Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з аварійного поточного ремонту приміщень, які були пошкоджені внаслідок пожежі, за адресою: м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30 від ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-011048-a
Id Tender 17c773dae4e545d7bce367357e43dac8
План UA-P-2025-10-01-014569-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2025 16:43
Остання зміна 27.10.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
819 931.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 16:41 до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 16:41
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 16:41
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:00
до 16.10.2025 12:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 12:43
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2025 12:43
до 27.10.2025 16:08
Період уточнень
з 03.10.2025 16:41 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 16:41 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:00 до 16.10.2025 12:43
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:00 до 16.10.2025 12:43
Основні параметри
Послуги з аварійного поточного ремонту приміщень, які були пошкоджені внаслідок пожежі, за адресою: м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30
7.1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською мовою. 7.2. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. 7.3. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
819 931.2 грн.
Послуги з аварійного поточного ремонту приміщень, які були пошкоджені внаслідок пожежі, за адресою: м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30
Назва предмета закупівлі
Послуги з аварійного поточного ремонту приміщень, які були пошкоджені внаслідок пожежі, за адресою: м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30
Очікувана вартість
819 931.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4099,66
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з аварійного поточного ремонту приміщень, які були пошкоджені внаслідок пожежі, за адресою: м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Князів Острозьких,8, корпус 30
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За фактично надані послуги Замовник сплачує Виконавцю проміжні платежі на підставі рахунків та затверджених Актів за формою КБ-2в, довідок форми КБ-3. Оплата за надані послуги проводиться Замовником після проведення узгодження та підписання Актів форми КБ-2в, довідок форми КБ-3 у період, що не перевищує 5 робочих днів з дня отримання актів, рахунку
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЖИТЛОБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
818 109.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 16:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія НИКИТЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380442542199
Сайт:
http://6aa.court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
42250890
Повна назва
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Острозьких Князів, будинок 8, корпус 30
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з аварійного поточного ремонту приміщень, які були пошкоджені внаслідок пожежі, за адресою: м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30
Період вимог/скарг з 16.10.2025 12:43 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.10.2025 00:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 12:43
Довідка НАЗК
16.10.2025 12:43
Повідомлення про рішення
11.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЖИТЛОБУДСЕРВІС" було встановлено наступне. Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації пункту 1 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 3 до тендерної документації. Так відповідно пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалося надати: 1.1. Відомості про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (офісу, складу) та технологій* в учасника відповідно до запропонованої форми Таблиця «1» з обов’язковим зазначенням підстав для користування (власність, оренда, надання послуг, лізинг, спільне використання). Таблиця «1» № з.п. Назва обладнання та устаткування Кількість Підстава використання 1 *обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені у наданій/их учасником відомості/ях ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання поточного ремонту). 1.2. На підтвердження наявності залученої матеріально-технічної бази (офісу, складу), обладнання, яке зазначено у відомостях згідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, учасник надає діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору, а також акти приймання-передачі до цих договорів, якщо умовами наданих договорів передбачено їх складання. 1.3. На підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази (офісу, складу), обладнання, яке зазначено у відомостях згідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. На виконання вищезазначеного, Товариством з обмеженою відповідністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЖИТЛОБУДСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надано відомості про наявність матеріально-технічної бази (офісу, складу). Так відповідно пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалося надати: 2.1. Відомості про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для надання послуг по даній закупівлі відповідно до запропонованої форми Таблиця «2». Таблиця «2» №з.п. Посада Освіта Прізвище, ініціали Загальний стаж роботи в будівництві, років Досвід роботи на цій посаді, років 1 2.2. На кожного працівника вказаного у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації необхідно надати трудову книжку (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копію наказу про призначення/переведення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж до кінця 2025 року або наказ про сумісництво чи суміщення та штатний розпис. 2.3. На підтвердження наявності необхідних знань працівників, зазначених у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, надати копії наступних документів: - чинний кваліфікаційний сертифікат на інженера-проєктувальника на інженерно-будівельне проєктування в частині кошторисної документації. На виконання вищезазначеного, Товариством з обмеженою відповідністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЖИТЛОБУДСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надано штатний розпис. Так відповідно пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати: 3.1. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору* із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, коду ЄДРПОУ, року виконання договору, суми договору, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. * Аналогічним договором є договір з поточного ремонту та/або капітального ремонту та/або реконструкції та/або нового будівництва, що виконувались у 2022-2024 роках на об’єктах, в яких згідно їх функціонального призначення тривалий час (понад 5 годин на добу) перебуває значна кількість людей (громадські, лікарняні освітні, житлові будівлі). 3.2. Договір (-и), який (-і) вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації та копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) виконання договору(ів), який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації (довідки форми КБ-3, акти приймання-передачі наданих послуг); 3.3. Оригінал листа-відгука до договору, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про належне його виконання. На виконання вищезазначеного, Товариством з обмеженою відповідністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЖИТЛОБУДСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надано у повному обсязі копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) виконання договору(ів), який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації (довідки форми КБ-3, акти приймання-передачі наданих послуг), а саме до договору з Державною науковою установою «Книжкова палата України імені Івана Федорова». Вищезазначене свідчить про наявність невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції в частині документально підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до абзацу першого пункту 43 особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначеного, просимо усунути невідповідності в документах, наданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надати: 1.1. Відомості про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (офісу, складу) та технологій* в учасника відповідно до запропонованої форми Таблиця «1» з обов’язковим зазначенням підстав для користування (власність, оренда, надання послуг, лізинг, спільне використання). Таблиця «1» № з.п. Назва обладнання та устаткування Кількість Підстава використання 1 *обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені у наданій/их учасником відомості/ях ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання поточного ремонту). 1.2. На підтвердження наявності залученої матеріально-технічної бази (офісу, складу), обладнання, яке зазначено у відомостях згідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, учасник надає діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору, а також акти приймання-передачі до цих договорів, якщо умовами наданих договорів передбачено їх складання. 1.3. На підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази (офісу, складу), обладнання, яке зазначено у відомостях згідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати: 2.2. На кожного працівника вказаного у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації необхідно надати трудову книжку (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копію наказу про призначення/переведення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж до кінця 2025 року або наказ про сумісництво чи суміщення та штатний розпис. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати: 3.2. Договір (-и), який (-і) вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації та копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) виконання договору(ів), який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації (довідки форми КБ-3, акти приймання-передачі наданих послуг).
Створено
14.10.2025 16:52
Надати до
15.10.2025 16:52
Договір
UA-2025-10-03-011048-a-b1
Підписаний і діє
Номер
115-25
818 109.6 грн.
681 758 грн.
З ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з аварійного поточного ремонту приміщень, які були пошкоджені внаслідок пожежі, за адресою: м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30
Номенклатура
Послуги з аварійного поточного ремонту приміщень, які були пошкоджені внаслідок пожежі, за адресою: м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
681 758
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Повна назва
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42250890

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЖИТЛОБУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЖИТЛОБУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42898561

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
819 931.2 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
+380442542199
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
819 931.2 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
+380442542199
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності