 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 52 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432561280
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 750 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 52 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432561280
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності