Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з заправки та відновлення картриджів від Територіальне управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-009643-a
Id Tender 22828c9622744bb18e239356fad956df
План UA-P-2025-10-03-011231-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.10.2025 15:17
Остання зміна 10.11.2025 09:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
235 862.22 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 15:17 до 11.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 15:17
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 15:17
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:17
до 06.11.2025 16:38
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 13:58
до 12.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.11.2025 16:38
-
Період уточнень
з 03.10.2025 15:17 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 15:17 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:17 до 06.11.2025 16:38
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:17 до 06.11.2025 16:38
Основні параметри
Послуги з заправки та відновлення картриджів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
235 862.22 грн.
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
235 862.22 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1179,31
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 14:48
Закінчення аукціону
13.10.2025 15:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
640
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КАНІВЧЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
Пропозиція:
144 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
219 715.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
143 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 14:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 15:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
03.10.2025 15:17
Тендерна документація
03.10.2025 15:17
Тендерна документація
03.10.2025 15:17
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кугут Наталя Ярославівна
Електронна пошта
Телефон
+380973348521
Замовник
ЄДРПОУ
26299835
Повна назва
ТУ ДСА України в Миколаївській області
Поштовий індекс
54003
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
вулиця 68 Десантників,2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з заправки та відновлення картриджів
Період вимог/скарг з 14.10.2025 13:58 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 15:17 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 13:58
Довідка НАЗК
14.10.2025 13:58
Повідомлення про рішення
14.10.2025 13:52
Пропозиція, що перемогла
13.10.2025 15:17
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 31.10.2025 11:51 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 11:46 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець процедури закупівлі відмовився від укладання договору про закупівлю
Документи кваліфікації
31.10.2025 11:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.10.2025 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 06.11.2025 16:38 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 11:51 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 16:38
Довідка НАЗК
06.11.2025 16:38
Повідомлення про рішення
06.11.2025 16:37
Пропозиція, що перемогла
05.11.2025 15:16
documentType.award.deviationReport
31.10.2025 11:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
31.10.2025 11:51
Надати до
04.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами), (далі – Особливості)., «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП «КАНІВЧЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ» (далі Учасник) були виявлені невідповідності в інформації та документах, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1.Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (пункт 1 Додатку №1 до тендерної документації) завантажено договір від 17.06.2024 № 163 та акти наданих послуг; договір від 05.04.2023 року №26/23 та акти наданих послуг. Учасник не надав довідки в довільній формі, за підписом керівника або Уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х), які безпосередньо стосувались предмета закупівлі, що не відповідає вимогам абзацу 1 «Документального підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - до п.1.1. переліку виявлених невідповідностей: надати довідку в довільній формі, за підписом керівника або Уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х), які безпосередньо стосувались предмета закупівлі відповідно до вимог абзацу 1 «Документального підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
05.11.2025 15:15
Надати до
06.11.2025 15:15
Угоди
UA-2025-10-03-009643-a-c2
Очікує підписання
144 000 грн.
144 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
640 (послуга)
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Номенклатура
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Кількість
640
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТУ ДСА України в Миколаївській області
Повна назва
Територіальне управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26299835

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КАНІВЧЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КАНІВЧЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3048126131

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
235 862.22 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 09:00
Замовник:
ТУ ДСА України в Миколаївській області
Контактний телефон:
+380973348521
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
235 862.22 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 09:00
Замовник:
ТУ ДСА України в Миколаївській області
Контактний телефон:
+380973348521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності