Показати схожі тендери

Закупівля ЦЗВ-25Т_364_ВО: Накладка двоголова до рейок Н1 Р65 (34940000-8 Залізничне обладнання) від Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-010844-a
Id Tender bd46e29403a94c1ea600bda39466e6be
План UA-P-2025-10-03-012974-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.10.2025 16:12
Остання зміна 12.12.2025 15:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
62 061 044.12 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 16:12 до 31.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 16:12
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 16:12
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2025 16:37
до 01.12.2025 13:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 13:56
до 07.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.12.2025 13:30
-
Період уточнень
з 03.10.2025 16:12 до 28.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 16:12 до 28.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2025 16:37 до 01.12.2025 13:30
Період кваліфікації
з 03.11.2025 16:37 до 01.12.2025 13:30
Основні параметри
ЦЗВ-25Т_364_ВО: Накладка двоголова до рейок Н1 Р65 (34940000-8 Залізничне обладнання)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
62 061 044.12 грн.
Лот 1 - Конструкційні матеріали та приладдя для залізничних колій
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Конструкційні матеріали та приладдя для залізничних колій
Очікувана вартість
62 061 044.12 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
310305,22
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.11.2025 15:56
Закінчення аукціону
03.11.2025 16:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Накладка двоголова до рейок Н1 Р65
Код ДК 021:2015
34946000-0 - Конструкційні матеріали та приладдя для залізничних колій
Кількість
704.55
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ"
Пропозиція:
59 531 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІК СЕРВІС"
Пропозиція:
57 150 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОЛІМП ХХІ"
Пропозиція:
60 661 668.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ"
Пропозиція:
57 150 901.23 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД"
Пропозиція:
57 773 018 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.11.2025 15:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 16:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
03.10.2025 16:12
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євгеній Касаткін
Електронна пошта
Телефон
380444650866
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Повна назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Конструкційні матеріали та приладдя для залізничних колій
Період вимог/скарг з 11.11.2025 13:56 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 16:37 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
11.11.2025 13:56
Довідка НАЗК
11.11.2025 13:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.11.2025 11:28
Електроний протокол про продовження строку
03.11.2025 16:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
04.11.2025 11:27
Дата кінця розгляду
02.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.11.2025 16:03 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 16:03 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Результати розгляду пропозиції учасника: 11.11.2025 було визнано переможцем відкритих торгів процедури закупівлі за оголошенням № UA-2025-10-03-010844-a учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІК СЕРВІС", як такого, чия тендерна пропозиція відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, керуючись пунктом 49 Особливостей, останнім днем для укладення договору є 26.11.2025. Станом на 28.11.2025 договір зі сторони ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІК СЕРВІС" не підписано в строки обумовлені пунктом 49 Особливостей. Окрім того, переможцем процедури закупівлі було надано лист від 20.11.2025 № 1, в якому було повідомлено про відмову від підписання договору по закупівлі № UA-2025-10-03-010844-a. Враховуючи вищевикладене, переможець процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІК СЕРВІС" відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
28.11.2025 16:03
Повідомлення про рішення
28.11.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 01.12.2025 13:30 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 16:03 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
01.12.2025 13:30
Довідка НАЗК
01.12.2025 13:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.11.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-10-03-010844-a-a2
Очікує підписання
57 150 901.23 грн.
57 150 901.23 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
704.55 (тонни)
Накладка двоголова до рейок Н1 Р65
Номенклатура
Накладка двоголова до рейок Н1 Р65
Кількість
704.55
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Повна назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081347

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ"
Повна назва
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36689854

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000017
Дата створення проекту
24.11.2025 11:08
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 12:00
Дата публікації висновку про результати
12.12.2025 14:13
Дата завершення усунення порушень
18.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 541-86-55
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 21.11.2025 № 76-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-10-03-010844-a 03.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 12:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.10.2025 протоколом № 49/2 (зі змінами), запитання до процедури та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХНІК СЕРВІС» та ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ», електронний протокол рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНІК СЕРВІС», оприлюднений в електронній системі закупівель від 04.11.2025, електронний протокол рішення про результат розгляду щодо визначення переможцем закупівлі та намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТЕХНІК СЕРВІС», оприлюднений в електронній системі закупівель від 11.11.2025, лист ТОВ «ТЕХНІК СЕРВІС» від 20.11.2025 № 1, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНІК СЕРВІС» від 28.11.2025 № 364_25_ВО, протокол визначення переможцем ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» від 01.12.2025 № 364_25_ВО, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.12.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.12.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕХНІК СЕРВІС» та ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.12.2025 00:00
Дата публікації
12.12.2025 14:13
Документи висновку
12.12.2025 14:13
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ЦЗВ-25Т_364_ВО: Накладка двоголова до рейок Н1 Р65 (34940000-8 Залізничне обладнання)», ДК 021:2015: 34940000-8 - Залізничне обладнання, очікуваною вартістю 62 061 044,12 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-03-010844-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.11.2025 16:16
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 16:16
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Необхідність у здійсненні закупівлі: ЦЗВ-25Т_364_ВО: Накладка двоголова до рейок Н1 Р65 (34940000-8 Залізничне обладнання) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації. Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz. Надаємо узагальнений розрахунок вартості та документи, які було використано для розрахунку вартості закупівлі. При цьому зазначаємо, що узагальнений розрахунок вартості здійснювався на рівних умовах: Передоплата 50,00%, Оплата по факту 50,00%.
Рішеня
01.12.2025 14:58
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
62 061 044.12 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 12:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650866
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
62 061 044.12 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 12:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650866
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності