Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015-4540000-6 Інші завершальні будівельні роботи (виконання послуг з поточного ремонту по об'єкту "Поточний ремонт відмостки будівлі в/ч А0318 в с. Миколаївка, Сумської області") від Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-009380-a
Id Tender f0e3a8fe292a41ff944c329ccebeaa56
План UA-P-2025-09-30-012720-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.10.2025 15:12
Остання зміна 17.10.2025 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 15:08 до 13.10.2025 02:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 15:08
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 15:08
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 02:00
до 17.10.2025 11:58
Залишилось 4 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 11:58
до 23.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.10.2025 11:58
-
Період уточнень
з 03.10.2025 15:08 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 15:08 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 02:00 до 17.10.2025 11:58
Період кваліфікації
з 13.10.2025 02:00 до 17.10.2025 11:58
Основні параметри
Код ДК 021:2015-4540000-6 Інші завершальні будівельні роботи (виконання послуг з поточного ремонту по об'єкту "Поточний ремонт відмостки будівлі в/ч А0318 в с. Миколаївка, Сумської області")
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
600 000 грн.
Код ДК 021:2015-4540000-6 Інші завершальні будівельні роботи (виконання послуг з поточного ремонту по об'єкту "Поточний ремонт відмостки будівлі в/ч А0318 в с. Миколаївка, Сумської області")
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015-4540000-6 Інші завершальні будівельні роботи (виконання послуг з поточного ремонту по об'єкту "Поточний ремонт відмостки будівлі в/ч А0318 в с. Миколаївка, Сумської області")
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015-4540000-6 Інші завершальні будівельні роботи (виконання послуг з поточного ремонту по об'єкту "Поточний ремонт відмостки будівлі в/ч А0318 в с. Миколаївка, Сумської області")
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СУМИСЛАВБУД
Пропозиція:
599 094 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 16:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Білоус
Електронна пошта
Телефон
+380542617323
Замовник
ЄДРПОУ
26622590
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015-4540000-6 Інші завершальні будівельні роботи (виконання послуг з поточного ремонту по об'єкту "Поточний ремонт відмостки будівлі в/ч А0318 в с. Миколаївка, Сумської області")
Період вимог/скарг з 17.10.2025 11:58 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 02:00 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 11:58
Довідка НАЗК
17.10.2025 11:58
Повідомлення про рішення
13.10.2025 02:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 3 уповноваженої особи КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА СУМИ м. Суми «16» жовтня 2025 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "СУМИСЛАВБУД" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання послуг з поточного ремонту по об'єкту "Поточний ремонт відмостки будівлі в/ч А0318 в с. Миколаївка, Сумської області") за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-10-03-009380-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А саме: 1. Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 1 пункту 2 Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасником не була надана вищезазначена інформація (Довідка в довільній формі). 2. У тендерній пропозиції Учасника (Додаток 4) необхідно правильно зазначити вартість послуг в графі «Всього сума з ПДВ (прописом)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано_24 години на виправлення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа: Юлія БІЛОУС підпис:___________________
Створено
16.10.2025 10:43
Надати до
17.10.2025 10:43
Договір
UA-2025-10-03-009380-a-b1
Очікує підписання
599 094 грн.
599 094 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Код ДК 021:2015-4540000-6 Інші завершальні будівельні роботи (виконання послуг з поточного ремонту по об'єкту "Поточний ремонт відмостки будівлі в/ч А0318 в с. Миколаївка, Сумської області")
Номенклатура
Код ДК 021:2015-4540000-6 Інші завершальні будівельні роботи (виконання послуг з поточного ремонту по об'єкту "Поточний ремонт відмостки будівлі в/ч А0318 в с. Миколаївка, Сумської області")
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26622590

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ СУМИСЛАВБУД
Повна назва
ТОВ СУМИСЛАВБУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35906877

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 02:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми
Контактний телефон:
+380542617323
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 02:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми
Контактний телефон:
+380542617323
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності