Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103» від Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-010802-a
Id Tender 154522db685b43aba5f56284475d24a8
План UA-P-2025-09-17-016068-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2025 16:12
Остання зміна 31.10.2025 10:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 115 868.98 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 16:10 до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 16:10
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 16:10
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 00:00
до 23.10.2025 13:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 13:57
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.10.2025 13:57
до 31.10.2025 10:58
Період уточнень
з 03.10.2025 16:10 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 16:10 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 00:00 до 23.10.2025 13:57
Період кваліфікації
з 13.10.2025 00:00 до 23.10.2025 13:57
Основні параметри
«Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 115 868.98 грн.
«Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103»
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103»
Очікувана вартість
7 115 868.98 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35579,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Кирилівська,103
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР"
Пропозиція:
7 110 715.57 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 16:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Могильна
Електронна пошта
Телефон
+380442936441
Сайт:
https://psychiatry-kyiv.itmed.org/
Замовник
ЄДРПОУ
01994072
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Поштовий індекс
04080
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 103
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103»
Період вимог/скарг з 23.10.2025 13:57 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 00:00 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 13:57
Довідка НАЗК
23.10.2025 13:57
Повідомлення про рішення
13.10.2025 16:40
Електроний протокол про продовження строку
13.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з великим обсягом поданих документів у тендерній пропозиції Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" (ЄДРПОУ 34280208) та з метою більш ретельного аналізу документації відповідними фахівцями (технічними спеціалістами) Замовника, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Продовжити термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" (ЄДРПОУ 34280208) у відкритих торгах з особливостями на закупівлю за предметом: «Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103» за кодом ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-03-010802-a до 20 робочих днів згідно та частини 10 статті 29 Закону та пункту 36 Особливостей. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
13.10.2025 16:39
Дата кінця розгляду
11.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності: 1. Учасником не надано: 1) Скановану копію Договору (позички) №б/н від 30.01.2025 р. на автомобіль VOLVO модель СХ90 тип ЗАГАЛЬНИЙ ЛЕГКОВИЙ УНІВЕРСАЛ, зазначений в пункті 52 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 10.10.2025 р. № 1/12. 2) Скановану копію Договору оренди будівельних механізмів № 03/03/25 від 03.03.2025 р. на: - автомобіль бортовий КамАЗ-55102; - самоскид КамАЗ-6520; - автокран КТА-25, зазначених в пункті 53, 54, 55 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 10.10.2025 р. № 1/12. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 5 до ТД: "2.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію в довідці щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: - розшифровкою рахунку балансу учасника, на якому обліковується це обладнання за останній звітній період. Розшифровку рахунку 10, 11 «основні засоби» Балансу учасника закупівлі за останній звітній період, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/механізмів). ..." Надати підтверджуючі документи, що обладнання, заявлене в пунктах 52, 53, 54, 55 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 10.10.2025 р. № 1/12 перебуває в оренді, позичці або надати лист-роз'яснення, чи буде вищевказане обладнання використовуватись при наданні послуг. Якщо обладнання не буде використовуватись - привести у відповідність Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Учасником надано Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.10.2025 р. № 2/12, заповнену некоректно та не у відповідності до вимог, вказаних у таблиці. У вказаній Довідці працівники Кравцов Михайло Олександрович та Осередчук Іван Миколайович зазначені як штатні працівники, натомість в наказах про прийняття на роботу дані працівники зазначені як сумісники. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Підпункт 2.3. пункт 2 Додаток 5 до ТД: таблиця повинна містити інформацію: Серія, № диплому/сертифікату/атестату та назва учбового закладу, який видав документ про закінчення учбового закладу. Привести Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідність. 3. Учасником не надано: 1) посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» на маляра Жолтоновського Костянтина Борисовича; 2) протокол (витяг з протоколу) засідання кваліфікаційної атестаційної комісії про присвоєння робітничої кваліфікації штукатура на робітника Кравцова Михайла Олександровича. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Підпункт 2.3. пункт 2 Додаток 5 до ТД: "3) Маляр (для двох працівників). Надати свідоцтво (посвідчення тощо) про присвоєння робітничої кваліфікації маляра та протокол (витяг з протоколу) засідання кваліфікаційної атестаційної комісії про присвоєння робітничої кваліфікації маляра. Надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». 4) Штукатур. Надати свідоцтво (посвідчення тощо) про присвоєння робітничої кваліфікації маляра та протокол (витяг з протоколу) засідання кваліфікаційної атестаційної комісії про присвоєння робітничої кваліфікації штукатура. Надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»." Надати підтверджуючі документи. 4. Учасником не надано: 1) трудову книжку на директора Кравцова Дмитра Олександровича; 2) трудову книжку та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку на виконавця робіт Бродяка Івана Михайловича; 3) трудову книжку та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку на головного інженера Репенко Андрія Сергійовича; 4) трудову книжку та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку на електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (маляра) Кравченко Володимира Васильовича; 5) копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку на інженера (штукатура) Кравцова Михайла Олександровича; 6) трудову книжку та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку на начальника дільниці (маляра) Жолтоновського Костянтина Борисовича; 7) наказ про прийняття на роботу та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку на електрозварника 6 розряду Осередчука Івана Миколайовича; 8) копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку на інженера з охорони праці Коваленко Олександра Володимировича; 9) трудову книжку на директора фінансового Кійко Людмилу Миколаївну. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Підпункт 2.4. пункт 2 Додаток 5 до ТД: "2.4. Документи, підтверджуючі взаємовідносини працівників з Учасником (накази про призначення, трудові книжки працівників, або інші документи згідно Кодексу законів про працю України), копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку, по кожному з перелічених працівників в Таблиці." Надати підтверджуючі документи. 5. Учасником надано підсумкову відомість ресурсів в не повному обсязі (без зазначення країни походження). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Підпункт 3.1. пункт 3 Додаток 5 до ТД. Привести документи до відповідності вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) із зазначенням саме країни походження. 6. Учасником не надано: - аналіз ринку цін на основні матеріали. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Підпункт 3.1. пункт 3 Додаток 5 до ТД. Надати підтверджуючі документи. 7. Учасником не надано: - Довідка/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проекту договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Підпункт 5.12. пункт 5 Додаток 5 до ТД. Надати підтверджуючі документи.
Створено
22.10.2025 09:56
Надати до
23.10.2025 09:56
Договір
UA-2025-10-03-010802-a-c1
Підписаний і діє
Номер
289-25-29
7 110 715.57 грн.
5 925 596.31 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103»
Номенклатура
«Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01994072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34280208

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 10:58
-
Підписаний договір
31.10.2025 10:57
-
31.10.2025 10:57
-
31.10.2025 10:57
-
31.10.2025 10:57
-
31.10.2025 10:57
-
31.10.2025 10:57
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-31-000006
Дата створення проекту
31.10.2025 11:58
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
31.10.2025 12:28
Дата завершення моніторингу
22.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 808-55-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 505-14-97
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 31.10.2025 № 113-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 31.10.2025 № 113-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-10-03-010802-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.10.2025 00:00
Документи рішення
31.10.2025 12:28
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Поточний ремонт стелі та внутрішніх стін частини корпусу №15 (харчоблок) літера 1Д КНП «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 103» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-03-010802-a), яка проведена комунальним некомерційним підприємством "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Під час моніторингу встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель до учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР", повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось пунктом 4 Додатку 3 ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме: Учасником у складі документів тендерної пропозиції, надано підсумкову відомість ресурсів в не повному обсязі (без зазначення країни походження) та Учасником не надано: - аналіз ринку цін на основні матеріали. В той час як згідно вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати підсумкову відомість ресурсів згідно з Настановою та аналіз ринку цін на основні матеріали. Учаснику ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР"» запропоновано завантажити/надати відсутні документи. Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), тендерна пропозиція підлягає відхиленню у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, прошу пояснити факт надання учаснику ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР", 24 годин на виправлення невідповідностей, оскільки згідно пункту 43 Особливостей, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не підпадає під невідповідність, що можна виправити шляхом застосування механізму, визначеного пунктом 43 Особливостей. 4. Відповідно п. 4 Додатку 3 ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: - договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; - пояснювальна записка; - локальні кошториси; - об'єктні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - відомість ресурсів до локальних кошторисів; - загальновиробничі витрати на будову; - аналіз ринку цін на основні матеріали, - розрахунок податку на додану вартість. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" була подана тендерна пропозиція, у складі якої надано договірну ціну разом із пояснювальною запискою, складені в поточних цінах станом на 25 серпня 2025, у якій зазначено, що середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi становитиме 171,75 люд.год. Проте, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 15.04.2025 № 235/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік з 07.08.2025 по 04.11.2025 складає 173,17 люд. год. Враховуючи вищезазначене прошу надати пояснення, чому Вами визнано переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 44 Особливостей? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Провідний державний аудитор Наталія Горбатова
Рішеня
03.11.2025 15:25
Орган перевірки
07.11.2025 00:00
Документи повідомлення
03.11.2025 15:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 115 868.98 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
+380442936441
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 115 868.98 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
+380442936441
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності