Показати схожі тендери

Закупівля Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02) (ДК 021:2015: 18330000-1: Футболки та сорочки) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-03-010445-a
Id Tender 39881da0cc154fc0bc744d483ecca312
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.10.2025 15:51
Остання зміна 28.10.2025 18:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 577 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 19:00 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 15:50
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:39
до 27.10.2025 15:29
Залишилось 9 год. 18 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 13:07
до 30.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.10.2025 15:29
-
Період уточнень
з 03.10.2025 15:50 до 09.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:39 до 27.10.2025 15:29
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:39 до 27.10.2025 15:29
Основні параметри
Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02) (ДК 021:2015: 18330000-1: Футболки та сорочки)
Місце поставки – Україна Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02):10000 шт.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 577 800 грн.
Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02) (ДК 021:2015: 18330000-1: Футболки та сорочки)
Назва предмета закупівлі
Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02) (ДК 021:2015: 18330000-1: Футболки та сорочки)
Примітки
1. Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02) - N-02-01-05-000-00091
Очікувана вартість
9 577 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
47889,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
95 778
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 14:58
Закінчення аукціону
14.10.2025 15:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02)
Код ДК 021:2015
18330000-1 - Футболки та сорочки
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
8 890 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
Пропозиція:
9 577 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕНС'СМАРТ"
Пропозиція:
8 889 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Крючков Богдан Володимирович"
Пропозиція:
8 399 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
8 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 14:58
Документи закупівлі
03.10.2025 15:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Казьмірчук
Електронна пошта
Телефон
+380635253758
Сайт:
https://dotua.org/
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02) (ДК 021:2015: 18330000-1: Футболки та сорочки)
Період вимог/скарг з 20.10.2025 13:07 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 15:39 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція, подана ФОП «Крючков Богдан Володимирович», була розглянута на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Під час розгляду пропозиції зазначеного учасника було встановлено, що у складі пропозиції Учасником: 1 не надано документ, передбачений п.11 Розділу І Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс» - сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. 2. На виконання вимог пункту 3 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (файл – 12.Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду.pdf) та аналогічні договори з видатковими накладними (файл - 13.1.Аналогічний договір 1474, накладна.PDF, 13.2.Аналогічний договір 24-705, накладна.PDF, 13.4.Аналогічний договір 41РС, накладна.PDF). Проте надані документи не відповідають вимогам Оголошення, а саме в частині надання документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) із загальним обсягом (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Уповноваженою особою в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою виправити наведені вище невідповідності у складі пропозиції ФОП «Крючков Богдан Володимирович». Проте, ФОП «Крючков Богдан Володимирович» не усунув наведені вище невідповідності. Згідно з умовами пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: “Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною” Згідно з умовами пункту 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом подання пропозиції для участі у закупівлі учасник підтверджує згоду з усіма умовами проведення закупівлі, що встановлюються Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, не надавши документи для усунення невідповідностей, Учасником було відкликано свою пропозицію згідно з умовами пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до абзацу 9 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме в складі пропозиції Учасника: 1. не надано документ, передбачений п.11 Розділу І Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс» - сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Для усунення невідповідностей необхідно надати документ, передбачений п.11 Розділу І Додатку №7 до Оголошення. 2. На виконання вимог пункту 3 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (файл – 12.Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду.pdf) та аналогічні договори з видатковими накладними (файл - 13.1.Аналогічний договір 1474, накладна.PDF, 13.2.Аналогічний договір 24-705, накладна.PDF, 13.4.Аналогічний договір 41РС, накладна.PDF). Проте надані документи не відповідають вимогам Оголошення, а саме в частині надання документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) із загальним обсягом (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Для усунення невідповідностей необхідно привести у відповідність та надати документи відповідно до п.3 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме: документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини): - Довідку за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) - Копію(ї) договору(ів) з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення та/або інше обмундирування згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року. - Копії актів або видаткових або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). Примітка: копії актів або видаткових або податкових накладних мають містити реквізити договору (номер та дата). Аналогічний договір або документи, які підтверджують виконання договору повинні містити інформацію про товар.
Створено
17.10.2025 13:29
Надати до
18.10.2025 13:29
Період вимог/скарг з 22.10.2025 11:28 по 25.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 13:07 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція, подана ТОВ «ТОП-ТЕКС» була розглянута на відповідність вимогам Оголошення. Відповідно до вимог Оголошення у складі пропозиції учасника було надано документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, який не відповідає вимогам Додатку 3 до Оголошення. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також у складі пропозиції наданий документ передбачений пунктом 1 Додатку № 1 до Оголошення не відповідає вимогам Оголошення. Враховуючи вищенаведене Замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ТОП-ТЕКС». Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні та вимогам до предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 27.10.2025 15:29 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 11:28 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання вимоги п.11 Розділу І Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає документ, виданий уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів. Пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме в складі пропозиції учасника: - не надано документ, передбачений п.11 Розділу І Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс» - сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Для усунення невідповідностей необхідно надати документ, передбачений п.11 Розділу І Додатку №7 до Оголошення.
Створено
23.10.2025 17:56
Надати до
24.10.2025 17:56
Договір
UA-2025-10-03-010445-a-b1
Очікує підписання
8 889 600 грн.
8 889 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 000 (штуки)
Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02)
Номенклатура
Сорочка бойова (тип 1) основний матеріал “А” вид 2 (Olive green) основний матеріал “В” з тканин типів 5-7, клас 4 згідно з ТС А01XJ.29979-539:2025(02)
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44830311

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СЕНС'СМАРТ"
Повна назва
ТОВ "СЕНС'СМАРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38494841

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 577 800 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380635253758
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 577 800 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380635253758
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності