Показати схожі тендери

Закупівля Термінал обслуговування електронної черги від Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-009272-a
Id Tender 3d620af9f6f64bd4adb0528c79cfa073
План UA-P-2025-10-03-011215-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.10.2025 15:12
Остання зміна 22.10.2025 22:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
955 360 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 15:12 до 11.10.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 15:12
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 15:12
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 16:00
до 21.10.2025 13:41
Залишилось 2 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 11:27
до 27.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.10.2025 13:41
-
Період уточнень
з 03.10.2025 15:12 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 15:12 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 16:00 до 21.10.2025 13:41
Період кваліфікації
з 13.10.2025 16:00 до 21.10.2025 13:41
Основні параметри
Термінал обслуговування електронної черги
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
955 360 грн.
Термінал обслуговування електронної черги
Назва предмета закупівлі
Термінал обслуговування електронної черги
Очікувана вартість
955 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4776,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 15:37
Закінчення аукціону
13.10.2025 16:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Термінал обслуговування електронної черги
Код ДК 021:2015
31711310-9 - Системи обліку відвідувачів
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, каб. 1219
Дата постачання по
10.12.2025 15:09
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання товару шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та накладної в межах бюджетних призначень на відповідний бюджетний період
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КЮЛОДЖІК"
Пропозиція:
840 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО"
Пропозиція:
954 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єрошенко Марина Юліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380432504537
Факс
+380432504537
Замовник
ЄДРПОУ
13322403
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Поштовий індекс
21005
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул. Зодчих,22
Кваліфікація
Лот № 1 Термінал обслуговування електронної черги
Період вимог/скарг з 17.10.2025 11:27 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 16:00 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду та оцінки поданої тендерної пропозиції Учасника встановлено наступне: 1. На підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно пункту 3.2. Додатку №3 до Тендерної документації від учасників вимагався зареєстрований в органі з оцінки відповідності Сертифікат відповідності (Certificate of conformity) стосовно Реєстраційного сенсорного терміналу вимогам: • ДСТУ EN 60950-1:2015, п.п. 1.3.2, 1.3.3, 1.7.1, 2.1.1, 2.1.1.3–2.1.1.6, 2.2.2, 2.2.3, 2.3.4, 2.9.1, 2.10.3.2, 2.10.5.1, 3.1.1, 3.1.2, 3.2.1.2, 4.2.1, 4.3.1, 4.4.1, 4.5.1, 4.6.1, 5.1.1, 5.2.2; • ДСТУ EN 55022:2017, п.п. 5.2, 6.1; • ДСТУ EN 55024:2017, п.п. 4 (табл. 1, пп. 1.1–1.3), табл. 2 (пп. 2.1–2.3); • ДСТУ EN 61000-3-2:2015, р. 7; • ДСТУ EN 61000-3-3:2017, р. 5 (сертифікація продукції, що виготовляється серійно, зобстеженням виробництва). Однак, у складі Тендерної пропозиції Учасника відсутній зазначений Сертифікат відповідності. 2. У пункті 3.3 Додатку №3 до Тендерної документації визначено, що учасник мав надати надати авторизаційний лист про повноваження від виробників або офіційних представників виробника (дистриб’юторів) в Україні, що підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські, тощо) повноваження учасника. У разі надання оригіналу листа про повноваження від виробників іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову. Однак, у складі Тендерної пропозиції Учасника відсутній авторизаційний лист, що вимагався пунктом 3.3 Додатку №3 до Тендерної документації. 3. Пунктом 3.4 Додатку №3 до Тендерної документації від учасників вимагався Сертифікат на систему управління якістю, щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно:- проектування; - розробки; - виробництва реєстраційних терміналів. Долучений Учасником Сертифікат, зареєстрований в Реєстрі Системи сертифікації «УкрБУДСЕРТ» за номером: 8О035.254-23 не містить інформації щодо розробки реєстраційних терміналів, що не відповідає вимогам Замовника. Окрім того, вказаний Сертифікат виданий на ТОВ «Авангард», а в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують партнерські відносини з Учасником. 4. Пунктом 4.2 Додатку №3 до Тендерної документації від учасників вимагалась інформація про торгову марку, виробника та країну походження товару. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вказана інформація. 5. У пункті 4.6 Додатку №3 до Тендерної документації від учасників вимагався, зокрема статут. Учасником долучено файл з назвою «Статут_ТОВ_КЮЛОДЖІК_compressed.pdf», який при відкритті містить інформацію: «Не вдалося відкрити цей файл. Сталася помилка». Окрім того, наданий Учасником Сертифікат від Ente Certificazione Macchine відповідно до регламенту RGVOL_01 (Regolamento per la Certificazione Volontaria) — це внутрішній документ італійського органу сертифікації Ente Certificazione Macchine (ECM), який визначає порядок проведення добровільної сертифікації продукції та не є офіційними документами про відповідність вимогам технічних регламентів ЄС або України. Даний сертифікат не перекладений українською мовою, відповідно вимог пункту 4.16, Додатку №3 до Тендерної документації та стосується торгівельних машин (Vending Machine) Avangard, моделей: BWS-01, ALM-03, AVL-01, AVL-02, APT-102, APT102M1, APT-102M2, APT-102M3 і не відноситься до предмету закупівлі запропонованого учасником. Враховуючи, що тендерна пропозиція Учасника, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, без застосування механізму 24 годин.
Документи кваліфікації
17.10.2025 11:27
Повідомлення про рішення
13.10.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:05
Період вимог/скарг з 21.10.2025 13:41 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 11:27 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 13:41
Довідка НАЗК
21.10.2025 13:41
Повідомлення про рішення
21.10.2025 13:38
-
17.10.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 4.4 Додатку №3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник має надати підписаний проєкт договору про закупівлю або лист-згоду з проєктом договору (складений у довільній формі), викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації. Однак, в складі тендерній пропозиції Учасника вказані документи відсутні. Тому для уточнення інформації та належної кваліфікації, Учасник відповідно до пункту 4.4 Додатку №3 до Тендерної документації має надати: - Підписаний проєкт договору про закупівлю або лист-згоду з проєктом договору (складений у довільній формі), викладеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
Створено
20.10.2025 10:32
Надати до
21.10.2025 10:32
Договір
UA-2025-10-03-009272-a-b1
Очікує підписання
954 800 грн.
954 800 грн.
З ПДВ
Номенклатура
14 (штуки)
Термінал обслуговування електронної черги
Номенклатура
Термінал обслуговування електронної черги
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13322403

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО"
Повна назва
ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45344525

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
955 360 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 16:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Контактний телефон:
+380432504537
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
955 360 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 16:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Контактний телефон:
+380432504537
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності